اگر حوالی کریمخان و ایرانشهر بودید و دل‌تان می‌خواست در مکانی پر از نور و موزیک دل‌نواز بنشینید و چیزی بخورید، کافه تایپ تهران می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. کافه‌ای با حس و حال خوب، سقفی بلند، پنجره‌هایی بزرگ و پرده‌های توری سفید رنگ که نان و شیرینی‌هایش را روزانه پخت می‌کند.

سایت شماره یک:

همانطور که از اسم کافه پیداست در جای جای آن می‌توانید دستگاه‌های تایپ را بینید و از لمس کلیدها و چرخاندن قرقره کاغذ لذت ببرید. همچنین گاهی موزه گالری در کافه تایپ تهران برگزار می‌شود که در آن می‌توانید از نسل اولیه دستگاه‌های تایپ و ماشین‌های اداری دیدن کنید.

از کار و طعم قهوه‌تان در کافه تایپ تهران لذت ببرید

اگر آزاد کار هستید، دفتر کار ندارید یا گاهی از اینکه مدام پشت میز کارتان بنشینید خسته شده‌اید، می‌توانید گوشه‌ای دنج از کافه تایپ تهران بنشینید، قهوه‌تان را سفارش دهید، کار کنید و از تجهیزاتی از قبیل، پرینتر و اسکنر که به همین منظور در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید. هر بار هم که لیوان قهوه دمی که سفارش داده بودید خالی شد درخواست کنید تا رایگان شارژ شود.

شما در کافه‌ای نشسته‌اید که دیزاین و امکاناتی مدرن دارد اما چایتان را در استکان و نعلبکی گلدار و با عطر و طعم چای لاهیجان می نوشید و هر چند بار که دلتان خواست هم می‌توانید درخواست کنید که استکان چایتان را رایگان شارژ کنند. منو کافه تایپ با سطح قیمت متوسط شامل صبحانه، میان وعده و وعده‌هایی برای شام و نهار است. برای صبحانه می‌توانید تخم مرغ عسلی، نیمرو، املت، کرپ، کره و مربا، عدسی، سرشیر یا حتی نرگسی سفارش دهید.

منو کافه تایپ تهران

منو کافه برای میان وعده و پیش غذا شامل انواع کیک، شیرینی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، سیب زمینی حلقه‌ای سرخ شده و انواع سالاد است که چای و قهوه دمی شارژ رایگان دارد. کیک و شیرینی‌ها روزانه در کافه پخت می‌شوند. نوشیدنی‌های خاصی مثل نوشیدنی دلار، ترکیب زنجبیل و پوره سیب هم از جمله نوشیدنی‌های خاص کافه تایپ تهران هستند.

برای شام یا نهارتان می‌توانید از میان سه مدل پاستا و چهار مدل ساندویچی که با نان تازه پخته شده و سرو می شوند، غذایتان را انتخاب کنید. ساندویچ و پاستاهایی که با اینکه تنوع زیادی ندارند اما هرکدام جدا طعمی متفاوت دارند. مثلا ساندویچ یا پاستای میت بال با ادویه‌ای طبخ می‌شود که یادآور غذاهای جنوبی است. مانند پاستای سبزیجات که پر از رنگ و طعمی متفاوت است یا پاستای پستوی خوش رنگ که طعم ریحان تازه دارد و یا حتی ساندویچ خوشمزه سبزیجات.

بازی، دوچرخه سواری یا سیگار کافه تایپ

روی تمام میزهای کافه مداد و برگه‌های کاهی کوچکی می‌بینید که برای بازی اسم و فامیل در نظر گرفته شده‌اند. گاه و بی‌گاه از هر طرف صدای خنده مشتری‌هایی که به دور از دغدغه‌های روزانه مشغول بازی هستند. صدای این بازی به گوشتان می‌رسد و وسوسه‌تان می‌کند که شما هم دست به کار شوید.

کافه تابپدر هنگام ورود، بیرون کافه کنار پیاده‌رو تعدادی دوچرخه می‌بینید که متعلق به کافه تایپ تهران هستند. شما می‌توانید از این دوچرخه‌ها برای گردشی کوتاه در کوچه پس کوچه‌های اطراف استفاده کنید.

اگر سیگاری هستید می‌توانید از میزهای بیرون استفاده کنید که برای فصل گرما سیستم خنک کننده هم برایشان در نظر گرفته شده است.

در پایان اگر حوالی کریمخان بودید یا دل‌تان چای خوش طعم می‌خواست یا دوست داشتید ساعتی بنشینید و بازی کنید یا به یاد دوران کودکی هوس دوچرخه سواری داشتید یا حتی اگر نیاز به مکانی برای انجام امور کاری داشتید یا دوست داشتید سیگاری بکشید و قهوه ای بخورید این کافه با حال خوب را فراموش نکنید.

آدرس کافه تایپ تهران

آدرس کافه تایپ تهران، ایرانشهر شمالی، نبش کلانتری است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر