اغلب مخاطبان سینما و تلویزیون تا چندی پیش جواد عزتی را یک بازیگر کمدی می‌دانستند اما خودش نظر دیگری دارد.

سایت شماره یک:

اغلب مخاطبان سینما و تلویزیون تا چندی پیش جواد عزتی را یک بازیگر کمدی می‌دانستند اما خودش نظر دیگری دارد: من از ابتدا کمدی و جدی را با هم انجام دادم ولی شیوه پخش آثاری که در آن‌ها حضور داشتم روی قضاوت‌ها درباره من تاثیر گذاشت. مثلا پس از قهوه تلخ بلافاصله برای بازی در سرزمین کهن کمال تبریزی قرارداد بستم ولی قهوه تلخ توزیع شد و پخش سرزمین کهن به تعویق افتاد». عزتی این روزها مشغول بازی در فرشته‌ها با هم می‌آیند حامد محمدی است و در این فیلم‌ها هم نقشی جدی را بازی می‌کند. قصه کاملا خانوادگی و در همان فضای نوشته‌های پیشین حامد محمدی است. عزتی که تجربه همکاری با هومن سیدی را در آفریقا هم دارد از بازی در فیلم‌های اول به عنوان فرصتی ارزشمند یاد می‌کندو در ادامه می‌گوید: معمولا فیلم‌سازان اول پر از ایده‌اند و پتانسیلی دارند که اگر عوامل هم فضای فکری آن‌ها را درک کنند، می‌توانند بهترین کارشان را ارائه دهند.

جواد عزتی

یکی از فیلم‌های اولی که عزتی قرار بود در آن بازی کند ساکن طبقه وسط شهاب حسینی بود متاسفانه امکانش فراهم نشد. عزتی دراین باره می‌گوید: قرار داد هم بسته بودم ولی فیلمبردای آن بخش بیست روز به تاخیر افتاد و من باید بیست روز بعد سر صحنه کلاشینکف (سعید سهیلی) می‌رفتم . عزتی که علاوه بر کلاشینکف شیار 114 نرگس آبیار را هم بازی کرده درباره افزایش ناگهانی فیلم‌های تلخ و جدی در کارنامه‌اش این گونه توضیح می‌دهد خیلی نگران کننده نیست وقتی آقای سهیلی یا کارگردان‌های دیگری از من با بازیگری مثل رضا عطاران برای بازی در نقشی دعوت می‌کنند کمی هم به برخی از شیرینی‌ها بازیگر امید بسته است شاید فیلم تلخ باشد ولی بازی من آن قدر تلخ نیست.

جواد عزتی

عزتی در همه چیز برای فروش (امیر ثقفی) هم نقشی کوتاه اما متفاوت بازی کرده است. اگر همه چیز.... به جشنواره بیاید او یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره خواهد بود. امسال دو نمایش هم روی صحنه داشت که هر دو با استقبال زیادی روبه رو شد. وی درپایان گفت: قبلا پیشنهادهای تئاتر را قبول می‌کردم و بعد می‌دیدم برخی از آن‌ها به اجرا نمی‌رسند و نهایتا یک بار در جشنواره روی صحنه می‌روند بعد تصمیم گرفتم تنها در نمایش‌هایی بازی کنم که حتما اجرای عمومی می‌شوند او از احتمال تکرار اجرای شایعات هم خبر می‌دهد: شاید سال آینده باز هم شایعات را روی صحنه ببریم، چون هنوز هم با شماره موبایل نوشته شده روی برشور آن نمایش تماس می‌گیرند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر