سایت شماره یک:

 

مدیریت مالی در یک خانواده، به معنای مدیریت هزینه ها و مخارج، با به کارگیری اصول و قوانینی است که توسط آن ها اعضای خانواده در بحرانی ترین شرایط اقتصادی با مشکلات جدی، جهت برآورده سازی نیازهای خود مواجه نشوند. این مهم، به سادگی از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل جریان ها مالی برای مدیریت کارآمد هزینه ها و استفاده از بهترین روش های خرید، امکان پذیر است. یکی از بهترین روش های خرید و پرداخت هزینه ها، روش پرداخت اقساطی می باشد؛ یعنی شما می توانید هر آنچه نیاز دارید، از خدمات مختلف مثل کاشت مو اقساطی و ... تا خرید کالا و لوازم مورد نیاز مثل خرید کولر گازی اقساطی، ساعت هوشمند اقساطی و ... را در برنامه ی خرید خود بگنجانید و درآمد خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

کاشت مو اقساطی

مهم ترین مزیت های کاشت مو مربوط می شود به جنبه ی روانشناختی آن؛ به این معنا که افراد ممکن است به دلیل عدم رضایت از ظاهر خود در معرض افسردگی قرار بگیرند یا اعتماد به نفس شان تا حد زیادی کاهش یابد. بنابراین چنانچه از این منظر به مسئله ی کاشت مو بنگریم، متوجه اهمیت آن خواهیم شد.

5

اما از سوی دیگر مسئله ی پرداخت هزینه کاشت مو نیز قدری تامل برانگیز است و نیاز به برنامه ریزی دارد. به نظر شما فردی که در سن 40 سالگی دچار ریزش مو شده است، و درآمدی در حد متوسط دارد، چند سال باید پس انداز کند تا بتواند هزینه ی کاشت مو را تهیه کند؟ آیا با وجود شرایط اقتصادی حاکم در جامعه و تورم موجود، این امکان برای این شخص فراهم خواهد شد؟

قطعا پاسخ این سوال منفی است و چنانچه فرد بتواند به تدریج این هزینه را تهیه کند، زمانی می تواند برای کاشت مو اقدام کند که شاید دیگر جوان نباشد و اصلا از این کار منصرف شود.

کاشت مو فقط برای آقایان نیست. خانم ها هم به دلیل مشکلات هورمونی که پیدا می کنند؛ دچار ریزش مو شدید می شوند و تنها راه کاشت مو است.

دوست عزیز، چاره کار پرداخت هزینه کاشت مو اقساطی است. به این ترتیب هر زمان اراده کنید می توانید به مراکز کاشت مو مراجعه نمائید و به واسطه قسطا هزینه کاشت مو را نقدا پرداخت نمائید و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی، به قسطا بپردازید.

 کولر گازی اقساطی بخرید

اگر به دنبال یک سیستم سرمایشی مطبوع با عمر نسبتا طولانی هستید که نگهداری و پاکسازی آن ساده باشد و هنگام استفاده، آلودگی صوتی در محیط ایجاد نکند، کولرهای گازی بهترین گزینه برای شما می باشد. یا اگر در اطرافیان خود افراد سالمند داشته باشید، از آنجا که استفاده از کولر آبی برای سلامت استخوان های آن ها مضر است و نم و رطوبت می تواند منجر به خشکی و ایجاد درد در مفاصل و استخوان های آن ها شود، استفاده از کولر گازی در محل سکونت این افراد اکیدا توصیه می شود.

6

پس بدون نگرانی برای تهیه هزینه این سیستم سرمایشی مفید و کارا، از طریق قسطا، کولر گازی اقساطی بخرید.

خرید ساعت هوشمند اقساطی از قسطا

ممکن است از خود بپرسید که با وجود گوشی های هوشمند که از کارایی بسیار بالایی هم برخوردارند و با وجود انواع ساعت مچی برای مشاهده زمان، دیگر چه نیازی به استفاده از ساعت هوشمند وجود دارد؟

همانطور که می دانید گوشی های هوشمند انواع مختلفی دارد و علاوه بر نمایش زمان، دارای امکانات دیگری می باشد از جمله برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک، پخش موسیقی و ... .

بنابراین تصور کنید که مشغول رانندگی یا دوچرخه سواری هستید یا اینکه در حال حرکت در خیابان با موتور سیکلت هستید و به گوشی تلفن همراه خود دسترسی ندارید. در این زمان ساعت هوشمند به کمک شما خواهد آمد.

برای خرید ساعت هوشمند اقساطی می توانید به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید. همچنان با ما همراه باشید، ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد.

7

نحوه خرید اقساطی از طریق قسطا

مجموعه قسطا با هدف آسان سازی خرید انواع کالا برای افراد و استفاده راحت از انواع خدمات، اقدام به ارائه تسهیلات الکترونیکی در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت برای متقاضیان و مشتریان محترم نموده است.

از مهم ترین مزیت های قسطا می توان به این مورد اشاره کرد که دریافت امتیاز از قسطا بدون ضامن است و نرخ سود بازپرداخت آن حداقل میزان ممکن می باشد.

برای آگاهی از نحوه ی دریافت قسطا کارت، در سایت قسطا ثبت نام نمائید و سپس مراحل مربوط به ثبت درخواست قسطا کارت را طی نمائید. مراحل دریافت قسطا کارت بسیار ساده است و شما با دریافت این کارت از کلیه فروشگاه های فیزیکی و آنلاین می توانید خرید کنید.

برای خرید آنلاین تنها لازم است رمز دوم کارت را فعال کنید. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که با فعال کردن رمز دوم می توانید از کلیه فروشگاه های معتبر ایرانی مانند دیجی کالا، ترب و ... و فروشگاه های معتبر خارجی مانند آمازون خرید کنید. کلیه ی اطلاعات لازم در این زمینه را می توانید در وب سایت قسطا مشاهده نمائید.

یکی از مزایای شرکت قسطا این است که هم برای خریدار و هم برای فروشنده سودمند است. خریدار بدون هیچ مشکلی می تواند کالای مورد نیاز خود را تهیه کند و هزینه آن را طی چند ماه بپردازد. همچنین فروشنده محصولات خود را سریعتر می فروشد و به پول نقد دست پیدا می کند. در واقع صنعت لندتک می تواند به چرخه اقتصاد کمک بسزایی کند.

کلام پایانی

در این مقاله شما را با مجموعه قسطا، از فعالان صنعت لندتک در ایران آشنا کردیم. همچنین به راهنمایی های لازم جهت کاشت مو اقساطی، خرید کولر گازی اقساطی، خرید ساعت هوشمند اقساطی به واسطه قسطا برای شما عزیزان پرداختیم.

اگر نیاز به استفاده از انواع خدمات زیبایی، پزشکی، گردشگری و ... دارید، یا قصد خرید هر نوع لوازم یا کالای دیجیتال را دارید، می توانید برای پرداخت هزینه کاشت مو اقساطی، خرید کولر گازی اقساطی، خرید  ساعت هوشمند اقساطی و ... از طریق قسطا اقدام نمائید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر