سایت شماره یک:

 

در این مقاله از وب‌سایت شماره یک قصد داریم تا شما عزیزان را با موضوع رایج و مناسبتی بنر اطلاع‌ رسانی محرم بیشتر آشنا کنیم و به شما عزیزان بگوییم که برای داشتن بنر اطلاع‌ رسانی محرم می‌توانید از قابلیت‌های لایه باز نهایت استفاده را کنید. شاید ندانید که طرح لایه باز چیست و اگر بخواهیم پاسخ کوتاه به آن دهیم، فرمتی از فایل گرافیکی مربوطه می‌باشد که قابلیت ویرایش و اضافه کردن اطلاعات دلخواه شما به طرح بنر مربوطه را فراهم می‌کند. البته در ادامه توضیح کامل‌تری از این مورد به شما عزیزان خواهیم داد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما عزیزان را با بنر اطلاعیه محرم بیشتر آشنا کنیم.

حال با این سؤال شروع می‌کنیم که آیا به داشتن طرح‌های پوستر اطلاع رسانی محرم به‌صورت استاندارد فایل‌های لایه باز فکر کرده‌اید که با ایجاد تغییرات و سفارشی‌سازی می‌توانید به‌نوعی از این طرح‌ها استفاده کنید؟ شاید ندانید طرح لایه باز چیست ولی باید بگوییم که پاسخ این است که یک فایل لایه باز یا طرح لایه باز معمولاً به طرح‌هایی اطلاق می‌شود که در فتوشاپ با یک فایل دلخواه با پسوند psd یا tif ایجاد می‌شوند و قابلیت ویرایش در فتوشاپ را دارند.

دانلود انواع طرح بنر و پوستر اطلاع رسانی محرم-tarh.ir

 

مزایای استفاده از بنرهای لایه باز اطلاع رسانی محرم

استفاده از پروژه‌های لایه باز اطلاعیه محرم مزایای زیادی به همراه دارد که برخی از آن‌ها در زیر ذکرشده است:

  • طرح‌های لایه باز اطلاع رسانی محرم توسط متخصصین با تکنیک‌های حرفه‌ای و جلوه‌های ویژه برای طراحی بنر و پوستر اطلاعیه محرم یا ساخت کلیپ‌های محرم و تریلر و فیلم محرم با افکت‌های منحصربه‌فرد و حرفه‌ای برای مناسبت ویژه محرم تهیه می‌شود. با این طرح‌ها می‌توانید برای پوستر اطلاعیه محرم، بنرهای اطلاع رسانی تعزیه محرم و همچنین به مناسبت ماه محرم ویدیوهای باکیفیت و جذاب بسازید و وقایع آن روز را به نمایش بگذارید.
  • با استفاده از طرح لایه باز شما می‌توانید به‌راحتی و بدون صرف هزینه زیاد به یادگیری حرفه‌ای طراحی با فتوشاپ بپردازید.
  • در حین استفاده از طرح لایه باز بنر اطلاعیه محرم، نگران کمبود وقت نخواهید بود و به‌جای اینکه همه‌چیز را از ابتدا طراحی کنید، می‌توانید از طرح‌های آماده و اطلاعیه خام محرم استفاده کرده که این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
  • بنر لایه باز محرم قابل‌ویرایش بوده و می‌توانید آن را آزادانه طبق خواسته خود تغییر دهید. به‌عنوان‌مثال شما عزیزان می‌توانید فاکتورهایی همچون تصاویر، متن را به پروژه اضافه نمایید و آن را به‌دلخواه خود ویرایش کنید.
  • حتماً می‌دانید که پروژه‌های تمام‌شده محرم شامل طیف گسترده‌ای از افکت‌ها و تکنیک‌های ویژه برای طراحی ویدیو و عکس‌های متنوع‌تر و جذاب‌تر برای کلیپ‌ها و بنرهای اطلاع رسانی محرم است و به همین خاطر می‌تواند برای شما بسیار سودمند واقع شود.
  • کار با طراحی بنر لایه باز اطلاعیه محرم بسیار آسان و راحت بوده و نیازی به دانش حرفه‌ای در زمینه طراحی نیست چرا که شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این طرح‌ها به‌راحتی بنرها و ویدیوهای اطلاع رسانی محرم به‌صورت جذاب‌تری طراحی کنید.
  • استفاده از بنر لایه باز اطلاعیه خام محرم به شما در کاهش هزینه کمک زیادی می‌کند و شما عزیزان می‌توانید بدون پرداخت هزینه زیاد، یک نتیجه نهایی باکیفیت بالا که دارای جلوه‌های ویژه برای طراح ویدیویی و عکس انتخابی خود است، تهیه کنید.
  • اخیراً بازار طرح اطلاعیه لایه باز محرم پیشرفت زیادی کرده است و به علاقه‌مندان به این حرفه طیف وسیعی از گزینه‌های جالب و کاربردی را برای مناسبت‌های مختلف همچون بنر اطلاع رسانی محرم ارائه می‌دهد. از مزیت‌های این روش کافی است بدانید که تولید انواع محتوای تصویری برای هر مناسبتی به‌خصوص محرم امکان‌پذیر بوده و دست شما را در این رابطه باز می‌گذارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تقریباً نیمی از قالب‌های گرافیکی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون بنر اطلاع رسانی محرم هستند و مضامین مذهبی دارند. به همین دلیل، گروهی از متخصصان طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی tarh.ir با استفاده از یک تیم مجرب، تعداد زیادی از طرح‌های اطلاعیه خام محرم را برای مخاطبان طراحی و ارائه کرده‌اند.

سفارش بنر اطلاع رسانی محرم از طرح دات آی آر

امروزه برند و کسب‌وکارهای زیادی در زمینه تولید فایل‌های لایه باز هستند که مجموعه‌ای از طرح‌ها و بنرهای لایه باز محرم را ساخته و در بازار به‌صورت اینترنتی ارائه کرده‌اند که طرح دات آی آر یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی است که با استفاده از تیم طراحان حرفه‌ای اقدام به ایجاد طرح‌های لایه باز بنر اطلاعیه محرم کرده است. این طرح‌های لایه باز برای مناسبت و اطلاع رسانی مراسم محرم به کاربران امکان ویرایش در برنامه فتوشاپ را داده و افراد می‌توانند هر فایلی را که به‌عنوان یک مجموعه لایه باز باز ذخیره‌شده است، شخصی‌سازی کنند. همچنین باید بگوییم که امکان ویرایش در طرح لایه باز اطلاع رسانی محرم وجود دارد که این موضوع سبب افزایش سرعت و همچنین بهبود فرآیند طراحی و چاپ نهایی طرح بنر برای شما می‌شود.

نمونه طرح بنر اطلاعیه محرم لایه باز-طرح دات آی آر

 

سخن پایانی

در این مطلب کوتاه سعی شده تا شما عزیزان را به نقش بنرهای فرهنگی و مذهبی اطلاع رسانی محرم که در کوچه‌ها و خیابان‌ها به چشم می‌خورد و در قالب فایل لایه‌های باز قابل‌ویرایش است، نزدیک کنیم و بگوییم که این طرح‌های لایه باز دارای مزایا و کارکردهایی هستند؟ به همین دلیل اگر شما نیز به طرح‌های زیبای این‌چنینی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید مراسم محرم حسینی را در ذهن افراد مبتذر کنید، می‌توانید در زمینه طراحی بنر اطلاع رسانی محرم به به منابع معتبر مانند وب‌سایت طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی tarh.ir مراجعه کنید.

منبع: مرجع اصلی دانلود و ویرایش فایل لایه باز بنر اطلاع رسانی محرم- طرح دات آی آر

تگ های مرتبط

ارسال نظر