آموزشگاه آرایشگری گل گیس یک آموزشگاه آرایشگری در تهران با مدرک بین المللی است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش رنگ و لایت را با جدیدترین مواد و تجهیزات، به هنرجویان ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

سایت شماره یک:

 

رشته رنگ و مش مو از رشته‌های باسابقه و بسیار پرطرفدار کار آرایشگری است. داشتن موهایی زیبا و خوش رنگ برای خانم‌ها همیشه بسیار مهم بوده و سعی می‌کردند به خصوص در مهمانی‌ها، مجالس و عروسی بهترین باشند. همه خانم‌ها از بسیار جوان تا مسن، مشتری دائم استفاده از رنگ و مش هستند.

این میزان توجه و اهمیت، موجب شده که بازار مشتری لاین رنگ و مش همیشه پر رونق بوده و امکان درآمدزایی بالا برای آن وجود داشته باشد. به  همین خاطر هر ساله هنرجویان زیادی جذب آن شده و با دیدن دوره آموزش رنگ و لایت خود را برای ورود به بازارکار آماده می‌کنند.

داشتن مدرک معتبر برای موفقیت در این راه لازم و ضروری است. مدرک فنی و حرفه‌ای تنها مدرک مورد قبول و معتبر در کشور است که با داشتن آن به خود و کارتان اعتبار می‌بخشید. در ادامه در خصوص مراحل لازم برای دریافت این مدرک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

آشنایی با سازمان فنی و حرفه‌ای

سازمان فنی و حرفه‌ای یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی است که در سال ۱۳۵۹با هدف تربیت نیروی کار در رشته‌های مختلف فنی، هنری، و علمی پایه گذاری شد. هدف این سازمان ایجاد فرصتی برای افراد جویای کار و افرادی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود هستند، است.

آرایشگری از جمله حرفه‌هایی است که علاقمندان آن می‌توانند در آموزشگاه‌های آرایشگری تحت نظارت این سازمان دوره آموزشی مرتبط را گذرانده و در آخر گواهینامه مهارت (مدرک فنی و حرفه ای) مربوط به آن را دریافت کنند.

مدرک فنی و حرفه‌ای از معتبرترین گواهینامه‌های مهارتی است که در لاین‌های آرایشگری تخصصی به افراد داده می‌شود. از آنجا که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران عضو سازمان جهانی کار است، مدارک آن در ۱۸۶ کشور عضو سازمان جهانی کار اعتبار دارد.

در ادامه با روند دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای رنگ و مش آشنا می‌شوید.

مراحل دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای رنگ و مش مو

داشتن مدرک فنی حرفه‌ای برای شروع کار رنگ و مش لازم است. بنابراین اگر می‌خواهید وارد بازارکار شوید، باید این مدرک را دریافت کنید. برای اخذ این مدرک مراحل زیر را باید بگذرانید:

ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر

آموزشگاه‌های آرایشگری مختلفی در کشور هستند که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کار می‌کنند؛ اما با کیفیت خدمات متفاوت. برای اینکه بتوانید کار رنگ و مش را به خوبی یاد گرفته و به راحتی مدرک فنی  و حرفه‌ای آن را دریافت کنید، سعی کنید بهترین آموزشگاه رنگ و مش را انتخاب کنید.

داشتن مجوز رسمی، مربیان مجرب و کارآزموده، تجهیزات و ابزار به روز و مدرن و محیطی مناسب و تمیز از مهم ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه آرایشگری خوب است.

شرکت در یک دوره آموزش رنگ و مش مو

دوره آموزش رنگ و مش مو - آموزشگاه گل گیس

پس از انتخاب آموزشگاه مناسب، قدم بعدی شرکت در یک دوره آموزشی کامل و جامع است. در این دوره باید تمام سرفصل‌های مهم و به روز که از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تعیین شده است، به صورت تئوری و عملی آموزش داده شود.

در دوره آموزش رنگ و مش، هنرجو با همه تکنیک‌های رنگ مو و مش آشنا می‌شود. ژورنال خوانی صحیح، هایلایت، لولایت، دیپ لایت، مش با فویل، مش کلاهی، آمبره، سامبره، بالیاژ، فولیاژ و... از جمله مواردی است هنرجویان در این دوره به طور کامل یاد می‌گیرند.

همچنین هنرجویان باید بتوانند آنچه آموخته‌اند را روی مدل‌های مصنوعی و زنده پیاده کنند تا ایرادات کار خود را رفع کنند. مربیان باید تمامی اصول و تکنیک‌ها را به خوبی آموزش دهند تا هنرجویان بتوانند به خوبی در آزمون موفق شوند.

شرکت در آزمون هماهنگ فنی و حرفه ای

پس از تمام شدن آموزش، نوبت به شرکت در آزمون می‌رسد. آزمون‌های هماهنگ سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و پس از قبولی در این آزمون می‌توانید مدرک خود را دریافت کنید. صدور مدرک معمولا 3 تا 6 ماه زمان می‌برد.

 

مزایای مدرک فنی و حرفه‌ای رنگ مو و مش

دریافت مدرک فنی حرفه‌ای مزایایی برای شما دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • کسب اعتبار در بازارکار و بین همکاران
  • پیدا کردن راحت تر کار در سالن‌های زیبایی
  • کسب اعتبار در بین مشتریان و جذب مشتری بیشتر
  • امکان استفاده از مدرک در سایر کشورها در صورت مهاجرت
  • امکان دریافت وام خود اشتغالی
  • امکان دریافت کارت مربی گری و تدریس

 

گل گیس، بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یک آموزشگاه آرایشگری در تهران با مدرک بین المللی است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش رنگ و لایت را با جدیدترین مواد و تجهیزات، به هنرجویان ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

گل گیس، بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

خانم لیلا خانی، مدیر آموزشگاه آرایشگری گل گیس، از سال ۱۳۹۳ کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و با مدیریتی موفق و درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه تهران را ساخته‌اند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

 شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش رنگ و مش و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.  

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر