سایت شماره یک:

جناب آقای مهندس میلاد مساوات، از نظر کارشناسان، به عنوان بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران شناخته شده‌اند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری را خصوص ایشان به شما ارائه دهیم.

دوران کودکی مهندس میلاد مساوات

میلاد مساوات در تاریخ 5 شهریور 1371 در بیمارستان مهراد تهران و در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود. میلاد فرزند دوم خانواده بوده یک برادر بزرگتر به نام میثم و یک برادر کوچکتر به نام متین دارد. میثم مساوات برادر بزرگ ایشان متولد 1 آبان 1369 و فارغ‌التحصیل نقشه‌کشی صنعتی می‌باشد. متین مساوات نیز برادر کوچک ایشان متولد 7 اسفند 1379 و دانشجو می‌باشد.

میلاد از همان دوران کودکی استعداد ذاتی و هوش بالایی داشت به طوری که جزو معدود افرادی بود که از 2 دست خود جهت نوشتن استفاده می‌کرد. ایشان همزمان با دست چپ خود متن اصلی را نوشته و با دست راست علائم نگارشی مانند نقطه و ویرگول را در جمله درج می‌نمود.

میلاد در اواخر سن 5 سالگی دچار بیماری شبیه به اوریون شد. به طوری که گلوی او ورم شدیدی کرده و درد زیادی را متحمل شد. اکثر پزشکان بیماری وی را اوریون تشخیص داده و پیشنهاد استراحت به خانواده وی دادند.

پزشک باتجربه و معتمدی نظریه تمام پزشکان را رد نموده و اعلام نمودند که بیماری اون غم‌باد بوده و قطعا ریشه آن در یک ناراحتی عمیق می‌باشد. پس از بررسی‌های فراوان توسط خانواده مشخص شد که ناراحتی وی به دلیل این بوده که برادر بزرگتر او یعنی میثم به مدرسه رفته و او هنوز به سن مدرسه نرسیده است.

میلاد مساوات در اواخر سن 5 سالگی با اصرار فراوان خانواده در یک مدرسه غیرانتفاعی ثبت‌نام و بلافاصله بیماری او درمان شد. البته اکثر اطرافیان معتقد بودند که این اقدام تأثیر منفی در تحصیل و آینده وی گذاشته و اقدامی اشتباه می‌باشد. اما نکته قابل توجه در مورد او این بود که تا کلاس پنجم ابتدایی هیچ نمره‌ای پایین‌تر از 20 نداشته و همواره شاگرد ممتاز کلاس بود.

 

روند تحصیلی موفقیت‌آمیز میلاد مساوات تا زمان دانشگاه نیز ادامه پیدا کرد و هیچ مشکلی در تحصیل و آینده او به وجود نیامد.

تحصیلات و مدارک

مهندس میلاد مساوات فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر با گرایش برنامه‌نویسی از دانشکده دولتی شهید بابایی قزوین می‌باشند. ایشان پیش از این که حالا به بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران تبدیل شوند، به دلیل علاقه بسیاری که به رایانه داشتند در دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به تشویق عموی خود جناب آقای سرهنگ قاسم مساوات به صورت خودآموز با دستگاه کامپیوتری که پدرشان خریداری نموده بود کار می‌کرد.

در آن دوران که سیستم‌عامل موجود فقط MS-DOS بود، تنهای یک محیط متنی در اختیار کاربران بود که می‌توانستند از طریق تایپ دستوراتی اقدامتی بسیار ساده انجام داد. به عنوان مثال فایلی را در یک حافظه ذخیره نمود. در آن زمان تنها دستگاه ذخیره‌سازی فلاپی دیسک بود که حافظه‌ی آن‌ها به ندرت به 1 مگابایت می‌رسد.

جناب آقای سرهنگ قاسم مساوات که در پلیس راهنمایی و رانندگی مسئول رایانه و نرم‌افزارهای این ارگان بود برادرزاده‌ی خود یعنی میلاد را تشویق به برنامه‌نویسی و گذراندن دوره‌های مختلف نمود؛ میلاد دوره‌های ICDL و برنامه‌نویسی را به سرعت آغاز کرده و با نمرات بالا در آن‌ها فارغ‌التحصیل شد.

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ این روزها یعنی مهندس میلاد مساوات، به دلیل هوش بالای خود در دوران دانشگاه نیز بسیار موفق عمل نموده و تمامی دروس تخصصی را در کنار اساتید به عنوان استادیار فعالیت نمودند. با توجه به اینکه میلاد، تمام مقاطع تحصیلی را به بدون هیچ توقفی طی نمود و 2 سال هم زودتر از دیگران به مدرسه رفته بود، در تمام ترم‌های دانشگاهی کم‌سن‌ترین دانشجوی کل دانشگاه بود.

از دوره‌ها و مدارک تحصیلی ایشان می‌توان به دوره‌های زیر اشاره نمود:

  • ICDL 1-2
  • .NET Framework
  • SQL Server 2008
  • C++
  • C#
  • Asp.net
  • بازاریابی اثربخش در اینترنت
  • مدیریت کسب و کار
  • مشاوره کسب و کار
  • مدیریت دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفتیم جناب آقای میلاد مساوات از کودکی به رایانه و سیستم‌های کامپیوتری علاقه‌ی بسیاری داشت و تلفیق این علاقمندی با بازاریابی و فروش باعث شد تا به عنوان اولین اشخاص ایرانی در حوزه‌ی بازاریابی اینترنتی فعالیت نموده و دوره‌های کارگاهی مختلفی را نیز در این خصوص برگزار نمایند.

در زمان نگارش این مقاله آخرین دوره‌ای که ایشان در آن شرکت نموده و با موفقیت بسیاری آن را گذرانده‌اند دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ در بیزینس اسکول ماهان بوده که در پایان منجر به اخذ مدرک با نمره کامل از وزارت علوم گردید تا در کنار مدارک دیگرشان که از سازمان فنی و حرفه‌ای، مجتمع فنی تهران و دیگر ارگان‌ها و موسسات معتبر دریافت نموده بودند، برگ سبزی بر افتخارات ایشان باشد.

مهندس میلاد مساوات در کنار مستر تیستر

مهارت‌ها و توانمندی‌های مهندس میلاد مساوات

مهارت اصلی مهندس میلاد مساوات تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ می‌باشد؛ ایشان در کنار این توانایی ویژه، تسلط بسیار زیادی بر روی طراحی نرم‌افزار، طراحی سایت، تبلیغات آنلاین، افزایش فروش و... دارند.

همچنین مهارت‌های نرم ایشان مانند هوش هیجانی (EQ)، استعداد، پشتکار، مثبت‌اندیشی و... نیز در موفقیت‌ها و دستاودهای ایشان تأثیر فراوانی داشته.

میلاد مساوات در همایش تجلیل از زنان سرآشپز

ایشان علاقه بسیار شدیدی به بازی مافیا داشته و معتقد است که این بازی اگر به صورت جدی و حرفه‌ای توسط فردی دنبال شود، دارای درس‌های بسیاری برای زندگی افراد است. ایشان همواره در هر جمعی که حضور پیدا کنند پیشنهاد انجام این بازی را می‌دهند.

علاقه‌مندی‌ها

مهندس میلاد مساوات به شدت به مطالعه کتاب، مقاله، اخبار تکنولوژی، شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های علمی و مرتبط به حوزه‌ی فعالیت خود علاقه داشته و معمولا بیشتر زمان خود را به آن‌ها اختصاص می‌دهد.

اما وی به ورزش فوتبال نیز علاقه بسیاری داشته و حتی در مقطع نونهالان و نوجوانان نیز به صورت حرفه‌ای آن را دنبال می‌نمودند. ایشان به تیم‌های فوتبال بارسلونا، استقلال تهران و تیم ملی آلمان علاقه داشته و فوتبال آن‌ها را تا حدی زیادی دنبال می‌کنند.

یکی از علاقه‌مندی‌های بسیار ویژه‌ای که همواره او را به وجد می‌آورد، سفر است. این علاقه تا حدی بوده که باعث شده تقریبا به تمام نقاط ایران سفر کرده و مدتی را در شهرهای بسیاری اقامت کند چرا که معتقد است روح انسان نیازمند تغییر و تحول بوده و جابه‌جایی به صورت فیزیکی کمک بزرگی تحولات معنوی انسان خواهد کرد. ایشان در اکثر جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز مشاورپذیران خود را به سفر تشویق می‌نمایند.

رزومه شغلی

مهندس میلاد مساوات از دوران نوجوانی جهت تأمین برخی از مخارج شخصی خود به اشتغال روی آورده و در ابتدا در یک پیتزافروشی واقع در سه راه رجایی شهر کرج به عنوان ظرف شوی فعالیت خود را آغاز نمود. او در تمامی جلسات و سخنرانی‌های خود بدون سانسور در اینباره صحبت کرده و هیچ ترسی از بازگو کردن آن ندارد؛ چرا که خودساختگی یکی از ویژگی‌های بارز او می‌باشد.

در ادامه به دلیل علاقه فراوانی که به فروش و تجارت داشت از پایینترین سطح یعنی فروشندگی در یک لباس‌فروشی وارد این حرفه شد. او به دلیل هوش و خلاقیت خود مشاغل بسیاری را حول محور همین حرفه تغییر داد و جزو افرادی بود که همواره توسط اطرافیان مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

میلاد معتقد بود که حرف غیرتخصصی دیگران هیچ تأثیری بر روی تصمیماتش نخواهد گذاشت و سعی دارد مسیر پیشرفت را با جابه‌جا شدن در مشاغل مختلف طی نماید. و همین جابه‌جایی یکی از دلایل تبدیل شدن وی به بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران بود.

نقطه عطف شغلی او که همواره در موردش به عنوان دانشگاه انسان‌سازی صحبت می‌نماید، بازاریابی شبکه‌ای می‌باشد. او که این حرفه را از شرکت‌های خارجی آغاز نمود و سپس در شرکت‌های ایرانی و دارای مجوز نیز فعالیت خود را ادامه داد، تجارب فراوانی را به دست آورد.

میلاد مساوات به نوجوانان و جوانان زیادی پیشنهاد داده که حداقل یک بار وارد این حرفه شده و از تجارب ارزشمند آن بهره ببرند چرا که در این شغل هر شخصی تمام و کمال مسئولیت درآمد و آینده خود را بر عهده داشته و هیچ عامل دیگری بر روی موفقیت او تأثیرگذار نخواهد بود.

و اما تمامی تجربیات و دانش این فرد توانمند و باهوش در انتها منجر به تأسیس شرکتی به نام مسیر موفقیت ایرانیان به شماره ثبت 22762 در شهر تهران شد. در نهایت به واسطه‌ی این شرکت برندی با نام MiMo Digital marketing agency ثبت و تمامی فعالیت‌ها با این نام تجاری آغاز شد.

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ با دانش روز دنیا

مشاوره دیجیتال مارکتینگ مهندس میلاد مساوات از این منظر خاص و متفاوت می‌باشد که ایشان از دانش روز دنیا در مشاوره‌های خود استفاده می‌نماید. ایشان تخصص بالایی در رابطه با مفاهیمی همچون IMC، Marketing Mix، Business Model، Marketing Plan، STP، SEO، SEM، Social Media Marketing، Content Marketing و صدها مفهوم روز دیگر دنیا داشته و به شدت معتقد است که تا به حال به هیچ یک از 2 مشاوره‌پذیر خود نسخه یکسانی را تجویز نکرده چرا که هر کدام نیازهای مختص به خود را دارا هستن.

جمع‌بندی

مهندس میلاد مساوات با هوش و تجاربی ارزشمند به عنوان بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران خدمات مشاوره خود را به مخاطبان علاقه‌مند ارائه داده و در مسیر تحول دیجیتال کسب‌وکارها بهترین همراه خواهد بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر