صباراد مجری با سابقه و جنجالی صداو سیما بود.

سایت شماره یک:

او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است.

اولین اجرا در رادیو 

اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش ، نشاط و تندرسی در سال 1377 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه هم رفت،

او سپس در قامت مجری و سپس تهیه کننده ساخت برنامه های مختلف را برعهده گرفت. صبا راد  در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با برنامه سیب که اجرای مشترکی با خانم آرزو جعفرپور داشت توانایی هایش را نشان داد.

او سپس در سال 1393 با اجرای برنامه به خانه برمیگردیم به شهرت رسید.

صبا راد

ازدواج اول صبا راد

صبا راد  در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال 95 از هم جدا شدند.مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری هم دارد.

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌ گیرد با فرد شناخته شده‌ ای ازدواج کند، می‌ داند که این مسیر سختی‌ های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود ۶ ماه پیش از خانم راد طلاق گرفته ایم جدا شده‌ ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی افزود: اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه‌ ای نشده به این دلیل است که نمی‌ خواستیم دغدغه‌ های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

«مرتضی علی آبادی» گفت: من با سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت پا به دنیای بازیگری گذاشتم و بعد از آن حضور در سریال چرخ فلک به کارگردانی عبدالله حمید نژاد و سینمایی ماشین قشنگم به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کردم.

وی افزود: هفته گذشته نیز بازی‌ام در مجموعه «هشت و نیم دقیقه» به پایان رسید و به تازگی نیز برای حضور در سریال «زندگی شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل قرارداد بسته‌ام.

این بازیگر درباره حضورش در سریال «لیسانسه‌ها» نیز توضیح داد: من نقش یکی از لیسانسه‌ها و نقش‌های اصلی را دارم و خوشبختانه به واسطه همکاری پیشینم با سروش صحت در این سریال با هماهنگی خوبی جلو می‌رویم. علی‌آبادی که هم‌زمان با بازیگری ورزشکار هم هست،درباره حضور در هر دو حوزه بازیگری و ورزش توضیح داد: من به جز بازیگری دغدغه کار اصلی خود را دارم که مدیریت مجموعه ورزشی تنیس استقلال است و از فوتبالیست‌های سابق و یکی از مربی‌هایی هستم که در ایران بالاترین درجه مربی‌گری را دارم

صبا راد

ازدواج دوم صبا راد

صبا راد  برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با مانی رهنما خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود.

مانی رهنما  از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک قطعه عاشقانه مورد تایید است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر