با ورود به کافه پرسنل خوش‌برخود مجموعه، با رویی‌خوش به استقبال شما می‌آیند. موسیقی‌های تلفیقی از بهترین‌های هر سبک، در مجموعه پخش می‌شود. برای سرگرمی مهمانان، بازی‌های متنوعی نظیر مافیا و همچنین حلقه‌های مطالعاتی و هم‌اندیشی، به‌طور مشخص برگزار می‌شود.

سایت شماره یک:

 

کافه ژک با ارائه‌ منویی شبیه به روزنامه‌ نیازمندی به مهمانان خود، با انواع آیتم‌های جذاب از آن‌ها پذیرایی می‌کند. این پذیرایی در ابتدای صبح با انواع صبحانه‌ها نظیر املت اسکرامبل، بشقاب لهستانی، انگلیسی و ایرانی، و انواع پنکیک‌ها با طعم‌های متنوع آغاز می‌شود.

کافه ژکبه‌دلیل اهمیت در هم‌نشینی و مصاحبت، کافه ژک در قسمت نوشیدنی‌ها از تنوع بالایی برخوردار است. این تنوع شامل انواع مختلفی از قهوه‌های دمی، قهوه‌های گرم بر پایه‌ اسپرسو، قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم و… است. در این قسمت انواع چای‌ها و دمنوش‌های گوارا و دلچسب نیز قرار داده شده که می‌توانید آن‌ها را با انواع کیک‌های خوشمزه و تازه صرف کنید.

در ادامه با انواع میان‌وعده‌های جذاب مواجه می‌شوید که بین آن‌ها می‌توان به انواع کروسان‌ها با طعم‌های دلپذیر و تزیین شده اشاره کرد. در این قسمت نیز انواع شیک‌ها و موکتل‌ها، کنار سالادهای خوش‌رنگی چون سالاد سزار، روسی، مدیترانه و اسفناج قرار گرفته است. مواد تشکیل‌دهنده‌ آیتم‌ها زیر آن‌ها نوشته شده تا اگر احیانا حساسیتی نسبت به برخی از آن‌ها دارید، پرسنل کافه را مطلع سازید.

در بخش غذاهای اصلی انواع برگرهای خوشمزه، پاستاهای جذاب، پنینی مرغ و پستو، پنینی اسفناج و بیکین، و همچنین انواع ساندویچ‌های رپ قرار گرفته که با تزیینی زیبا و درجه‌یک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کافه ژک آدرس و ساعت کاری کافه ژک

کافه ژک در خیابان انقلاب، بعداز چهارراه ولیعصر(عج) و پارک دانشجو، خیابان رازی، روبه‌روی مجموعه‌ تئاتر مستقل، نبش بن‌بست پری‌ناز، پلاک ۵۳ واقع شده است. این کافه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰ میزبان مهمانان خود خواهد بود.تلفن کافه: ۶۶۷۶۲۳۱۸ – ۰۲۱

تگ های مرتبط

ارسال نظر