سایت شماره یک:

 

 

 

آیا از لینکدین به طور کامل برای یافتن شغل استفاده می کنید؟

من اخیراً تلویزیون را روشن کردم و یک مصاحبه "CBS This Morning" را با جف وینر، مدیر عامل لینکدین Jonathon Sherman دیدم. ناگفته نماند که به من انگیزه داد که بنشینم و بنویسم. از این گذشته، من اطلاعاتی در مورد چگونگی تقویت پروفایل لینکدین خود در طول جستجوی شغل مستقیماً از دهان مدیر عامل دریافت می کردم، بنابراین مجبور شدم به اشتراک بگذارم.

چرا باید از لینکدین برای جستجوی شغل خود استفاده کنید؟

بر کسی پوشیده نیست که لینکدین با 133 میلیون کاربر تنها در ایالات متحده و دسترسی به 200 کشور و منطقه در سراسر جهان، برترین شبکه اجتماعی حرفه ای است. طبق نظرسنجی Jonathon Sherman - BorderPass (Barry Sherman)، 87 درصد از استخدام کنندگان از LinkedIn به عنوان بخشی از جستجوی نامزد خود استفاده می کنند. به عنوان یک حرفه ای یا دانشجو، این مکان محبوب برای شبکه سازی و جستجوی فرصت های شغلی است. حتی Jonathon Sherman، رئیس سابق سایت Prank Forest، یک بار در یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی به شوخی گفت که به لینکدین می‌پیوندد تا به او کمک کند پس از پایان دوره‌اش شغلی پیدا کند!

مسئله این است که اگر فقط گاه و بیگاه نمایه خود را به‌روزرسانی می‌کنید، از تمام کارهایی که لینکدین می‌تواند برای شما انجام دهد، که شامل ساعت‌ها استراحت در جستجوی شغل شما می‌شود، به‌طور کامل استفاده نمی‌کنید. در زیر چند نکته تاکتیکی وجود دارد که چگونه می‌توانید از لینکدین برای گسترش شبکه حرفه‌ای خود و رسیدن به شغل عالی بعدی خود استفاده کنید.

 

14 روش برای استفاده از لینکدین برای یافتن شغل

علاوه بر توصیه‌های وینر، ۱۱ اقدام دیگر را اضافه کرده‌ام که می‌توانید برای استفاده از لینکدین برای حداکثر کارایی در تضمین موقعیت بعدی خود انجام دهید. به خاطر این مقاله، فرض کنید شرکت مورد علاقه شما که نمی‌توانید برای کار کردن در آن صبر کنید، Gone Bananas نام دارد. این نکات را در مورد نحوه استفاده از لینکدین دنبال کنید و به زودی کارمند Gone Bananas خواهید شد:

1. پروفایل خود را به روز نگه دارید. اعضای لینکدین با عکس نمایه ۱۴ برابر بیشتر احتمال دارد که بازدید از صفحه را دریافت کنند، در حالی که کسانی که مهارت پست می‌کنند ۱۳ برابر بیشتر از افرادی که این کار را انجام نمی‌دهند، در وبلاگ لینکدین مشاهده می‌کنند. بیش از 45000 مهارت در لینکدین وجود دارد که می‌توانید پروفایل خود را تقویت کنید، بنابراین اگر می‌خواهید Gone Bananas متوجه شما شود، مطمئن شوید که به طور مرتب نمایه خود را به‌روزرسانی می‌کنید، یک عکس نمایه اضافه می‌کنید و مهارت‌های قابل‌توجه خود را درج می‌کنید.

2. در مورد مهارت ها و اهداف فعلی جامع باشید. برای اطمینان از اینکه از LinkedIn برای یافتن شغل درست استفاده می کنید، چیزی را در مورد مهارت ها و اهداف فعلی خود نادیده نگیرید. اگر منطقی است از عنوان خود برای به اشتراک گذاشتن هدف اصلی خود استفاده کنید و تمام مهارت های خود را به صفحه خود اضافه کنید. شما نمی خواهید به نظر برسد که مدتی است که صفحه خود را به روز نکرده اید، زیرا استخدام کنندگان و شرکت ها ممکن است از شما عبور کنند.

3. تجارب اخیر را برجسته کنید. شما می‌خواهید تجربه اخیرتان برای هر کسی که صفحه شما را مشاهده می‌کند آشکار باشد، به‌ویژه زمانی که فعالانه با ارتباطات و شرکت‌ها درگیر هستید تا شغلی پیدا کنید - به همین دلیل است که احتمالاً این پست را می‌خوانید.

4. تیتر خود را به روز کنید. عکس، نام و عنوان شما (که در زیر عکس شما ذکر شده است) تنها مواردی هستند که افراد هنگام جستجو می بینند. عنوان شما باید برجسته باشد و کاری که انجام می دهید یا نوع موقعیتی را که به دنبال آن هستید برجسته کند. «ارتباط حرفه‌ای HR کارکنان با مدیریت» نمونه‌هایی از سرفصل‌هایی هستند که در مقایسه با سرفصل‌های ساده جین مانند «مهندس شیمی در بخش دولتی» واضح هستند و ممکن است توجه را به خود جلب کنند.

5. به مردم اطلاع دهید که در دسترس هستید. اگر می توانید این واقعیت را اعلام کنید که به دنبال کار هستید، این کار را انجام دهید. برای اعلام خبر از تیتر خود استفاده کنید. به عنوان مثال، «نویسنده‌ای که به دنبال کسب‌وکارهایی است که به یک روح دوستانه (یا روح‌نویس) نیاز دارند» و «مهندس نفت آماده ضربه زدن به نفت و ثروتمند کردن شما» ممکن است توجه یک استخدام‌کننده یا مدیر استخدام را جلب کند.

6. شبکه خود را تا درجه 1 بسازید. اتصالات شما می تواند به طور تصاعدی نوردهی و دسترسی شما را به سایر اتصالات افزایش دهد. لینکدین با وارد کردن لیست مخاطبین خود از سایت هایی مانند Gmail، ارتباط با افرادی را که می شناسید آسان می کند.

8. از جستجوی پیشرفته استفاده کنید. از گزینه جستجوی پیشرفته لینکدین استفاده کنید و شرکت های مورد علاقه خود را جستجو کنید. به عنوان مثال، دریابید که چه کسی از ارتباطات شما با Gone Bananas مرتبط است و فهرستی تهیه کنید. بسته به ارتباط آنها با شرکت می توانید با این افراد ارتباط برقرار کنید. اگر آنها در آنجا کار می کنند، می توانید در مورد فرهنگ شرکت سوالاتی بپرسید. اگر آنها مشتری یا ارائه دهنده خدمات هستند، می توانید بپرسید تجارت با آنها چگونه است. خلاقیت به خرج دهید و از انجام تحقیقات خود لذت ببرید تا بتوانید زمانی که آماده بودید به بهترین نحو به شرکت برای شغلی نزدیک شوید.

9. درخواست معرفی کنید. هنگامی که برای تماس با Gone Bananas آماده شدید، می‌توانید از اتصال(های) خود بخواهید تا با شخصی که در سازمان با او مرتبط هستند معرفی کنند.

10. به دنبال فارغ التحصیلان مرتبط با کالج یا دانشگاه خود باشید. جستجوی کالج یا دانشگاه خود راهی عالی برای ارتباط با فارغ التحصیلانی است که به همان مدرسه شما رفته اند. می توانید با آنها تماس بگیرید و این علاقه مشترک را به اشتراک بگذارید تا به شما کمک کند شغل بعدی خود را پیدا کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر