رکنا: دنیا جهانبخت تصویری را از اولین دیدار مهراد جم و آرتا به اشتراک گذاشت که همسرش لبخند عجیب و پر عشقی را بر لب دارد. این خبر را پایگاه اطلاعر رسانی وقت صبح انتشار داده است.

سایت شماره یک:

    مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 در آبادان ، خواننده و آهنگساز نوظهور است مهرداد جم  کارش را از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند مهرداد جم بصورت جدی فعالیت خود را از بازیگری شروع کردمهرداد جم در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال «چای شیرین» به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد مهرداد جم در مجموعه  چای شیرین آواز خوانی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت

دنیا جهانبخت بلاگر معروف در اینتساگرامش تصویری را از دیدار اینترنتی پسرش و مهراد جم به اشتراک گذاشت که واکنش مهراد جم واقعا دیدنی است.

مهراد جم کیست؟

مهراد جم خواننده، ترانه‌ سرا و آهنگساز تازه کار و جویای نامی است که خیلی زود به شهرت رسید. از نظر برخی متخصصان موسیقی ترانه های او ضعیف است و صدایش پختگی ندارد.

آنها معتقدند چون سبک آهنگ هایش به کپی دست چندم آثار رپ شبیه است، به زودی تاریخ انقضایش فرا می رسد و شانسی برای قرار گرفتن در لیست پرطرفدارترین خواننده های ایرانی نخواهد داشت.

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم 14 مرداد ماه سال 1376 در آبادان به دنیا آمد. وی اصالتا عرب است و گفته شده در کودکی بسیار شر و شیطان بوده است.

آغاز کار هنری مهراد جم

مهراد در سن 14 سالگی در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد. این سریال از سیمای مرکز آبادان پخش شد.

خوانندگی مهراد جم

از 15 سالگی با دستگاه های موسیقی و ساز آشنا شد و به خوانندگی روی آورد.

در 16 سالگی آهنگ حس بد را با نام محسن سعیدی کیا منتشر کرد. پس از مدتی سکوت در سال 1396 با مسعود جهانی پرودیوسر به نام این روزها آشنا شد و به تهران مهاجرت کرد. حمایت های وی از مهراد باعث شده تا جم در پست ها و اشتوری هایش او را به عنوان پدر خطاب کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر