در دل پایتخت رستورانی به نام مرشد وجود دارد که به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران شناخته می‌شود و ضمن اینکه از شهرت زیادی برخوردار است، همه روزه افرادی زیادی برای صرف یک غذای خوش طعم و پر ادویه به آنجا می‌روند.

سایت شماره یک:

با وجود اینکه رستوران مرشد از وسعت زیادی برخوردار نیست، اما با مدیریت خوب آنجا تنها با چند دقیقه صبر کردن می‌توانید جایی برای نشستن پیدا کنید و سفارشتان را بدهید. منو متنوع این رستوران باعث شده است تا با هر سلیقه‌ای که هستید، بتوانید خوراک مورد علاقه‌تان را سفارش داده و نوش جان کنید.

چلو گوشت‌های این رستوران از شهرت خاصی برخوردارند، به نحوی که با صرف چلو گردن و چلو دست همایونی طعمی نو را تجربه می‌کنید و از آن لذت می‌برید، همچنین غذای روز آنجا نیز برای نهار سرو می‌شود که شامل خوراکی‌هایی لذیذ مثل لوبیا پلو، خورش قورمه سبزی و قیمه بادمجان است.

رستوران مرشد تهران یک منو به نام منو بازاری نیز دارد که انواع چلو کباب، قیمه و قورمه سبزی را در خود گنجانده که باعث شده تا به عنوان یکی از رستوران های تاپ تهران مورد توجه قرار می‌گیرد. در کنار غذای اصلیتان می‌توانید نوشیدنی و پیش غذا مثل ماست موسیر، دوغ محلی، شربت مخصوص، انواع سالاد، زیتون پرورده و بورانی بادمجان سفارش داده و یک وعده‌ خوراک به یادماندنی را صرف کنید.

در رستوران مرشد تهران آب را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌نهد و این مایه‌ی حیات را میهمان امام حسین (ع) هستید. این همه خوراک خوش و طعم در این رستوران آن را به یکی از با کیفیت ترین رستوران های تهران تبدیل کرده که مورد توجه مسافران شهرهای دیگر نیز قرار می‌گیرد و پیشنهاد ما به شما این است که سری به آنجا بزنید. فضای آرام و دلفریب این رستوران نیز به نحوی است که از آرامش آنجا لذت می‌برید و دوست دارید تا دوباره به آنجا بروید.

چیدمان سنتی و گلدان‌های سرسبز و دکوراسیون دلربا چیزی است که توجهتان را در رستوران مرشد به خود جذب می‌کند و از آرامش این مکان لذت می‌برید. این رستوران از جمله رستوران های تهران جهت افطار شناخته می‌شود که در سطح پایتخت فعالیت می‌کند و طرفداران زیادی نیز دارد. اگر می‌خواهید به این مکان پر طرفدار بروید، لازم است بدانید که این رستوران 2 شعبه دارد. شعبه‌ی اول در نیاوران واقع شده و پس از جماران و نبش کوچه دلشاد می‌توانید آن را بیابید. شعبه‌ی دوم نیز در کاشانک قرار گرفته است و جنب مسجد والفجر می‌توانید به آسانی خود را به آنجا برسانید. حالا که با ویژگی‌های یکی از رستوران های پرطرفدار تهران آشنا شدید، خوب است تا حداقل یک بار به آنجا بروید و از طعم خوراکی‌های رستوران مرشد لذت ببرید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر