کافه گراف تهران ‪که بسیاری آن را از زمانی که در مجتمع آ.اس.پ تهران واقع بود می‌شناسند، با نقل مکان به محل جدیدش سعی کرده تا محیطی متناسب برای کار فردی و گروهی ایجاد کند.

سایت شماره یک:

محل جدید کافه گراف تهران به مرکز شهر نزدیک‌تر شده است: ‪خیابان سمیه، بین خیابان ایرانشهر و قرنی، پلاک ۲۱۲. ورودی و ویترین تماما شیشه‌ای کافه باعث شده که آن را در میان ساختمان‌های اطرافش به راحتی پیدا کنید. اگر در طول هفته و ساعات کاری  با خودروی شخصی به کافه می‌آیید، طرح ترافیک و سختی پیدا کردن جای پارک را در نظر بگیرید. ایستگاه مترو طالقانی و ایستگاه متروی دروازه دولت به ترتیب نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها هستند که فاصله پیاده کافه از آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است.

محیط داخلی کافه گراف تهران، طراحی در راستای هدف

فضای داخل کافه گراف از ۴ طبقه تشکیل شده است. هر طبقه ویژگی‌ خاصی دارد که طبقات را از هم متمایز می‌کند. در طبقه همکف بار و ویترین کیک‌های کافه قرار گرفته است و بخشی از سفارشات در اینجا حاضر می‌شوند. در همین طبقه چند میز اشتراکی مستطیلی قرار گرفته‌اند که ارتفاع‌شان برای کار با لپ‌تاپ یا مطالعه و نوشتن مناسب است. علاوه بر این جنس بخشی از دیوارها و میزهای این بخش همانند تخته سیاه است و می‌توان با گچ‌هایی که روی میزها قرار گرفته، از سطح آن‌ها برای نوشتن استفاده کرد. البته گراف فقط انتخاب کسانی که می‌خواهند کار کنند نیست. هم نزدیک پله‌ها و هم در گوشه‌ای دنج‌تر از همین طبقه مبل و میزهایی قرار دارد که برای معاشرت و گپ زدن انتخاب مناسبی است.

 

آدرس جدید کافه گراف تهران

آدرس جدید کافه گراف تهران: خیابان سمیه، بین خیابان ایرانشهر و قرنی، پلاک ۲۱۲

ساعات کاری: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

اینستاگرام: https://www.instagram.com/cafegraph/

تگ های مرتبط

ارسال نظر