در این مطلب درباره هتل آزادی یا هایت چالوس می خوانید

سایت شماره یک:

هتل 5 ستاره پارسیان آزادی خزر یا هتل هایت سابق در شمال و در کنار دریای خزر و جنگل های شمال با مدرن ترین امکانات و فراهم نمودن موقعیت مناسب  تفریحات ساحلی و جنگلی، آماده ارائه خدمات اقامت به مسافرین شمال کشور و چالوس است.

هتل پارسیان آزادی خزر یا هتل هایت خزر در کیلومتر 12 جاده در مقابل مجموعه تفریحی تلکابین نمک آبرود واقع شده و با 174 اتاق دوتخته و سه تخته بسیار زیبا و سوئیت رویال، سوئیت جونیور، اتاق کابانا، لابی بی نظیر و زیبا در طبقه همکف، بهترین گزینه برای اقامت شما در طول سفر به شمال است و حتی می توان آنرا بهترین هتل شمال نامگذاری کرد.

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • قانون کنسلی هتل هایت نمک آبرود به چه صورتی است؟
    در صورت درخواست ابطال رزرو در کمتر از 48 ساعت قبل از ورود مهمان، مشمول 70% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. درخواست ابطال رزرو بین 48 ساعت لغایت 5 روز قبل از ورود مهمان، مشمول 50% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. درخواست ابطال رزرو بین 6 لغایت 10 روز قبل از ورود مهمان، مشمول 30% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. درخواست ابطال رزرو بین 11 لغایت 20 روز توسط مهمان، مشمول 20% جریمه از کل یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. در ایام پیک : درخواست ابطال رزرو در کمتر از 30 روز قبل از ورود مهمان، مشمول 100% جریمه خواهد بود.
  • آدرس هتل هایت نمک آبرود کجاست؟
    آدرس هتل هایت نمک آبرود چالوس، نمک آبرود، روبه‌روی تله کابین

ارسال نظر