رستوران برج میلاد به صورت بوفه و مجهز به تکنولوژی های روز است و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه ای بابت ورودی، از تمام غذاهای موجود بر روی بوفه رستوران استفاده کرده و محدودیتی نداشته باشند.

سایت شماره یک:

صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:30 سرو می شود و در کنار انواع صبحانه هایی مانند نان و پنیر، خامه، عسل، مربا، صبحانه های دیگری هم وجود دارد که شامل پنکیک، صبحانه های انگلیسی و موارد مشابه هستند.

 نهار در رستوران گردان برج میلاد

در وعده نهار تنوع غذایی بیشتر می شود. مهمانان می توانند با پرداخت ورودی بوفه ناهار از انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خوراک ها، غذاهای برنجی، خورشت ها و در کنار آن ها، از تمامی غذاهای فرنگی مانند غذاها و پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، انواع استیک و غیره برخوردار شوند.

طبق نظر افرادی که قبلا غذاهای رستوران گردان را میل کرده اند کیفیت غذاها بی نظیر بوده و ظاهری شکیل هم دارند. لازم به ذکر است وعده ناهار در رستوران گردان همه روزه از ساعت 12:30 الی 16:00 سرو می شود. شاید جالب باشد بدانید منوی غذایی برج میلاد به 4 دسته کلی شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی تقسیم می شود.

شام در رستوران گردان برج میلاد

منوی شام هم تا حدودی همانند منوی نهار بوده و مشتریان هم می بایست هزینه ای را جهت ورودی بوفه شام رستوران پرداخت کنند. برای وعده شام در کنار غذاهای ایرانی که عمدتاً به صورت خوراک سرو می شوند و بشقاب های استیک و غیره، انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، سالاد ها و پاستاها نیز سرو می شود. لازم به ذکر است وعده شام نیز از ساعت 20:00 الی 24:00 سرو می شود.

 

 

ویژگی رستوران گردان برج میلاد

مرتفع ترین و بزرگترین رستوران گردان جهان، گردش آرام و دلنواز با نمای ۳۶۰ درجه از شهر تهران است. موقعیتی بسیار زیبا و محیط آرامش بخش برای برگزاری جشن‌ها است. موسیقی زنده، اینترنت وایرلس، بوفه مدرن و مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا، از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد و استثنایی رستوران گردان برج میلاد تهران است.

مبلمانی زیبا و راحت با رنگ‌های آرامش بخش، چیدمانی منظم و طراحی چشم نواز کف و سقف به همراه نقوش برجسته دیواری که حاکی از تاریخ این مرز و بوم است از جاذبه‌های بصری رستوران گردان است.

 

 

رزرو رستوران گردان برج میلاد:

روش 1: تماس تلفنی:  از ساعت 9 الی 21 شما می توانید با شماره های   02188620381، 02188620382، و یا 0214953 جهت رزرو تماس بگیرید.

روش 2: مراجعه حضوری: دوست دارن این رستوران  می‌توانید با مراجعه به گیشه تهیه بلیط در برج میلاد تهران بلیط خود را برای یک وعده دلچسپ تهیه کنند.

آدرس رستوران: بزرگراه همت غرب، برج میلا، رستوران گردان برج میلاد

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس رستوران گردان برج میلاد کجاست؟
    بزرگراه همت غرب، برج میلا، رستوران گردان برج میلاد
  • چطور در رستوران گردان برج میلاد رزرو کنیم؟
    روش 1: تماس تلفنی: از ساعت 9 الی 21 شما می توانید با شماره های 02188620381، 02188620382، و یا 0214953 جهت رزرو تماس بگیرید.

ارسال نظر