سایت شماره یک:

ارز دیجیتال یا کریپتو کارنسی بر پایه علم رمز نگاری طراحی شده و ماهیت آن‌‌ به گونه‌ای است که تحت کنترل هیچ ارگان‌ یا سازمانی قرار ندارد. بیشتر ارزها به دلیل غیر متمرکز بودن و عدم تغییر پذیری از پلتفرم بلاک چین استفاده می‌کنند. از مزیت‌های این پول دیجیتال، خرید مستقیم و بدون واسطه هست. پس شما برای خرید و فروش این نوع پول به افتتاح حساب بانکی و خدمات بانکی هیچ احتیاجی ندارید و خودتان کنترل پول دیجیتال را بر عهده دارید. ارزهای دیجیتال توسط دستگاهی به نام ماینینگ خلق می‌شوند.

 توکن‌ها هیچ محدودیت مرزی ندارند و می‌توانید در اسرع وقت آن‌ها را به هر نقطه‌ای از جهان انتقال دهید. بازار پر نوسان و فناوری رمز نگاری منحصر به فرد، محبوبیت ارز دیجیتال را در بین کاربران افزایش داده است. رمز‌ارزها برای حل مشکلات دنیای واقعی خلق شده‌اند و شما می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین این توکن را خریداری کرده یا به فروش برسانید.

 

11

دات ششمین رمز ارز برتر جهان

پولکادات در فهرست برترین ارزهای دیجیتال جهان قرار دارد. دات شکلی از دارایی دیجیتال و توکن بومی شبکه پولکادات می‌باشد، که ارزش چند میلیارد دلاری دارد. پولکادات در واقع یک تکنولوژی شبکه‌ای است که بلاک چین‌های متفاوتی را به یکدیگر متصل می‌کند.  برای خرید دات باید مراحلی نظیر ایجاد حساب کاربری و احراز هویت را پشت سر بگذارید و سپس یک کیف پول دیجیتال ایجاد نمایید. به دو روش می‌توان اقدام به خرید دات نمود: آنلاین و دستی کارت به کارت، که قطعا شیوه آنلاین به جهت سهولت استفاده و سرعت بالای تراکنش مطمئن‌تر است. سرمایه گذاری بر بستر بلاک چین پولکادات مزایای فراوانی دارد؛ قراردادهای هوشمند، امکان ساخت اپلیکیشن و ایجاد پاراچین‌ها از جمله قابلیت‌های این پلتفرم دیجیتال هستند. کیف پول‌های بسیاری از ‌این توکن ارزشمند پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید آن را در کیف‌های دیجیتال مانند پولکا والت، تراست والت، اتمیک والت، اسکودوس، گوادرا، لجر، سیف پل و کول والت پرو ذخیره نمایید. امنیت شبکه polkadot  بالاست و تمام زنجیره‌های متصل به آن می‌توانند از این امنیت بهره ببرند. کاربرد خاص بلاک چین‌های پولکادات این قابلیت را دارند، که کدهای غیر ضروری را حذف کنند و زنجیره‌های بهتری ارائه دهند. صرافی اوکی اکسچنج در حال حاضر از معتبرترین و فعال‌ترین صرافی‌هاست، که در زمینه خرید دات به شما خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. در ادامه برای درک بهتر پولکادات نگاهی به ساختار آن می‌اندازیم. ماهیت این بلاک چین در ذیل آمده است:

پاراچین

این واژه مخفف parallelized chains  می‌باشد و به معنی زنجیره‌های موازی است. پاراچین بلاک چین‌های تک زنجیره‌ای را به شکل موازی و با استفاده از شبکه polkadot  اجرا می‌نماید. پاراچین مشکل مقیاس پذیری را با استفاده از پردازش تراکنش‌ها به شکل موازی حل می‌کند.

ریلی چین

شبکه اصلی polkadot  ریلی چین نام دارد و تمام بلاک چین‌ها به آن وصل می‌شوند‌. ریلی چین  در واقع تمامی مشکلات مربوط به تعامل بین بلاک چین‌ها را حل می‌کند. اجرای صحیح تراکنش‌ها، قراردادهای هوشمند و تعاملات میان زنجیره‌ها از قابلیت‌های ریلی چین به حساب می‌آید.

بریج چین

بریج چین جهت اتصال زنجیره‌هایی که از پروتکل‌های گاورننس یا همان نظردهی پولکادات پشتیبانی نمی‌کنند‌، طراحی شده است.

22

پروتکل گاورننس در polkadot

نگهداری از ارز دیجیتال دات این امکان را به شما می‌دهد، که به نود ( گره ) این شبکه تبدیل شده و در فرآیند تایید تراکنش‌ها و ایجاد بلاک در ریلی چین شرکت نمایید. به این نودها ولیدیتور گفته می‌شود. نام گره دیگری که در پولکادات وجود دارد، تلفیق کننده است و از وظایف آن می‌توان به نگهداری از زنجیره پاراچین اشاره کرد. فیشرمن‌ها و نامینیتورها هم از لایه‌های امنیت polkadot  هستند و با استیکینگ به امنیت ریلی چین کمک بسیاری می‌کنند.

اهداف اصلی دات

Polkadot  شباهت بسیاری به اتریوم دارد، اما هدف‌های متفاوتی دارد. این توکن از الگوریتم اجماع اثبات سهام پیروی می‌کند و نیازی به استخراج و مصرف انرژی ندارد.  امتیازهای اصلی این توکن عبارتند از:

  1. هولدرهای ارز دیجیتال دات، بر پروتکل آن حاکمیت دارند. به دارندگان این توکن با ارزش امتیازاتی مانند عملیات اضافه کردن یا حذف پاراچین، تعیین ساختار کارمزد و تغییرات پروتکل تعلق می‌گیرد.
  2. پولکادات برای کسانی که در شبکه دات فعالیت زیادی دارند، پاداش‌هایی در قالب همین ارز  در نظر می‌گیرد.

آینده‌ای روشن در انتظار لونا

لونا با نماد اختصاری Luna  توسط شرکت ترا لبز در کشور کره جنوبی خلق شده است. این ارز توکن بومی اکوسیستم ترالوناست و مبتنی بر شبکه بلاک چین طراحی گردیده است. در ابتدا ترا یا همان لونا با کاهش قیمت مواجه شد، اما پس از مدتی به یک ارز پرهیاهو در بازار تبدیل گردید و خریداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. سرمایه گذاران با خرید لونا پاداش زیادی از شبکه ترا دریافت می‌کنند و همین امر سبب افزایش ارزش  آن می‌گردد. از موفقیت‌های ترا می‌توان به توسعه چند پروژه رمزارزی مانند انکرپروتکل و میرور پروتکل اشاره نمود که بر افزایش سرعت لونا بسیار تأثیرگذار بود. هدف اصلی پلتفرم ترا کاهش رقابت و ایجاد ثبات در بازار است‌. کیف پول‌های لجر، کوینومی و کیپ‌کی از امن‌ترین والت‌های دیجیتال و مناسب برای ذخیره‌سازی لونا می‌باشند. پیش بینی شده که این ارز پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

33

 تتر از پیشروان بازار رمز ارزها

تتر با واحد اختصاری Usdt  یکی از  ارزهای دیجیتال پرطرفدار است، که قیمت ثابتی دارد و در برابر نوسانات بازار از شما محافظت می‌کند. این ارز با ثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگری می‌باشند. تتر بسیار قدرتمند عمل کرده و با ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش به یک رمز ارز محبوب تبدیل شده است. برترین مزیت تتر انتقال دلار به صورت دیجیتالی است، همچنین ارسال و دریافت آن به سادگی انجام می‌گیرد. ثبات قیمت، سرعت بالا و کارمزد کم از دیگر خصوصیات این رمز ارز هستند.  این ارز مجازی توسط هیچ نهاد متمرکزی پشتیبانی نمی‌شود. با خرید تتر در جهت حفظ ارزش دارایی‌های خود گام برمی‌دارید، چراکه از نوسانات شدید بازار در امان خواهید ماند. این توکن به سه بلاک چین متفاوت متصل است و در اصل سه نوع تتر داریم که در عمل  یکی هستند. با مراجعه به کیف پول خود از نوع آن مطلع خواهید شد. کیف پول‌های مناسب خرید این ارز تراست والت، کوینومی، اتمیک، لجر و ترزور می‌باشند.  صرافی‌های مطرحی نظیر  اوکی اکسنچج که بیش از ۴۰۰ نوع ارز دیجیتال دارند، از تتر پشتیبانی می‌کنند و  برای انجام مبادلات خود می‌توانید به آن سر بزنید.  

تگ های مرتبط

ارسال نظر