عادت‌های هر شخص در نهایت به بخشی از هویت و شخصیت او تبدیل می‌شوند؛ بنابراین توصیه روانشناسان، انجام روتین و منظم کارهایی مفید و جایگزینی این عادات به‌جای عادت منفی است. یکی از کارهای مثبتی که می‌تواند به یک عادت خوب و مؤثر برای تغییر و رشد شخصیت افراد تبدیل شود، کتاب‌خوانی است؛ البته کتاب خوب خواندن به اندازه کتاب خواندن نیز، مهم است.

سایت شماره یک:

 

کتاب‌ها دسته‌بندی و موضوعات متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها برای سرگرمی و برخی برای آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر برای توسعه فردی و رشد شخصیت خوانده می‌شوند. از سری کتاب‌هایی که باعث تغییرات مثبت در هویت و شخصیت افراد می‌شوند، کتب روانشناسی هستند.

کتاب‌های روانشناسی، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتب موجود در سراسر دنیا و حتی کشور عزیزمان ایران است و روزانه افراد زیادی اقدام به تهیه یا خرید انواع کتاب‌های روانشناسی برای تغییر شخصیت خود می‌کنند. هدف این افراد از خواندن کتاب‌های روانشناسی تغییر رفتارها، تعاملات منفی خود با دنیای بیرون و توسعه فردی و ارتقای شخصیتی است.

در این محتوا بنا داریم کتب روانشناسی پرطرفدار و محبوبی که در جهان حسابی سروصدا کرده و برای تغییر شخصیت نیز، مؤثر هستند را از نویسندگان معروفی معرفی کنیم. برای آشنایی، سفارش و خرید این کتاب‌ها با وب سایت ایکات www.ekut.ir که یک مرجع معتبر برای فروش انواع کتاب‌ دانشگاهی  ، رمان ، کتاب زبان اصلی و ... است، همراه باشید.

 

 

 

کتاب‌های روانشناسی؛ معرفی چندین روانشناس برای تغییر شخصیت

کتب روانشناسی، از سری کتاب‌هایی‌‌اند که همواره در جهان با استقبال زیادی روبرو هستند. نویسندگان زیادی در سراسر دنیا در پی نوشتن کتابی تأثیرگذار در این زمینه‌ بوده و نویسندگان معروفی نیز، کتاب‌های مهمی در این حوزه نوشته‌اند که میسر زندگی بسیاری از افراد را از پوچی‌ به سمت تعالی هدایت کرده است.

به‌عنوان مثال، اسپسر جانسون یک پزشک و نویسنده آمریکایی بود که به جهت تالیف کتاب‌های روانشناسی معروفی در زمینه تغییر شیوه زندگی‌ شهرت دارد. این روانشناس، مولف کتاب‌های پرطرفداری مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و فروش یک دقیقه‌ای است که به گفته برخی منتقدان، در هر زمانه‌ای تحستین برانگیز هستند.

این نویسنده استاد تمثیل‌های جذاب است و با کمک نماد‌ها، استعاره و تمثیل،‌ داستان‌سرایی‌های جذابی در زمینه‌ی موفقیت در زندگی داشته است.

چند نفر از بهترین نویسندگانی که مولف کتاب‌های تأثیر‌گذاری‌ بودند، در ادامه آمده است.

  • برایان تریسی: برایان تریسی یکی از نویسندگان برتر کتاب‌های خودیاری و توسعه فردی است که کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی رهبری، فروش، مدیریت کسب‌وکار و… نوشته و به افراد زیادی برای تغییر شخصیت و پیشرفت کمک کرده است.
  • دارن هاردی:‌ این نویسنده‌ی موفق، مولف کتاب‌های موفقیت و اثر مرکب است. او حرفهٔ اصلی خود را ایجاد انگیزه برای تغییر و آموزش به افراد سراسر دنیا معرفی کرده و در کتاب‌های خود روش‌هایی بسیار راهبردی و مؤثر برای تغییر شخصیت افراد معرفی می‌کند.

ده‌ها نویسنده مانند شخصیت‌های معرفی شده وجود دارند که در طول زندگی‌شان تلاش کرده‌اند تا مسیر موفقیت را برای انسان‌های سردرگم، روشن و آن‌ها را به سمت پیشرفت هدایت کنند. افرادی مانند اروین یالوم، جان گری بیشاپ، رولف دوبلی و… که می‌توانید نام آن‌ها و کتاب‌های پر فروش‌شان را میان مولفان کتب روانشناسی و در سایت ایکات بیابید.

 

معرفی چندین کتاب روانشناسی برای تغییر شخصیت

با مطالعهٔ چندین کتابی که پایین‌تر می‌آوریم، می‌توانید لحظات مفید و لذت‌بخشی را برای خودتان رقم بزنید.

روش‌هایی برای تصمیم‌گیری بهتر

 

 

  1. «هنر شفاف اندیشیدن» و «هنر خوب زیستن»؛ در هنر شفاف اندیشیدن یاد می‌گیریم چطور به مسائل با دیدگاه بهتری نگاه کنیم و اشتباهاتی که همیشه جلوی چشمانمان هستند را ببینیم. در واقع این کتاب می‌تواند باعث تصمیم‌گیری بهتر درباره‌ی زندگی‌ و اتفاقات‌ اطراف‌تان شود. کتاب دوم درباره‌ی زندگی بهتر، معنای داشتن یک زندگی خوب و راهکارهای رسیدن به یک شخصیت متعالی صحبت می‌کند. مولف آن‌ها رولف دوبلی است و با شما کاملا صادقانه درباره‌ی ایجاد تغییر در زندگی و شخصیت‌تان صحبت می‌کند.

 

  1. «تخت خوابت را مرتب کن»؛ این کتاب را مک‌ریون نوشته و در آن درباره‌ی 10 درس مهم که در دوران آموزشی نیروی دریای آموخته است با خواننده صحبت می‌کند. در‌ هر فصل از 10 فصل این کتاب، درباره‌ی یکی از اصول رفتاری جهت تغییر شخصیت صبحت شده است و باعث بهبود روابط افراد در جامعه و اجتماع می‌شود. اگر علاقه‌مند به داشتن یک زندگی موفق و به‌دنبال داشتن نظمی روزانه در برنامه‌های خود هستید، مطالعهٔ این کتاب پیشنهاد می‌شود.

کتابی جذاب برای طرفداران پیشرفت

 

 

  1. «چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟»؛ اسپنسر جانسون در این کتاب به روشی شگفت‌انگیز برای تحول زندگی اشاره کرده‌ است. داستان درباره‌ی دو موش و دو انسان است که چهارتایی و در عرض هم درون یک هزارتوی پیچیده گیر افتاده و به‌دنبال تکه‌ای پنیر هستند.  البته این شخصیت‌ها هرکدام استعاره از جنبه‌های وجودی، ابعاد شخصیتی انسان‌ها و پنیر تمثیلی از موفقیت در زندگی‌ است. در این کتاب نشان داده شده که چگونه با تغییر ذهینت خود از وقایع، می‌توانید از موقعیت‌های دشوار عبور کنید. چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را به علاقه‌مندان به توسعه فردی و خودیاری توصیه می‌کنیم.

برای کسب درآمد، شروع کن!

 

 

  1. «پدر پولدار، پدر بی پول»؛ این کتاب معروف، اثر رابرت کیوساکی، یک سخنران و مدرس مهارت‌های کسب‌وکار  اهل کشور آمریکا است. رابرت در این کتاب برداشتی از دوران کودکی خود را به قلم کشیده و دو برداشت از زندگی اقتصادی و مالی در جامعه را در معرض مقایسه قرار داده است. در واقع پدر پولدار در این کتاب استعاره از افراد کارآفرین و فعال جامعه بوده و پدر بی‌پول نشان از افراد منفعل جامعه دارد. یکی از آموزه‌های جالب کتاب حاضر  این است که می‌گوید: پدر پولدار به فرزند خود یاد می‌دهد، درس بخواند تا در آینده صاحب‌ کارخانهٔ خود شود و پدر بی‌پول به فرزند خود یاد می‌دهد  درس بخواند تا در یک کارخانهٔ استخدام شود.

 

ایکات؛ مرجعی مطمئن برای خرید کتب آموزشی و دست‌دوم

در این مقاله با چندین کتاب پرطرفدار و نویسنده‌های این کتب معروف آشنا شدیم. جالب است بدانید تغییر از درون افراد و با اراده‌ی شخصی هرکس آغاز می‌شود و در نهایت منجر به وقوع اتفاقات خوبی نظیر رشد هویت و تغییر شخصیت می‌شود.

البته ناگفته نماند که در این اوضاع اقتصادی که همه اقشار جامعه را در برگرفته در این مجموعه خرید کتاب های دست دوم نیز برای علاقمندان قرار گرفته و می توان از این امکان ویژه که در هر فروشگاهی میسر نیست، استفاده کرد. این امکان برای دانشجویان که تنها در هر ترم دانشگاه نیاز به چندین کتاب دارند بسیار حائز اهمیت بوده و مورد استقبال دانشجویان می باشد.

فروشگاه کتاب ایکات شامل کتاب های روانشناسی، کتاب های کمک درسی ویژه دانش آموزان و خرید کتاب دانشگاهی برای دانشجویان  ، کتاب داستان و کتاب زبان اصلی ... را فراهم کرده است. ایکات برای همه افراد جامعه امکانات خاصی و تخفیفات ویژه  در نظر گرفته و مطمئنا ازخرید خود رضایت کامل را خواهید داشت. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر