مهدی قائدی ، همسر مهدی قائدی

مهدی قایدی مهاجم ملی پوش کشورمان این روزها از لیست شباب الاهلی خارج شده و به یک بازیکن نیمکت نشین در تیم اماراتی تبدیل شده است

سایت شماره یک:

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست است. عشق مهدی قائدی به فوتبال خیلی زود باعث شد بی‌خیال تحصیل شود. از مهدی قائدی به عنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می‌شود که می‌درخشد. ​مهدی قائدی در زمان حضور در باشگاه استقلال انواع حاشیه‌ها را ایجاد کرد. مهدی قائدی در حال حاضر در باشگاه الاهلی امارات بازی می‌کند.مهدی قائدی دیگر جایی در برنامه های مهدی علی ندارد. سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی اعلام کرد که به مهدی قائدی در تیم خود نیازی ندارد.

مهدی قائدی

مهدی قایدی مهاجم ملی پوش کشورمان این روزها از لیست شباب الاهلی خارج شده و به یک بازیکن نیمکت نشین در تیم اماراتی تبدیل شده است.

احمد نوراللهی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان هم وضعیت خوبی در ترکیب شباب الاهلی ندارد و در نیمی از بازی ها نیمکت نشین است.

شباب الاهلی دو روز پیش در فینال کاپ امارات مقابل العین شکست خورد و از قهرمانی بازماند. مهدی علی سرمربی الاهلی قبل از دیدار امروز تیمش مقابل اتحاد کلباء در لیگ امارات تاکید کرد که از بازیکنان ذخیره استفاده خواهد کرد.مهدی علی در این زمینه، گفت: بازی با اتحاد کلباء فرصتی برای بازیکنان ذخیره ماست که اخیرا نتوانستند در ترکیب اصلی تیم حضور پیدا کنند. همچنین جوانان نیز می توانند حضوری فعال در این بازی داشته باشند.وی افزود: به تمام بازیکنان اصلی خود که در ۳ ماه گذشته هر ۳ روز بازی کردند و خستگی زیادی دارند، استراحت می دهیم و از بازیکنان ذخیره خود استفاده خواهیم کرد.مهدی قایدی یکی از بازیکنانی است که در ۳ ماه گذشته در ترکیب اصلی شباب الاهلی جایی نداشته و یکی از بازیکنانی است شانس بالایی برای حضور در بازی امروز مقابل اتحاد کلباء دارد.

 در اینکه مهدی قایدی استعداد دارد شکی نیست، اما بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است، نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد. در حال حاضر تیم خوبی داریم و درحال نتیجه گیری هستیم و دیگر نیازی به قایدی نداریم.مهدی قایدی تابستان سال گذشته از استقلال جدا شد و به شباب الاهلی پیوست.تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال به برتری ۲ بر یک رسید و به عنوان تیم دوم گروه C صعود خودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.

مهدی قائدی

حاشیه جدید زن مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی که ظاهرا چند روزی به ایران آمده بود با انتشار تصاویر منشوری از ایران رفت.ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن سابق تیم استقلال که ظاهرا چند روزی به ایران آمده بود با انتشار ویدیوی زیر از ایران رفت. او چند روزی را از دبی به تهران آمده بود که به خانواده اش سر بزند ولی ظاهرا در این سفر مهدی او را همراهی نکرده است و دبی مانده که قطعا مربوط به مشغله ی کاری است که دارد. در روزهای اخیر شایعه طلاق مهدی قائدی و ستاره معصومی توسط برخی رسانه ها منتشر می شود که کذب است و آنها مشکلی با هم ندارند.

در تمرین یکشنبه شب تیم ملی بازیکنان تا توانستند با هم شوخی کردند و البته یکدیگر را کتک زدند. پیش از شروع کار با توپ، ملی پوشان آقا وسط بازی می کردند و این وسط بهانه خوبی برای کتک زدن بازیکنی داشتند که در نهایت بازنده می شد. سیاوش یزدانی مدافع استقلال از جمله بازیکنانی بود که خوب از دیگران کتک خورد. همچنین مهدی قایدی هم گیر سردار و قلی زاده و دیگر بازیکنان افتاد و تا جا داشت کتک خورد. آنها حتی قایدی سبک وزن را بلند کردند و این حرکت در نوع خود جالب بود.

مهدی قائدی در نهمین روز دی ماه سال 98 با ستاره معصومی ازدواج کرده است. همسر او از بستگان و هم شهری‌های مهدی قائدی است. اختلاف سنی 7 ساله او و همسرش در نوع خودش نیز جالب است.

زن مهدی قائدی هر بار به شکلی در فضای مجازی حاشیه ایجاد می کند. به تازگی عکسی از مهدی قائدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی داشته است.

همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با انتشار عکس های عروسی اش رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد تا شاید بخشی از حاشیه های او کم شود.ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از خود و همسرش عکس هایی را منتشر می کند که این کار منجر به افت مهدی قائدی در امارات شده است. واکنش کاربران به رفتارهای ستاره معصومی همسر مهدی قائدی منفی است. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با همسرش در امارات به‌سر می‌برند. در ادامه عکسی از ستاره معصومی را در کنار مهدی قائدی ببینید.

حواشی همسر مهدی قائدی علت ضربه خوردن به همسرش بود. حالا باید دید دلیل افت مهدی قایدی در امارات چیست و چرا او نمی تواند بازی‌های خوب زمان استقلال و روزهای ابتدایی حضورش در امارات را تکرار کند؟

مهدی همراه همسرش در دبی زندگی می کند و زندگی خوبی هم دارد. پس قائدتا نباید مشکل خاصی داشته باشد اما حاشیه‌های همسرش و کشاندن مهدی از فضای فوتبال به فضای مجازی باعث چنین افتی شده است. به هر حال سطح توقعات از او بالاست و باید بتواند بار دیگر اعتماد فرید علی سرمربی الاهلی را جلب کرده و در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد. ستاره معصومی چهره پرحاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه‌ریزی مهدی قائدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزوهای خودش برسد!

ستاره معصومی با استوری‌هایی که می‌گذارد، دائم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم. ظاهرا اگر یک روز این عمل را انجام ندهد شبش نمی‌رسد! ستاره معصومی با فخرفروشی‌های خود نظر کاربران و هواداران مهدی را عوض کرده و حالا دیگر تنها تعداد اندکی دوستدار آنها نیز هستند.

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه های تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر آغاز کرد تا این سال 1395 در 18 سالگی وارد تیم بزرگسال این تیم شد. مهدی در اولین فصل حضور خود با ایرانجوان در لیگ دسته اول توانست با زدن 10 گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کند و در معرض توجه قرار بگیرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر