سایت شماره یک:

 

فرزاد فرزین ترکیب موسیقی و بازیگری از جنس عاشقانه

فرزاد فرزین در تابستان سال 1360 در یک خانواده اصیل آذری در تهران متولد شد. تحصیلات وی در رشته مدیریت صنعتی، مانع از توجه او به هنر نشد. با شرکت در کلاس‌های سلفژ صدای او پخته‌تر شد و اکنون به خواننده‌ای تبدیل شده است که به زعم دیگران و البته خودش خواننده گرانی محسوب می‌شود. در ادامه کمی بیشتر دربارۀ این هنرمند محبوب می‌خوانیم.

خانوادۀ پدری فرزاد فرزین

خانواده فرزاد فرزین، از جمله خانواده‌های هنری و بافرهنگ و البته اوضاع مالی خوب، در تهران شناخته می‌شوند. پدری که مشاور وزیر راه بوده و مادری که ریاست ثبت احوال منطقه یک تهران را بر عهده داشته است، کمک کردند تا فرزاد در جایگاه کنونی خود قرار گیرد. خانواده‌ای هنردوست که با خرید پیانو در منزل به فرزندان خود اجازه آشنایی بیشتر با هنر و موسیقی دادند.

آثار فرزاد فرزین در زمینه هنر موسیقی

فعالیت رسمی فرزاد فرزین از سال 1378 آغاز شد. او تا کنون حدود هفت آلبوم منتشر کرده است که یکی از دیگری بهتر است و نمی‌توان یکی را به عنوان نقطه اوج او دانست. آلبوم‌های وی، شراره، شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش و شانزه لیزه نام دارند. تعداد زیادی تک آهنگ نیز از این خواننده محبوب وجود دارد که مناسبتی یا تیتراژ سریال‌های گوناگون هستند. وی تاکنون جوایز زیادی در عرصه موسیقی از آن خود کرده است که می‌توان به مهم‌ترین این جوایز اشاره کرد:

  • بهترین آلبوم موسیقی پاپ
  • تندیس مرغ طلایی
  • تندیس «خداحافظ دنیا» در مدح شهدای مدافع حرم
  • تندیس «انسانیت» در باشگاه هنرمندان
  • دریافت جایزه بهترین قطعه موسیقی اجرای زنده درArt-Football Festival در مسکو
  • و...

فرزاد فرزین روی صحنه فیلم

علاقه به هنر در فرزاد فرزین تنها به دنیای موسیقی محدود نمی‌شود. وی توانست با بازی در چند سینمایی نظیر پسران آجری، سگ‌های پوشالی و کنسرت روی آب، ثابت کند که استعداد بازیگری‌اش دست کمی از موسیقی‌اش ندارد. اما می‌توان برای حضور وی در دنیای بازیگری نقطه عطفی مشخص کرد.

 

حضور ناب وی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی توانست آغازی برای موفقیت‌های بیشتر وی در این عرصه باشد. بازی در این سریال در دو نقش به عنوان فرزاد فرزین واقعی و تقلبی، به قدری کشش داشت که بیننده را مجذوب خود می‌کرد. یکی دیگر از مزیت‌های این سریال برای فرزاد، این بود که وی توانست موسیقی ابتدا و پایان فیلم را به همراه موسیقی‌های میانی و قطعات تقلیدی از ابی را در کارنامۀ هنری خود ثبت کند.

پس از آن، در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و سپس ملکه گدایان و گیسو حضور داشت. حضور وی در این سریال‌ها به عنوان نقش‌هایی جدی آمیخته با چاشنی طنز برای طرفداران وی بسیار جذاب بود.

ازدواج فرزاد فرزین

وی با یک متخصص روانشناسی بالینی به نام شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است و ترجیح می‌دهد کمتر زندگی شخصی‌اش را وارد حاشیه کند. در فضای مجازی عکس‌های زیادی از همسر وی دیده نمی‌شود. او بر خلاف بسیاری از سلبریتی‌ها ترجیح می‌دهد حاشیۀ امنش را حفظ کند و تنها به پیشرفت شغلی‌اش بیندیشد.

علایق فرزاد فرزین

وی علاقه زیادی به فوتبال و مخصوصاً تیم‌های پرسپولیس و بارسلونا دارد. در کارهای جدی سینمایی و تلویزیونی، بازی مرحوم خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی را ستایش می‌کند و در کارهای طنز به قول خودش عاشق اکیپ مهران مدیری است. بیشتر از کتاب به مجله و روزنامه علاقه دارد. هم چنین، موسیقی‌های خودش را برای توجه به نقاط ضعف و قوتش گوش می‌دهد.

لباس‌ها و خیاط شخصی فرزاد فرزین

او برای پیشرفت در کارش وقت می‌گذارد. تا جایی که بتواند در کنسرت‌های خارجی شرکت می‌کند و الگو می‌گیرد یا اینکه فیلم کنسرت‌های مختلف را مشاهده می‌کند. جالب است بدانید که وی خیاط خصوصی دارد. خیاطی که در تمام کنسرت‌هایش شرکت می‌کند تا بتواند بهترین طرح را برای لباس‌های فرزاد فرزین طراحی کند. او دوست دارد سبک خاص خود را داشته باشد و برای تمام جزییات کنسرتش وقت می‌گذارد.

خوانندگی یا بازیگری؟

بر خلاف بسیاری از بازیگران که خواننده  می‌شوند یا خوانندگان و ورزشکارانی که بازیگر می‌شوند، فرزاد در حیطه ورود به دنیای بازیگری موفق بود. این موفقیت جسارت وی را برای بر عهده گرفتن نقش‌های طولانی‌تر و مشکل‌تر بیشتر کرده است و خودش به آینده بازیگری‌اش بسیار امیدوار است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر