کافه کاروتا روی دیوار نقاشی‌هایی‌ نصب شده‌اند که‌‌ در‌ عین سادگی، زیبایی بی‌نظیری ‌دارند و سرگرمی‌های (بازی) فکری متنوع در دسترسند که تفریحی مناسب برای جمع‌های دوستانه وخانوادگی به شمار می‌روند.

سایت شماره یک:

اگر بخواهید وارد ساختمان کافه شوید، سه‌چهار پله در گوشه حیاط شما را به‌سمت ساختمان اصلی کافه هدایت می‌کنند و به‌محض ورود به ساختمان با فضایی متفاوت روبه‌رو می‌شوید و زیبایی چیدمانش شما را جذب و وادار به ماندن می‌کند. مبلمان رنگی راحت و متفاوت متناسب با هر سلیقه‌ای و استفاده از گل‌های طبیعی و زیبا، فضا را دل‌نشین‌تر و صمیمی‌تر می‌کند.

همه این‌ها کنار هم بیانگر غایت ذوق و سلیقه فراوان به‌کاررفته در کافه کاروتا است که فضایی مناسب هم برای حضور خانواده‌ها و ‌قرار‌های دونفره و جمع‌های دوستانه فراهم کرده است.

کمتر کسی هست که یک بار این فضا را تجربه کرده باشد و دلش نخواهد دوباره به آنجا بیاید ‌یا آن را به دوستانش معرفی نکند. برخورد بسیار صمیمی کارکنان کافه این تصمیم را محکم‌تر هم می‌کند. علاوه‌بر همه‌ این‌ها، دوستان کافه‌باز دلیلی دیگر برای دوست‌داشتن کافه کاروتا دارند، اینکه اگر پس‌ از سرو غذا یا‌ نوشیدنی ساعت‌ها هم در کافه بمانید، هیچ‌کس به ‌شما تذکری نخواهد داد. پس ‌با خیال راحت می‌توانید قرار‌های کاری‌تان را هم در کافه کاروتا بگذارید.

منوی کافه کاروتا

کافه کاروتا منوی کافه کاروتا تقریبا کامل است و همه سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. در ادامه به بعضی از بخش‌های منو اشاره می‌کنم.

بخش قهوه‌ها: بین ۱۴ تا ۱۹هزار تومان

بخش نوشیدنی‌های گرم: بین ۱۲ تا ۲۲هزار تومان

بخش نوشیدنی‌های سرد: بین ۱۷ تا ۲۳هزار تومان

بخش شیک‌ها: بین ۲۳ تا ۲۸هزار تومان

بخش کیک‌ و دسر: بین ۱۴ تا ۳۰هزار تومان

بخش اسموتی‌ها: بین ۱۴ تا ۲۲هزار تومان

بخش پیش‌غذا و سالاد: بین ۱۸ تا ۴۵هزار تومان

بخش غذاهای اصلی: بین ۳۰ تا ۵۲هزار تومان

بخش صبحانه: بین ۱۸ تا ۵۲هزار تومان

پیشنهادی‌های کافه کاروتا

از منوی کافه کاروتا، کیک رول‌دارچین، نوشیدنی سردهلتی، سالاد سزار و صبحانه‌های بی‌نظیرش را پیشنهاد می‌کنم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر