کافه دو سه پاتوق طیف‌های مختلف علمی، هنری و دانشگاهی است. با دارا بودن دو طبقه‌ی مجزا و گنجایش ۶۰ مهمان، در طول روز، یک دفتر حرفه‌ای برای آدم‌های حرفه‌ای‌ست که می‌خواهند قرارهای حرفه‌ای‌ را آنجا بگذارند.

سایت شماره یک:

 

کافه دو سه‌ با ارائه‌ منویی هیجان‌انگیز از ابتدای صبح میزبان مهمانان خوش‌سلیقه‌ خود است‌. این میزبانی همراه با انواع صبحانه‌های مقوی و دلچسب نظیر املت، صبحانه‌های انگلیسی و ایرانی، پنکیک، که کنار انواع میوه و شکلات فندقی سرو می‌شود، و صبحانه‌ دو سه که ترکیبی از انواع صبحانه‌های مقوی و خوشرنگ است.

در بخش بعدی انواع پیش‌غذاهای خوشمزه کنار سالادهایی نظیر سالاد یونانی، سالاد سزار و سالاد دو سه قرار گرفته، که با برش استیک و مرغ گریل‌شده همراه مخلفات رنگارنگ دیگر، آماده‌ سفارش است. در ادامه با انواع پنینی‌ها، پیتزاهای هوس‌انگیزی چون سیر و استیک، ایتالین‌پارما، سبزیجات و اسموکی‌استایل مواجه می‌شوید.

آماده‌سازی مواد تشکیل‌دهنده‌ تمام آیتم‌ها، در لحظه‌ سفارش انجام شده و به‌هیچ عنوان موادی در فریزر نگهداری نمی‌شود. در ادامه‌ منو، انواع پاستای جذاب، با دو نوع برگر گوشت و مرغِ مزه‌دار شده که مخصوص کافه دو سه است، در منو قرار دارد. بشقاب‌های مفصلی نیز با درصد بالایی از گوشت تازه، نظیر استیک‌چیکن، استیک گوشت‌دو سه، و بشقاب سبزیجات که مخصوص مهمانان وجترین است، در نظر گرفته شده است.

در بخش بعدی با لیست متنوعی از انواع نوشیدنی مواجه می‌شوید. چای‌ها و دمنوش‌های مختلف و دلچسب، کنار سردنوش‌های گیاهی قرار گرفته است. همچنین قهوه‌های گوناگونی که تمام آیتم‌های آن به‌صورت سرد نیز آماده می‌شوند. شما می‌توانید این لیست هیجان‌انگیز نوشیدنی را با انواع کیک‌های تازه و خوشمزه سفارش دهید. در انتها نیز اسموتی‌ها و شیک‌های مختلف با طعم‌‌های متنوع و دیزاین زیبا در ظروفی شکیل آماده‌ سفارش هستند.

کافه دو سهروی طاقچه‌ها کنار گلدان‌های رنگی و شیشه‌ای، کتاب‌های جذاب و محبوبی فراهم شده است تا موجب گذراندن اوقاتی خوش برای شما شود.

صرف وعده‌‌ای دلچسب با دست‌پخت‌های بی‌نظیر در ظروفی زیبا در این کافه، حال‌وهوای خاصی را در پی خواهد داشت.

آدرس و ساعات‌کاری کافه دو سه

کافه دو سه در بلوار کریم‌خان، خیابان سنایی، پس ‌از میدان سنایی، شماره‌ی ۲۳ واقع شده است. این کافه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ میزبان مهمانان خوش‌سلیقه‌ خود است.

تلفن کافه: ۸۸۳۱۳۸۶۷ – ۰۲۱

دسترسی به کافه با وسایل عمومی

برای دسترسی به این کافه‌ شیک می‌توانید از بزرگراه مدرس، به میدان هفتم‌تیر برسید. سپس وارد بلوار کریم‌خان شده و با حرکت از کنار پل کریم‌خان، وارد خیابان سنایی شوید. همچنین می‌توانید از بزرگراه چمران، پیش‌از میدان توحید وارد قسمت مخالف بزرگراه شده و اندکی جلوتر وارد خیابان باقرخان شوید. اواسط خیابان باقرخان وارد خیابان قریب و پس‌از آن وارد بلوار کشاورز شوید. این بلوار را تا انتها ادامه داده و پس‌از عبور از میدان ولیعصر، در بلوار کشاورز ادامه‌ مسیر دهید. با حرکت از کنار پل کریم‌خان، وارد خیابان سنایی سمت مخالف بلوار شوید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر