مهراب قاسم خانی برجسته ترین نویسنده ژانر کمیک در ۲۰ سال اخیر سینما و تلویزیون ایران می دانند.

سایت شماره یک:

محراب قاسم خانی، همسر خانم شقایق دهقان، متولد سال ۱۳۵۰ در تهران است. شقایق، اسفند ماهی است و محراب، متولد آذر ماه است. ۷ سال با هم تفاوت سن دارند. محراب قاسم خانی، پیش از ازدواج با شقایق دهقان، همسر مریم گلرو بود. دختری به نام نیروانا از همسر سابقش دارد. محراب قاسم خانی، فوق لیسانس نقاشی داشته و به عنوان نویسنده مطرح مجموعه پر طرفدار شب های برره وباغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری، فعالیت داشت. محراب قاسم خانی، برادر پیمان قاسم خانی است.

محراب قاسم خانی، به عنوان بازیگر هم در برخی از مجموعه ها حضور داشت که از آن جمله می توان به جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

برادر مهراب قاسم خانی (پیمان) سال ۱۳۷۰ یعنی ۱۳ سال پیش از ازدواج محراب قاسم خانی و شقایق دهقان، با بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۴ از او جدا شد. پیمان قاسم خانی که دی ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد، نویسنده سریال ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله پاورچین، شب های برره، ورود آقایان ممنوع و مارمولک است. او را برجسته ترین نویسنده ژانر کمیک در ۲۰ سال اخیر سینما و تلویزیون ایران می دانند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر