قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰ اعلام شد. بر این اساس قیمت ها نسبت به روز گذشته با تغییر نسبی معامله می شود.

سایت شماره یک:

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه اعلام شد. قیمت سکه و قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته با تغییر نسبی معامله می شود. امروز در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۵۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ( امامی ) ۱۲میلیون و ۶۸۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲میلیون و ۳۵۰ تومان است. قیمت سکه و قیمت طلا امروز با تغییر نسبی اعلام شد.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت سکه طرح جدید(امامی) ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۳۵۰ تومان است.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۴۴۸ تومان ارزش‌ گذاری شده است. همچنین قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم یک میلیون و ۲۵۷ هزار تعیین شده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر