مربی بدنساز علی مبارکی درباره شرایط فعلی این بازیکن اظهار کرد: بعد از استراحتی که پس از پایان لیگ آذربایجان داشت، نزد من آمد و من هم برنامه‌ای برای او در نظر گرفتم.

سایت شماره یک:

نزدیک به چند  هفته است که با هم کار می‌کنیم. او کاملا در اختیار است و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند. تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و کم‌کم به بالاترین سطح آمادگی خود نزدیک می‌شود.
وی با اشاره به اینکه علی مبارکی یکی از با استعدادترین بازیکنان ایران است، گفت: وقتی بازیکنی خوب است فقط نمی‌توانیم دست روی یک فاکتور بگذاریم. آن هم در یک رشته تیمی مثل فوتبال و آن هم در تیمی مثل اسپورتینگ  شاید موقعیت‌هایی برای علی مبارکی  پیش بیاید که خودش را ب تیم های بزرگ دنیا دیکته کند و  درخشش خود را تکرار کند.

5
پیریرا گفت: در اینکه مبارکی پتانسیل بالایی دارد، شکی نیست چرا که اگر نداشت، نمی‌توانست تو آذربایجان بدرخشد. او حتی پتانسیل این را دارد که مورد توجه باشگاه های بزرگ دنیا قرار بگیرد  و در سطح بالاتری بازی کند. او در حال حاضر تمرینات منسجمی را انجام داده، و آماده است
بدنساز علی مبارکی ادامه داد: من فکر می‌کنم که اگر علی همین گونه تمرینات خود را ادامه دهد جزو معتبرترین بازیکنان کشور می‌شود. هم سن و سالش پایین است، هم بدن آماده ای دارد و هم این که استعداد بالایی چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ تکنیکی در فوتبال دارد..

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر