علی صادقی در جدیدترین گفت و گویش گفت: واقعیتش من بازیگر نیستم. در رودربایستی وارد این کار شدم و از همان اول هدفم این بود که مردم را شاد کنم. چون مردم ما مدام در معرض انواع و اقسام بدبختی‌ها و بدبیاری‌ها هستند و دلم می‌خواهد لبخند به لبشان بیاورم.

سایت شماره یک:

علی صادقی ماجرای اختلاف من با مهران مهام به سالهای دوری برمی‌گردد. سالهایی که رضاعطاران و سعید آقاخانی خیلی سریال سازی می‌کردند. زمان سریال‌های «متهم گریخت»، «زن بابا»، «سه در چهار» و غیره و من از همان سالها دیگر هیچ کاری با این آقایان انجام ندادم. اول آمدند یک خانه برای رضا عطاران سند زدند و بعد آن را برای بقیه بچه‌های گروه تابلو کردند که تو با ما راه بیا و به عنوان تمام دستمزد یا نصف دستمزد این خانه را بگیر. اینها شگردشان همین است.

علی صادقی: قرارداد نصفه با بازیگران می‌بندند و برای مابقی دستمزد را می‌گویند به جای پول، خانه و از این چیزها به نامت می‌زنیم! و بعد هم وقتی چند کار با آن بازیگر انجام دادند و به قول معروف خرشان از پل گذشت، می‌گویند نه آقا نمی‌شود! یعنی هم دستمزد بازیگر را نصفه می‌دهند و هم استفاده خودشان را می‌برند. در همان سالها که می گویم به جای حساب و کتاب یک خانه به سعید آقاخانی دادند که کنار رودخانه و در طرحی افتاده که باید خراب شود.

علی صادقی

بیشتر سعی می‌کنم با گروههای خوب کار کنم، گروههایی که دنبال برداشتن کلاه دیگران نباشند. الان هم بیشتر رفقای خودم مثل سعید آقاخانی، رضا عطاران، مجیدصالحی و... برای کار به من زنگ می‌زنند و دیگر خیلی پیگیر نمی‌شوم که فلان کار را برای کجا و چه شبکه‌ای می‌خواهی بسازی. بعد از اینهمه سال ما همدیگر را می‌شناسیم و از آنجا که می دانم آنها خود زندگی واقعی را دستمایه کارهایشان در فرم و محتوا قرار می‌دهند، سبک شان را دوست دارم و سر کارهایشان می روم.

محمد شایسته که به من می‌گوید بیا در فیلم «50 کیلو آلبالو» یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می‌شود شش سکانس. بعد از آنطرف تمام تیزرهای تبلیغاتی‌اش را از پلان‌هایی انتخاب می‌کند که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش 15 میلیارد هم می‌فروشد! بعد زمانیکه به او می‌گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان‌های من است حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می‌دهد! چه می توانم بگویم! به جای دستمزد، فحش می‌دهند! این‌ها جلوی پایشان را می بینند، به جای اینکه دستمزدم را حساب کنند و 10 تا کار دیگر با من انجام دهند و بیشتر پول در بیاورند، فقط همین امروزشان را می‌بینند.

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد. علی صادقی پس از خداحافظی از دنیای بازیگری تصویری از تغییر چهره خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

شروع فعالیت هنری علی صادقی

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۱ ساله بود بطور اتفاقی در مدرسه، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم تلویزیونی آفتاب عالم تاب بکار گرفته شده و اولین تجربه خود را بدست آورد. در سال ۱۳۷۵ با سریال بهترین تابستان من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال پشت کنکوری ها در سال ۸۱ با فیلم روایت سه گانه در سال ۸۲ وارد سینما شد

در سال ۸۲ با کوچه اقاقیا بکارگردانی رضا عطاران دیده شد. یکسال بعد سال ۸۳ با سریال خانه به دوش رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با متهم گریخت بسیار درخشان ظاهر شد.

علی صادقی

علایق علی صادقی

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسبشاخدار است.

و عاشق سفر کردن است و همیشه برای این کار حاضر است او در ایران به شیراز و کیش علاقه بسیاری دارد و در خارج از کشور به جا های کمتر دیده شده سفر کند و لذت ببرد. زیاد کتاب نمی خوانم، بازی با ایکس باکس و پلی استیشن جای خود را دارد، تا دلتان بخواهد فیلم می بینم هر سبکی را هم دوست دارم اما اکشن و کمدی بیشتر بابا میلم است.

ایده آل زندگی ام داشتن مزرعه در استرالیا همراه با نگهداری از گاو است، خوبی اخلاقم اینه که هرگز دروغ نمی گویم و بدی رفتار هم اینه که خیلی رک هستم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر