داشتم به این فکر میکردم که چه شغل هایی میتواند جزو بهترین شغل های سال آینده ایران باشد که با خودم گفتم بهتر است مقاله ای دراین باره بنویسم و برای شما منتشر کنم. در این مقاله قرار است شما را با بهترین شغل های 10 سال آینده ایران آشنا کنیم. بهترین شغل های 10 سال آینده ایران به هوش مصنوعی و تکنولوژی مرتبط است که در ادامه به آن ها میپردازیم.

سایت شماره یک:

 

 

1- دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ جزو شغل های برتر در کل دنیا و ایران است که آینده بسیار خوبی را خواهد داشت. افرادی که در دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنند باید خلاق و بروز باشند و هرروزه خودشان را آپدیت کنند.

 

 

 

کسانی که دیجیتال مارکتینگ کار میکنند معمولا با از شبکه های زیر استفاده میکنند:

  • سئو (بهینه سازی سایت)
  • شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات

و باقی موارد دیگر بازاریابی های آنلاین که در مقاله بهترین شغل های 10 سال آینده ایران در سایت سئو لرن توضیح داده شده است.

2- متخصص سئو

سئو! یکی از بخش پولساز دیجیتال مارکتینگ هست که روزانه میلیارد ها تومن توسط سئو پول جا به جا میشه. حالا سئو یعنی چی: سئو به زبان ساده یعنی بهینه سازی سایت برای موتوهای جستجو مثله گوگل که در واقع سئو سایت مارو وارد نتایج گوگل میکنه و ما از طریق نتایج گوگل و وارد شدن کاربران به سایت ما کسب درآمد میکنیم.

امروزه با فیلتر شدن اینستاگرام تمامی کسبو کار برای اینکه فروش خودشون رو از دست ندن برای خودشان یک سایت طراحی کردند. و هرروز در سایتشان فعالیت میکنند و محصولات خود را قرار میدهند ولی فروش آن چنان خوبی ندارند و در واقع ناراضی هستند، چرا؟ چون سایتشان را سئو نکرده اند و کسبو کار آن ها نیاز به سئو داره که شما میتوانید با دیدن آموزش سئو و با متخصص شدن در حوزه سئو، به کسبو کار آن ها کمک کنید و درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

درآمد متخصص سئو چقدر هست؟

امروز درآمد متخصصین سئو ماهانه بالای 50 میلیون تومان هست، چون روش کار را بلد هستند و میتواند به راحتی سایت رو وارد نتایج گوگل بکنند و فروش بالایی داشته باشند.

چقدر زمان میبرد سئو را آموزش ببینیم؟

شما با دیدن دوره های سئو میتوانید در کمتر از دو ماه سئو را یاد بگیرید ولی نکته مهم این هست! بتوانید در حوزه سئو متخصص شوید، حالا این چگونه انجام میشه؟ شما با دیدن دوره آموزش سئو و کار کردن در حوزه سئو، و کسب تجربه به مرور به یک متخصص سئو تبدیل میشود. البته این نکته رو هم بگم که درآمد شما هم رفته رفته زیاد میشود.

چجوری میتونیم سئو رو آموزش ببینیم؟

اساتید زیادی در حوزه آموزش سئو فعالیت میکنند ولی در این مقاله میخوام بهترین آموزش سئو ایران را برای شما معرفی کنم، آموزش سئو توسط مهدی فاتحی فر میشه گفت بهترین دوره آموزشی سئو در ایران هست که میتوانید وارد صفحه آموزش سئو در سایت سئو لرن شوید.

 

2

 

معرفی دوره جامع سئو حرفه ای

به نظر شما چرا اسم این دوره گذاشته شده سئو حرفه ای؟ در این دوره صفر تا صد سئو بصورت کاملا حرفه ای و اصولی آموزش داده شده. کسانی که از حوزه سئو هیچ اطلاعاتی ندارند هم میتوانند در این دوره شرکت کنند و بعد مدتی در این حوزه به یک متخصص سئو تبدیل شوند. دوره سئو حرفه ای دارای آپدیت های همیشگی، پشتیبانی همیشگی، و یکسری دورهمی های خصوصی فقط مخصوص شاگردان این دوره هست... برای تهیه این دوره یا اطلاعات و مشاوره در مورد سئو کافیه وارد سایت سئو لرن شوید با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهدی فاتحی فر میتوانید اسمشان را در گوگل سرچ کنید.

3- تولید محتوا

یکی از برترین شغل های آینده ایران تولید محتوا هست، چرا؟ زمانی که کاربران به سمت دنیای دیجیتال مارکتینگ میروند نیاز دارند کسانی باشند که برای آن ها تولید محتوا کند. این شغل چگونه میتواند باشد: میتوانید در شبکه های مجازی تولید محتوا یا بلاگری کنید، یا در سایت های مختلف تولید محتوا کنید و...

 

3

 

4- طراحی سایت و اپلیکیشن

یکی دیگر از بهترین شغل های آینده ایران طراحی سایت و اپلیکیشن هست چون از زمانی که کسبوکار ها وارد اینترنت شده اند همگی به یک سایت نیاز دارند و باید یک متخصص این حوزه این کار را انجام دهد که میتوانید آموزش طراحی سایت را ببینید و این کار را شما انجام دهید و درآمد های بالا را کسب کنید. ولی یکی از مهم ترین موارد در کنار این ها بعد تولید محتوا و یا ساخت سایت و اپلیکیشن، سئو کردن آن هست!

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین شغل های 10 سال آینده ایران برای شما معرفی شد ولی مهم ترین نکته این هست که در بین این شغل ها کدام درآمد بیشتری خواهد داشت؟ قطعا شغل سئو درآمد بسیار بالایی نسبت به باقی شغل ها دارد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر