قیمت پودر کاکائو با توجه به اینکه دانه کاکائو در ایران تولید نمی شود و تکنولوژی پیشرفته فراوری از دانه تا پودر کاکائو موجود نیست. لذا تولید کنندگان و بازرگانان برای واردات این محصول بستگی به نوع مصرف اقدام به تهیه می نمایند.

سایت شماره یک:

 

عوامل مهم در قیمت پودر کاکائو

برند پودر کاکائو

مهمترین فاکتور در قیمت پودر کاکائو برند پودر کاکائو می باشد.که از مشهورترین برندها

  • کارگیل
  • لاتامارکو
  • آلتین مارکا
  • کاله بوت

 

نوع پودر کاکائو

منظور از نوع آلکالایز و یا نچرال می باشد که قیمت آلکالایز معمولا گرانتر از نچرال می باشد

 

میزان خرید

اگر محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت معتبر و بین المللی وارد کنید.قیمت ها قطعا شما را متعجب خواهد کرد. برای مثال شرکت ام تی رویال ترکیه قدیمیترین شرکت بازرگانی و تولیدی مواد اولیه صنایع غذایی در ترکیه می باشد که با 18 سال سابقه تجارت بزرگترین صادر کننده به ایران می باشد.

جهت صحت گفتار به سادگی با استعلام از گمرکات کشور میزان صادرات پودر کاکائو شرکت ام تی رویال برای شما نمایان خواهد شد

کیفیت پودر کاکائو

کیفیت پودر کاکائو بسیار مهم می باشد و جهت شناخت می توانید با مراجعه به آنالیز محصول و تست نمونه و مقایسه با استانداردهای جهانی به کیفیت پودر کاکائو پی ببرید.

واردات با ارز نیمایی پودر کاکائو

وقتی پودر کاکائو را با ارز نیمایی وارد می نمایید حداقل 25 درصد در قیمت تمام شده برای شما تفاوت ایجاد خواهد کرد.

پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو کارگیل یک محصول هلندی با کیفیتی بسیار بالا می باشد.که در کدهای مختلفی به بازار عرضه می شود.که قیمت ها هم نسبت به کدها متغییر می باشد.البته از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت پودر کاکائو کارگیل مقدار خرید شما و همچنین دست اول بودن کالا می باشد.

پودر کاکائو کارگیل دارای قیمت های متغییر از ۲۳۰۰ دلار در تن شروع می شود.

 

پودر کاکائو لاتامارکو

انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو لاتامارکو latamarko cocoa powder محصول کشور ترکیه با کیفیتی بسیار عالی به بازار عرضه می شود.رنگ و طعم عالی این محصول در کنار قیمت رقابتی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید.قیمت این محصول از ۲۰۰۰ دلار در هر تن شروع می شود.لاتامارکو دارای محصولاتی همچون روغن جانشین کره کاکائو-کره کاکائو-و مشتقات مواد اولیه شکلات و صنایع غذایی می باشد.

 

پودر کاکائو آروی کاکائو اسپانیا

پودر کاکائو آروی کاکائو محصول کشور اسپانیا می باشد.کیفیت این محصول بسیار عالی می باشد.که قیمت پایه آن از ۲۳۰۰ دلار در هر تن شروع می شود.

پودر کاکائو آلتین مارکا

پودر کاکائو آلتین مارکا محصول کشور ترکیه می باشد که در دو کد مشهور اس ۹ آلکالایز و اس۸ نچرال به بازار معرفی شده است.قیمت این محصول از ۲۱۵۰ یورو در هر تن شروع می شود.

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا، آسان و به صرفه! پودر کاکائو یکی از مواد اولیه پرمصرف و اساسی در تولید محصولات غذایی می باشد

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا، آسان و به صرفه! پودر کاکائو یکی از مواد اولیه پرمصرف و اساسی در تولید محصولات غذایی می باشد. میزان تولید داخلی کاکائو بسیار محدود است. از این رو پودر کاکائو مورد نیاز مصرف کنندگان از طریق واردات پودر کاکائو آلتین مارکا و سایر برندها تأمین می‌شود. آلتین مارکا برند پرطرفدار کشور ترکیه است که  پودر مرغوب در انواع S9,S2, S8 و S14   تولید می کند.

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا نسبت به سایر برندها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. خرید و واردات این محصول توسط شرکت بازرگانی MTROYAI به صورت عمده و خرده انجام می‌شود. پودر کاکائو آلتین مارکا به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی، برند انتخابی مصرف کنندگان و کارخانجات مواد غذایی می باشد.

علل خرید پودر کاکائو آلتین ، از شکلات تا بستنی

قیمت خرید پودر کاکائو آلتین مارکا

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا به دلیل مصرف آن در تولید مواد غذایی مختلفی چون شیر کاکائو، شکلات های متنوع و شیرینی می باشد. پودر کاکائو در واقع به دلیل عطر و طعم فوق العاده به عنوان رنگ دهنده و طعم دهنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پودر خوش عطر به صورت عمده و خرده در مصارف صنعتی و خانگی کاربرد دارد. بنابراین تاجران و شرکت های بازرگانی واردات این محصول را جزء موارد اصلی قرار داده اند.

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا به دلیل خواص منحصر بفرد برای سلامت و نشاط انسان نیز حائز اهمیت است. به دلیل وجود آنتی اکسیدان در ساختار شیمیایی پودر کاکائو، دارای خاصیت ضد سرطانی و ضد پیری می باشد. از این رو اغلب مردم به خرید محصولات کاکائویی مرغوب روی آورده اند.

مزایای خرید پودر کاکائو آلتین مارکا

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی نسبت به سایر برندها، بسیار حائز اهمیت می باشد. مزایای خرید محصول این برند شامل قیمت مناسب، کیفیت بالا در حد برندهای معروف، تنوع در محصولات و بسته بندی می باشند. برند آلتین مارکا از معروف ترین برندهای تولید پودر کاکائو از مرغوب ترین دانه های کاکائو است. محصولات این برند رنگ، عطر و طعمی مشابه برندهای هلندی و اسپانیایی دارند. در حالیکه قیمت آنها پایین تر از قیمت محصول تولیدکنندگان دیگر است.

تولید این محصول در کشور ترکیه یکی دیگر از مزایای خرید آن می باشد. مذاکره با فروشندگان ترک و حمل و نقل محصول خریداری شده آسان‌تر از خرید محصول سایر کشورهاست. خرید محصول از کشور ترکیه سبب تسهیل خرید، تسهیل حمل و نقل و تسریع دسترسی به کالا می گردد.

قیمت خرید پودر کاکائو آلتین مارکا

علل خرید پودر کاکائو آلتین مارکا، از شکلات تا بستنی

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا به قیمت مناسب برای تولیدکنندگان محصولات کاکائویی بسیار حائز اهمیت است. قیمت مناسب این محصول سبب تولید کالاهای کاکائویی با قیمت مناسب می‌گردد. قیمت پودر کاکائو آلتین مارکا علاوه بر کد به قیمت لیر، عوارض گمرک و هزینه های حمل و نقل بستگی دارد. با توجه به تغییر روزانه قیمت ارز، قیمت خرید این محصول نیز به صورت روزانه متغیر می باشد.

شرکت MTROYAL با واردات عمده پودر کاکائو از طریق تولیدکنندگان اصلی، محصول با قیمت مناسب به بازار ارائه می دهد. این شرکت با آگاهی به مراودات اداری و تسلط بر فنون واردات، محصول  مرغوب با قیمت مناسب وارد کشور می کند. کارخانجات، تولیدی ها و فروشندگان با سفارش و تهیه پودر کاکائو بی واسطه از ام تی رویال، هزینه کمتری بابت خرید پرداخت می‌کنند.

خرید پودر کاکائو آلتین در کدهای مختلف

پودر کاکائو آلتین مارکا دارای تنوع محصول متناسب با نیاز مشتری می باشد. این پودر در انواع آلکالایز و نچرال در بسته بندی های 1 کیلوگرمی و 20  و 25 کیلوگرمی تولید می‌شود. این شرکت با کد گذاری محصولات تولیدی، انتخاب و خرید کالا را برای خریداران تسهیل می بخشد. پودر کاکائو کد S9 پر فروش ترین و پرمصرف ترین پودر در شکلات ها و شیرینی های کاکائویی می باشد. کمپانی MTROYAI با واردات و فروش پودر کاکائو در انواع کدها، نیاز خریداران را برطرف می‌نماید.

پودر کاکائو مالزی

پودر کاکائو مالزی دارای تنوع برند زیادی می باشد.که قیمت های این محصولات از ۱۷۰۰ دلار در هر تن شروع می شود.

پودر کاکائو آلمانی

پودر کاکائو آلمانی بیشتر بر مبنای پودر کاکائو روشن تولید محصول می نماید.کیفیت عالی ولی قیمت بالا از مشخصات این محصول می باشد.قیمت ها از ۲۵۰۰ یورو در هر تن شروع می شود.

پودر کاکائو فرانسوی

پودر کاکائو های فرانسوی به خاطر قیمت بالا در کنار کیفیت بیشتر در مصارف شکلات های قنادی می باشد.

 

جهت خرید عمده پودر کاکائو با بهترین قیمت می‌توانید از طریق مجموعه ام تی رویال سفارش خود را ثبت نماید. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر