یکی دیگر از امتیازهای کافه گراف، ساعات کاری طولانی آن است. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در کافه گراف حضور داشته باشید

سایت شماره یک:

محل جدید کافه گراف تهران به مرکز شهر نزدیک‌تر شده است: ‪خیابان سمیه، بین خیابان ایرانشهر و قرنی، پلاک ۲۱۲. ورودی و ویترین تماما شیشه‌ای کافه باعث شده که آن را در میان ساختمان‌های اطرافش به راحتی پیدا کنید. اگر در طول هفته و ساعات کاری  با خودروی شخصی به کافه می‌آیید، طرح ترافیک و سختی پیدا کردن جای پارک را در نظر بگیرید. ایستگاه مترو طالقانی و ایستگاه متروی دروازه دولت به ترتیب نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها هستند که فاصله پیاده کافه از آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است.

منوی کافه گراف تهران

منوی فعلی کافه گراف تهران هنوز جمع و جورتر از قبل است. طبق آنچه در صفحات رسمی کافه گفته شده، این منو موقتی و در حال تکمیل است. برای همین شاید هنوز بعضی از خوراکی‌هایی را که در محل قبلی وجود داشتند ‌نتوانید سفارش دهید. منوی فعلی انتخاب‌هایی از قهوه و نوشیدنی‌های گرم (که بعضی‌هایشان سرد هم سرو می‌شوند)، نوشیدنی‌های طبیعی و ترکیبی، کیک و دسر، شیک، پنینی، پاستا، صبحانه، غذا و سالاد و میان‌وعده دارد. هم‌چنین اگر ساعاتی غیر از صبح دلتان صبحانه می‌خواست، این‌جا گزینۀ خوبی است، چرا که تمام موارد صبحانه را در طوب روز نیز سرو می‌کنند. کافه گراف آب نوشیدنی تصفیه‌شده را بدون دریافت هزینه در اختیارتان می‌گذارد.

یکی دیگر از امتیازهای کافه گراف، ساعات کاری طولانی آن است. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در کافه گراف حضور داشته باشید. لازم به ذکر است که استفاده از میزهای کافه، محدودیت ساعت ندارد و می‌توانید با خیال آسوده، حتی یک روز کامل، از محیط کافه استفاده کنید.

در سال‌های اخیر با افزایش تعداد افرادی که به صورت مستقل و آزاد کار می‌کنند (freelancers)، جای خالی محیط‌های مناسب برای انجام کار حس می‌شد. همچنین کارهایی که نیاز به فعالیت گروهی دارند را نمی‌توان در جاهایی مثل کتابخانه انجام داد و محیط‌های آموزشی یا اداری با فرض اینکه فضای مناسب کار هم داشته باشند همیشه باز نیستند.

به این دلایل و بسیاری دلایل دیگر به وجود آمدن فضاهای کاری اشتراکی در اشکال و قالب‌های مختلف اتفاق خوبی است که در بعضی شهرها شروع شده است. کافه گراف هم با سابقه خوبش در کافه‌داری، فعالیتش را به این حوزه گسترش داده است و تلاش کرده تا محیط مناسبی برای این اتفاق مهم فراهم کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر