دنا تیپ یک با رشد چهار میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را در بین خودرو‌های داخلی داشته. این خودرو امروز شنبه نهم مرداد ۲۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

سایت شماره یک:

قیمت خودرو درحال‌حاضر نوسان جزئی دارند. قیمت خودرو به شکل محسوسی کاهشی بوده است. میزان قیمت خودرو به قیمت دلار بستگی دارد. قیمت خودرو در 2 هفته اخیر کاهش بیشتری داشته است. قیمت خودرو در آینده چه می شود؟

قیمت محصولات ایران‌خودرو

محصولات ایران‌خودرو امروز شنبه نهم مرداد با افزایش قیمت در بازار فروخته می‌شوند. دنا با رشد چهار میلیون تومانی، بیشتر از دیگر مدل‌ها گران شده و پژو ۴۰۵ و پژو پارس هم یک تا دو میلیون تومان قیمت بیشتری نسبت به قبل از تعطیلات  دارند.
به گزارش فرارو، در بین خودرو‌های سایپا این روند ثابت نیست. مثلا ساینا و وانت زامیاد گران شدند اما کوئیک و تیبا با کاهش قیمت در بازار عرضه می‌شوند. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو وسایپا را می‌توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید.
دنا با رشد چهار میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را در بین محصولات داخلی داشته و امروز ۲۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین پژو پارس اتوماتیک دو میلیون تومان و پژو ۴۰۵ یک میلیون تومان گران شدند.

01

قیمت محصولات سایپا

خودرو‌های سایپا امروز روند قیمت یکسانی ندارند. مدل‌هایی مثل پراید ۱۳۲ و ساینا یک میلیون تومان گران شدند و در سوی مقابل شاهد کاهش قیمت یک میلیون تومانی تیبا صندوقدار و کوئیک دنده‌ای هستیم. ظرف رزو‌های گذشته افزایش قیمت وانت زامیاد مورد توجه قرار گرفته و این خودرو امروز هم با رشد پنج میلیون تومانی در بازار حضور دارد. وانت زامیاد یا همان نیسان آبی، امروز شنبه نهم مرداد ۲۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. 

02

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر