قیمت مرغ| قیمت مرغ امروز

با اعلام رسمی دولت مبنی بر اجرای طرح اصلاح قیمت ها و واریز یارانه کمک‌معیشتی برای مردم، قیمت جدید انواع محصولات لبنی، مرغ، تخم مرغ و روغن اعلام شد.

سایت شماره یک:

قیمت مرغ تازه و منجمد در بازار مدام درگیر نوسانات مختلف می شود.قیمت مرغ هروزه در بازار تغییر می کند .قیمت مرغ در این روزها بسیار افزایش یافته بود که مردم از این گرانی شکایت داشتند چون مرغ یکی از مواد غذایی اصلی در سبد خانواده های ایرانی است.قیمت مرغ در چند روز اخیر افزایش داشته است.​

 

 

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی اظهار داشت: نرخ حداکثری فروش انواع محصولات لبنی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد. وی افزود: قیمت‌ نهائی چهار قلم شیر، ماست و پنیر براساس شیرخام هرکیلو مبلغ 12000 تومان درب گاوداری  است و صنایع لبنی نیز از امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 می توانند قیمت های جدید را بر روی محصولات خود درج کنند.

دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: بر این اساس  قیمت شیرنایلونی 900گرمی 1/5% چربی 150000 ریال، شیر بطری یک لیتری 1/5%چربی 180000 ریال، ماست 2/5کیلوئی1/5%چربی 495000 ریال، پنیر uf400 گرمی نسبتاً چرب 375000 ریال است.

به نقل از اتاق اصناف ایران، پیرو اطلاعیه شماره 2 ستاد تنظیم بازار مورخ 1401.2.21 درباره مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، نرخ حداکثری فروش انواع روغن خوراکی را برای مصرف کننده در سراسر کشور مطابق با جدول پیوست اعلام می دارد. برای مشاهده قیمت انواع روغن اینجا را ببینید.

براساس این اطلاعیه قیمت مصرف کننده روغن مایع آفتاب گردان 810 گرمی پخت و پز 630 هزار ریال و قیمت مصرف کننده روغن مایع 810 گرمی سرخ کردنی 620 هزار ریال است.

همچنین خبرگزاری فارس مدعی شد: بر اساس آماری که از اصناف درباره قیمت‌های جدید کالاهای اساسی با اصلاح ارز ترجیحی به دست آورده است، قیمت هر کیلوگرم مرغ به 60 هزار تومان، تخم‌مرغ به 40 هزار تومان (شانه 1.9 کیلوگرمی حدود 80 هزار تومان) افزایش می‌یابد.

قیمت مرغ متاثر از دلایل مختلف در استان های کشور با نرخ های متفاوتی به فروش می رسد به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی این محصول با وجود داشتن نرخ مصوب ۳۱ هزار تومانی ۳۰ تا ۳۷ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ضمن اعلام دلایل گرانی گوشت مرغ در تهران گفت: عدم نظارت و افزایش تقاضا از جمله مهم ترین دلایل این امر است.

حبیب اسدالله نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی: قیمت مولفه های تولید از جمله واکسن و دارو و جوجه یکروزه گوشتی و حمل و نقل در هفته های اخیر افزایش چشمگیری داشته و هم اکنون قیمت تمام شده تولید مرغ برای تولیدکنندگان بیش از ۲۱ هزار تومان است.

اسدالله نژاد تصریح کرد: به دلیل اینکه تولیدکنندگان مرغ را با قیمت ۱۹ هزار و ۷۰۰ تا ۲۱ هزار تومان عرضه می کنند قیمت برای مصرف کننده نهایی نیز باید حدود ۳۱ هزار تومان باشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در تهران تا حدود ۴۰ هزار تومان گفت: عدم نظارت و افزایش تقاضا از جمله مهم ترین دلایل این مساله است ضمن اینکه در ایام تعطیلات قرار داریم و در این ایام معمولا حمل و نقل با مشکلاتی مواجه می شود.

اسدالله نژاد ادامه داد: با توجه به جوجه ریزی انجام شده روزانه حدود ۸۱۰۰ تن مرغ در کشور تولید می شود که این رقم جوابگوی نیاز کشور است اما عدم نظارت از کشتارگاه تا واحد صنفی نیز می تواند یکی از دلایل گرانی مرغ در تهران باشد چرا که در استانهای دیگر چندان مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به راحتی می توانند این کالا را با نرخ مصوب تهیه کنند.

امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در تعطیلات نوروز و ایام پایانی سال نخواهیم داشت و کماکان مرغ با نرخ مصوب در بازار عرضه می شود.

همه ساله در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز بازار مرغ با التهاباتی روبرو می شد که امسال مسئولان با افزایش جوجه ریزی و تدابیر سازمان دامپزشکی مبنی بر فعالیت کشتارگاه ها در ایام تعطیل خبر از ثبات بازار می دهند

در حالی که مباحث متعددی درباره حذف ارز ترجیحی مطرح شده، کارشناسان معتقدند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در شرایط کنونی به معنی تامین کسری بودجه دولت با تعمیق کسری بودجه خانوار است. اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت گوشت و مرغ افزایش پیدا خواهد. رقم‌های تخمینی را در ادامه خواهید خواند.

به دنبال مطرح شدن مباحث مبنی بر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، کارشناسان زیادی در این زمینه اظهار نظر کرده‌اند که برخی از آنان موافق اجرای طرح و بسیاری نیز مخالف اجرای آن در شرایط کنونی هستند. موافقان اجرای طرح عنوان می‌کنند که ارز ۴۲۰۰ تومانی فساد آور و رانت زا بوده و باید هر چه زودتر این سیاست اصلاح شود در مقابل مخالفان می‌گویند در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصاد و معیشت مردم این سیاست باید حفظ شود و دولت ابزارهای نظارتی خود را گسترش دهد.

در همین ارتباط در میزگردی با حضور ارسلان ظاهری بیرگانی، کارشناس اقتصاد راهبردی و سید احمد مقدسی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران به بررسی حذف سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی، چالش‌ها و راهکارهای آن پرداختیم.

ارسلان ظاهری گفت: بانک مرکزی در زمینه اصابت یارانه ۴۲۰۰ تومانی به سفره مردم در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ گزارشی منتشر کرده که در این گزارش تورم کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی در مقایسه با کالاهای غیرمشمول از اسفند ۹۶ تا مرداد ۱۴۰۰ مقایسه شده و بر این اساس تورم نقطه‌ای اقلام مشمول ۱۹۰ درصد و اقلام غیرمشمول ۴۳۳ درصد اعلام شده است. بنابراین مشاهده می‌کنید که دلار ۴۲۰۰ تومانی در کنترل نسبی تورم کالاهای اساسی مؤثر بوده است.

همچنین مرغ غذای فقرا است و در حال حاضر پروتئین مردم غالباً از طریق مرغ و تخم مرغ تأمین می‌شود، در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت مرغ حداقل ۷۲ هزار تومان خواهد شد و این کالا از سفره بسیاری از مردم حذف می‌شود.

بانک مرکزی در زمینه اصابت یارانه ۴۲۰۰ تومانی به سفره مردم در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ گزارشی منتشر کرده که در این گزارش تورم کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی در مقایسه با کالاهای غیرمشمول از اسفند ۹۶ تا مرداد ۱۴۰۰ مقایسه شده و بر این اساس تورم نقطه‌ای اقلام مشمول ۱۹۰ درصد و اقلام غیرمشمول ۴۳۳ درصد اعلام شده است

در حال حاضر ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها به خوراک دام، روغن خام، گندم، دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص می‌یابد که این موارد نیازهای اساسی کشورند و در واقع دولت گذشته تمام کالاهایی را که امکان آن وجود داشته، به تدریج از شمولیت ارز ۴۲۰۰ تومانی درآورده اما الان به هسته سخت آن رسیده و حذف این کالاهای ضروری از فهرست شمولیت ارز ۴۲۰۰ نیازمند مقدماتی است که فعلاً فراهم نیست. در شرایطی که تورم کشور ۶۰ درصد و تورم مواد خوراکی ۷۴ درصد است، نمی‌توان به اقتصاد شوک وارد کرد و روی آن جراحی انجام داد. توصیه اکثریت اقتصاددانان نیز این است که در چنین شرایطی حداقل تا دو سال باید از وارد آوردن هرگونه شوک به اقتصاد ایران پرهیز کرد و در قدم اول باید تورم را کنترل کرد و بعد به مراحل بعدی فکر کرد.

ظاهری در ادامه درباره قیمت محصولات پروتئینی بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی عنوان کرد: در این راستا می‌توان مثالی را مطرح کرد؛ یک مرغداری که در هر فصل ۲۵ هزار قطعه جوجه ریزی انجام می‌دهد، حداقل یک میلیارد تومان سرمایه در گردش خصوصاً برای خرید دان مرغ نیاز دارد و با حذف ارز ۴۲۰۰ این نیاز به حدود سه میلیارد تومان افزایش خواهد یافت چراکه قیمت هر کیلو دان مرغ از ۴ هزار تومان به حدود ۱۲ هزار تومان افزایش خواهد یافت و در حال حاضر نگرانی بزرگ این تولید کنندگان این است که چگونه باید این نقدینگی را تأمین کنند و اگرهم دولت بتواند این نگرانی آنان را برطرف کند و آنها بتوانند مرغ ۷۰ هزار تومانی تولید کنند، نگرانی دیگرشان این است که آیا مردم می‌توانند این محصولات گران شده را خریداری کنند؟ دولت اعلام کرده به مردم یارانه نقدی می‌دهد. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی (به جز دارو و گندم) حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به هزینه یک خانواده ۴ نفره در ماه اضافه می‌شود.

سید احمد مقدسی نیز تصریح کرد: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت تمام شده تولید گوساله نر که در حال حاضر ۷۳ هزار تومان است، به ۹۰ هزار تومان می‌رسد ضمن اینکه مردم قدرت خرید نخواهند داشت و تولیدکننده باید محصول خود را دور بریزد همچنین قیمت شیرخام که در حال حاضر ۶,۴۰۰ تومان است، به حدود ۱۱ هزار تومان افزایش می‌یابد.

با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت کنجاله سویا به ۱۸ هزار تومان، ذرت به ۱۲ هزار تومان و جو به حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد رسید درحالی‌که قیمت خرید تضمینی گندم ۷,۵۰۰ تومان است و با این اتفاق، گندم وارد چرخه خوراک دام می‌شود ضمن اینکه کشاورزان نیز به کشت محصولاتی مانند جو روی می‌آورند چرا که قیمت بالاتری دارد. ضمن اینکه در حال حاضر ما یک تریلی سویا را ۱۰۰ میلیون تومان خریداری می‌کنیم اما با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، این رقم به ۵۵۰ میلیون تومان خواهد رسید و بسیاری از تولیدکنندگان توان تأمین این نقدینگی را ندارند.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن مرغ در سطح کشور عرضه می شود که ۵۰۰ تن بیش از نیاز کشور است.

اسداله نژاد گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و مرغ گرم ۲۹ هزار تا ۳۱ هزار تومان است و روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۶۰۰ تن مرغ در سطح کشور عرضه می شود.

طبق گفته مسئولان انجمن و تشکل ها روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تن مرغ مصرف نیاز کشور است که با توجه به جوجه ریزی صورت گرفته، عرضه مازاد بر تقاضاست.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به تامین صد درصدی نیاز کشور از محل تولید داخل، نگرانی از بابت قیمت تا پایان سال نداریم.

بنابر آمار سامانه سماصط در آبان ۱۲۷ میلیون، آذر ۱۳۰ میلیون  قطعه و دی ۱۳۳ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است.

به گفته اسداله نژاد با وجود آنکه ۱۰ درصد قیمت تمام شده تولید را جوجه یکروزه تشکیل می دهد، اما به رغم عرضه جوجه با نرخ ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان، هر کیلو مرغ ۲ تا ۳ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می شود.

بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت هر کیلو مرغ ۲۸ هزار تا ۳۱ هزار تومان، ران مرغ ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان، سینه مرغ ۶۵ هزار تا ۶۸ هزار تومان، فیله مرغ ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و ران مرغ بدون پوست ۴۵ هزار تومان است که کماکان بالاتر از نرخ مصوب قطعه بندی وزارت جهاد عرضه می شود.

قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

 قیمت انواع مرغ در بازار دوم بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

نوع مرغ

قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۴۲,۹۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۴۴,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۴۸,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۴۹,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۴۸,۰۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۴۲,۱۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال

۴۲,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۳۳,۴۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۳۷,۳۰۰

فیله مرغ

۶۳۹۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۱۲,۹۰۰

شنیتسل بدون آرد

۵۱,۸۰۰

جوجه چینی

۶۳,۶۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۵۴,۹۰۰

جوجه کباب بااستخوان ساده

۴۴,۰۰۰

پا چینی ۱۰ عددی مرغ

۴۱,۰۰۰

مرغ کنتاکی

۴۰,۱۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۳,۲۰۰

جگر مرغ

۷,۵۰۰

سنگدان مرغ

۱۲,۹۰۰

پای مرغ

۷,۳۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۹۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۷۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۹۹,۰۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)

۲۰,۹۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۳۱,۵۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی

۳۰,۰۰۰

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۲۲,۵۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۲۸,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۱۲ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۱۲,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۱۳,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۹,۹۰۰

قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

 قیمت انواع مرغ در بیست و دوم دی ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

نوع مرغ

قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۴۲,۹۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۴۴,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۴۸,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۴۹,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۴۸,۰۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۴۲,۱۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال

۴۲,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۳۳,۴۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۳۷,۳۰۰

فیله مرغ

۶۳۹۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۱۲,۹۰۰

شنیتسل بدون آرد

۵۱,۸۰۰

جوجه چینی

۶۳,۶۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۵۴,۹۰۰

جوجه کباب بااستخوان ساده

۴۴,۰۰۰

پا چینی ۱۰ عددی مرغ

۴۱,۰۰۰

مرغ کنتاکی

۴۰,۱۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۳,۲۰۰

جگر مرغ

۷,۵۰۰

سنگدان مرغ

۱۲,۹۰۰

پای مرغ

۷,۳۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۹۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۷۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۹۹,۰۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)

۲۰,۹۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۳۱,۵۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی

۳۰,۰۰۰

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۲۲,۵۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۲۸,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۱۲ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۱۲,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۱۳,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۹,۹۰۰

برومند چهارآیین، رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صنعت طیور گفت: از سال ۹۷ تا امروز، ارز ۴۲۰۰ رانت وحشتناکی ایجاد کرده و آسیب بزرگی به صنعت مرغ زده است

وی افزود: تنها ۵۵ درصد از هزینه ها بصورت ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مرغدار می رسد و مرغدار ۶۵ درصد مابقی را از بازار آزاد تهیه می کند. اما دولت مرغداران را مجبور می کند ۱۰۰ درصد مرغ خود را با قیمت دولتی به بازار عرضه کنند. ارز ۴۲۰۰ تومانی قدرت رقابت را از تولیدکنندگان گرفته است. واردکنندگان هر محصول بی کیفیتی را به نام ذرت با ارز ۴۲۰۰ وارد می کنند، به دولت می فروشند و سود می کنند.

چهارآیین خاطرنشان کرد: قیمت های ۱۰۰ هزار تومانی مرغ در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ که برخی می گویند خواب و خیالی بیش نیست. در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ مرغ حدودا کیلویی ۷۵ هزار تومان می شود و افزایش قیمت بیش از این امکان پذیر نیست. 

رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صنعت طیور گفت: تولید و تراکم بالای مرغ و بازار اجازه نمی دهد قیمت مرغ بیش از این افزایش پیدا کند. مرغدار قدرت نگه داری مرغ بیش از ۵ روز را ندارد و اگر مردم ۳ روز مرغ نخرند ناخودآگاه قیمت ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا می کند.

قیمت انواع مرغ در بازار ۱۸دی ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

نوع مرغ                               قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۴۲,۹۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۴۴,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۴۸,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۴۹,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۴۸,۰۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۴۲,۱۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال

۴۲,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۳۳,۴۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۳۷,۳۰۰

فیله مرغ

۶۳۹۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۱۲,۹۰۰

شنیتسل بدون آرد

۵۱,۸۰۰

جوجه چینی

۶۳,۶۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۵۴,۹۰۰

جوجه کباب بااستخوان ساده

۴۴,۰۰۰

پا چینی ۱۰ عددی مرغ

۴۱,۰۰۰

مرغ کنتاکی

۴۰,۱۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۳,۲۰۰

جگر مرغ

۷,۵۰۰

سنگدان مرغ

۱۲,۹۰۰

پای مرغ

۷,۳۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۹۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۷۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۹۹,۰۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)

۲۰,۹۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۳۱,۵۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی

۳۰,۰۰۰

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۲۲,۵۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۲۸,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۱۲ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۱۲,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۱۳,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ

۹,۹۰۰

قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

قیمت انواع مرغ در بازار دوازدهم دی ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است

قیمت انواع مرغ                                                                                      قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق                                  ۴۲,۹۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان                                                      ۴۴,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق                                                            ۴۸,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال                                              ۴۹,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو                                      ۴۸,۰۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال                         ۴۲,۱۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال                                                           ۴۲,۰۰۰

بازوی کبابی ساده                                                                              ۳۳,۴۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده                                                         ۳۷,۳۰۰

فیله مرغ                                                                                          ۶۳۹۰۰

گردن مرغ بدون پوست                                                                   ۱۲,۹۰۰

شنیتسل بدون آرد                                                                         ۵۱,۸۰۰

جوجه چینی۶۳,۶۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده                                 ۵۴,۹۰۰

جوجه کباب بااستخوان ساده                                                      ۴۴,۰۰۰

پا چینی ۱۰ عددی مرغ                                                                  ۴۱,۰۰۰

مرغ کنتاکی                                                                                 ۴۰,۱۰۰

دل مرغ پاک کرده                                                                      ۱۳,۲۰۰

جگر مرغ                                                                                  ۷,۵۰۰

سنگدان مرغ                                                                          ۱۲,۹۰۰

پای مرغ                                                                                ۷,۳۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی                                           ۹۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی                                          ۷۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)                                    ۹۹,۰۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)۲۰,۹۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)۳۲,۵۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی۳۱,۰۰۰

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ۲۲,۵۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ۲۸,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۱۲ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ۱۲,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ۱۳,۷۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی شانه های خمیری شرینگ۹,۹۰۰

 

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: عرضه مرغ به نرخ ۲۷ هزار تا ۳۱ هزار تومان (به‌طور میانگین ۲۸ هزار تومان) ادامه دارد و افزایش قیمتی در این محصول نخواهیم داشت.

حبیب اسدالله نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه اکنون با مازاد تولید گوشت مرغ روبرو هستیم، افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بین ۱۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت گوشت مرغ تازه بین ۲۷ هزار تا ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: در ماه‌های گذشته با کاهش جوجه ریزی و افزایش تقاضا روبرو بودیم، اما در دوره قبلی تولید حدود ۱۳۱ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد که همین میزان تولید منجر به تنظیم بازار این محصول شده است.

اسدالله نژاد تصریح کرد: با توجه به روند جوجه‌ریزی در دوره بعدی دی و بهمن ماه نیز روند تولید مناسب خواهد بود و نه تنها کمبودی در بازار این محصول نخواهیم داشت بلکه ممکن است در مقاطعی با مازاد تولید روبرو شویم.

وی اضافه کرد: براساس وضعیت تولید گوشت مرغ، در ماه‌های آینده نیز افزایش قیمتی در گوشت مرغ نخواهیم داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر