عکس بازیگر | عکس بهاره رهنما | بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما اخیرا از سفر ترکیه برگشته و عکسی از خودش و دخترش به مناسبت تولدش منتشر کرده است ادامه را در مطلب زیر بخوانید

سایت شماره یک:

بهاره رهنما هنرمند شناخته شده و پرحاشیه کشورمان است. بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی است که علاوه بر بازیگری دستی هم بر آتش نویسندگی و کارگردانی دارد. بهاره رهنما تحصیلات دانشگاهی دارد و کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. بهاره رهنما به تازگی به ترکیه رفته است. شیوه پوشش بهاره رهنما بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. 

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.بهاره رهنما عکسی از خودش و همسرش با یک ماسک جدید در فضای مجازی منتشر کرد که نظر کاربران را به خود جلب کرد 

بهاره رهنما

دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

بهاره رهنما اخیرا برای تولدش عکسهایی در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده ،یکی از این عکسها ،عکس تولدش در کنار دخترش است.بهاره رهنما در چند وقت اخیر لایوی از خودش منتشر کرده بود که باعث ناراحتی مردم شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

بهاره رهنما

ازدواج اول بهاره رهنما

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. من بخاطر اینکه جهشی خونده بودم در سال ۱۳۷۰ و در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شدم و یک روز موقع بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی باهم آشنا شدیم و مثل خیلی از ازدواج ها در ایران ، این آشنایی بعد از دو سال منجر به ازدواج شد و دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما جاری شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

بهاره رهنما

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

کافه گوزن بهاره رهنما

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که کافه ای به نام گوزن تاسیس کرده است که در زمان های بیکاری توسط خودش اداره می شود. بهاره رهنما هم مثل خیلی از بازیگران ایرانی رستوران داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است. او رستورانی بنام گوزن در سعادت آباد تهران باز کرده که در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی می پردازد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در این رستوران دست به کار جالبی زده و آن هم استفاده از تابلوهای متغییر بر روی دیوارهای این رستوران است. او هر ماه کارهای هنرمند جوانی را می گیرد و بر روی دیوارهای این کافه نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن ها می نویسد تا هرکسی تمایل داشت خریداری کند. او با سود این کار به بچه هایی که درگیر بیماری های خاص هستند کمک می کند.

بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد. آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

 فعالیت در عرصه موسیقی بهاره رهنما

بهاره رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد ، او سابقه تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد.در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است ، این بازیگر تابحال 5 جلد کتاب نیز نوشته است.

بهاره رهنما

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر