بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از چهره های فعال در فضای مجازی است و به اظهارنظرهای جنجالی اش در شبکه های اجتماعی مشهور است، این بار با شایعه ی طلاقش بر سر زبان ها افتاده است.

سایت شماره یک:

ماجرا از این قرار است که دیروز بهنوش بختیاری استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که آن را به معنای جدایی وی از همسرش تعبیر کردند.

بختیاری در این استوری نوشته بود:

«بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه

زمانی که نه مهر هست و نه عشق

خداحافظی بهترین کار است

همه مهر عالم به پای تو ولی

خداحافظ بی مهر من»

بعد از انتشار این استوری گمانه زنی ها درباره ی طلاق بهنوش بختیاری آغاز شد و شایعاتی هم درباره ی بارداری او درگرفت. اما ساعتی بعد بختیاری به این شایعه واکنش نشان داد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری ابتدا با یک استوری خبر طلاق و بارداری اش را تکذیب کرد و نوشت:

«بنده از همسرم جدا نشدم. لطفا بر اساس یک شعر قضاوت نفرمایید. ضمنا باردار هم نیستم عزیزان دل»

اما گویا اظهارنظرها در مورد طلاق بهنوش بختیاری تمامی نداشت، به همین خاطر بختیاری با انتشار یک پست سعی کرد به شایعات پایان دهد.

او در پست اینستاگرامی خود نوشت:

«من عاشقانه به زندگی زناشویی باهمسرم دارم ادامه میدم… مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و اشتی… ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم….وفاداربهم باشیم…خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره

من معتقدم کسی که چهره است اصلا نباید بگه به زندگی شخصی من ورود نکنید… چون قانون جهان همین است…اگر ما دوست نداریم که کسی به حریم شخصیمون ورود نکنه اصلا نباید هنرپیشه میشدیم…. البته نظر همه برای من محترمه ولی نظر من اینه»

تگ های مرتبط

ارسال نظر