استایل و لباس عجیب و غریب نوید محمد زاده در جشنواره فجر که توجه زیادی را به خودش جلب کرده

سایت شماره یک:

سلیقه و سبک جنجالی لباس پوشیدن نوید محمدزاده در آخرین حضور او که در مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر روی داد، باز هم کانون توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی شد و مثل همیشه دستمایه طنز و استهزاء نیز قرار گرفت اما به راستی منطور نوید محمدزاده از پوشیدن این نوع لباس خاص چیست؟ آیا لباس او و استایل خاص او در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر نمادین بود؟

برخ منتقدان حوزه مد و لباس،  سبک خاص پوشش نوید محمدزاده در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر 39 را نمادی از فقر و شرایط زندگی این روزهای مردم ایران دانسته اند.

برخلاف بسیاری از سلبریتی ها و ستاره های سینما که در رویدادهای هنری کشور از جمله جشنواره های فجر با پوشش بسیار شیک حاضر می شوند، نوید محمدزاده نه تنها لباس های شیک برای حضور در این مراسم ها انتخاب نمی کند، بلکه معمولا استایل غیررسمی و منحصر به فرد او در میان همه افراد شیک پوش به شدت جلب توجه کرده و سوژه رسانه ها می شود.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با انتخاب این سبک خاص از لباس پوشیدن با شلوار چروکیده، کوتاه، چند پیله و کت اورسایز که به نظر کمی هم کهنه می رسد، کاملا آشفته به نظر می رسد و در همراهی با فرم خاص ایستادن نوید و سری که به یک طرف خمیده شده است، در مجموع نمادی از فقر و آشفتگی زندگی این روزهای مردم ایران است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر