خواستگارهای خارجی و پولدار لیلا بلوکات!

سایت شماره یک:

علت ازدواج نکردن لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون علت ازدواج نکردن خود را بیان کرد. لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تحصیل کرده رشته کارشناسی فرش است. لیلا بلوکات یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد و هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکاتعلت ازدواج نکردن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات با تعدادی از هنرمندان و بازیگرن به سفر معنوی حج رفته که در ادامه عکسی از لیلا بلوکات و خاطره حاتمی بازیگر را در مدینه مشاهه میکنید.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم. لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.

لیلا بلوکات گاهی اوقات با دوستانش به پیست اسکی میرود. عکس لیلا بلوکات با تیپ جدید ومتفاوت در پیست اسکی را در ادامه مشاهده کنید.

لیلا بلوکات

فیلم شناسی لیلا بلوکات

سینما

همه چی عادیه (1395)

آس و پاس (1394)

دراکولا (1394)

پنج ستاره (1392)

آینه شمعدون (1391)

عملیات مهد کودک (1391)

جیب بر خیابان جنوبی (1390)

آقا یوسف (1389)

اخراجیها 2 (1387)

اخراجیها (1385)

ابراهیم خلیل الله (1384)

لیلا بلوکات

تلویزیون

زمانی برای عاشقی (1392)

شوخی با ستارگان (1392)

و خدا زن را آفرید (1392)

راز پنهان (1391)

سایه روشن 1390 آرش معیریان

خسته دلان (1388)

یوسف پیامبر (1387)

عملیات پایتخت (1387)

روز رفتن (1385)

روزهای زندگی (1378–1377)

آسمان همیشه ابری نیست (1389، سعید عالم زاده)

سرزمین خاکستری (1379، مرتضی هرندی)

لیلا بلوکات

تئاتر

آواز پر جبرئیل (محسن معینی) تهران، تالار اندیشه؛ خرداد 1394 (بازیگر)

نمایش شکار مرغابی (حمیدرضا قطبی) تهران، تماشاخانه ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی؛ خرداد 1395 (بازیگر)

نمایش خانه عروسک (جواد مولانیا) تهران، فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس؛ آذر و دی 1394 (بازیگر)

نمایش رام کردن مرد سرکش (بهرام تشکر) تهران، پردیس سینمایی کوروش - سالن البرز؛ تیر و مرداد 1394 (بازیگر)

نمایش روز سیاووش (شکرخدا گودرزی) تهران، تماشاخانه سنگلج؛ اردیبهشت و خرداد 1392 (بازیگر)

لیلا بلوکات

گفتگو ی جذاب و خواندنی  مهران مدیری با لیلا بلوکات در دورهمی

- متولد چه سالی هستید؟

1363/9/4

- چی شد که با توجه به رشتتون که کارشناسی فرش بود ولی بازیگر شدید؟

راستش زمانی که من رفتم هنرستان صدا و سیما برای بازیگری ، یکم دیر اقدام کردم .بعد تحقیق کردم که چیکار باید بکنم که این اتفاق بیفته ، بهم گفتن اگر در رشته های هنری ثبت نام کنم بلاخره میتونم وارد این رشته بشم و بخاطر همین بهم پیشنهاد رفتن به هنرستان رو دادند و منم با توجه به اینکه سنی نداشتم و به خانوادم گفته بودم که من میخوام بازیگر بشم .وارد هنرستان کارو دانش شدم و در بین رشته های مختلف کارو دانش که در واقعه همه رشته ها پر شده بودند من تو رشته طراحی فرش ثبت نام کردم یعنی در واقعه رشته های دیگه هنر جو نمیخواست.واینطوری شد که من فارغ التحصیل رشته طراحی فرش شدم.ولی چون علاقه به بازیگری داشتم همه کلاس های بازیگری رو ثبت نام میکردم و شاگرد بازیگران معروفی همچون آقای تارخ ، میکایلی و آقای حمید سمندریان بودم . 

در واقعه خیلی تلاش کردم تا سال 77 که چون خیلی هنوز سنی نداشتم و کوچیک بودم با تتاتر تو فرهنگسرا شروع کردم و کار کودک انجام میدادم تا کم کم اولین کار تصویرم با تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی آقای سیروس مقدم آغاز شد. و به این شکل کارهای مختلفی رو کار کردم که البته کارهای کوتاهی بودند ولی با سریال یوسف پیغمبر دیده شدم. البته چنتا انتخاب بد هم داشتم که خوب میزارم به حساب بی تجربگیم.

لیلا بلوکات

- چرا همه جا هستید، تو افتتحایه , اختتامیه , خیریه ، کنسرت و جشن و عزا؟

 من نمیدونم الان این بد یا خوب ! ولی من هرجا که خیره باشه میرم و حضور دارم . ولی تو کنسرت ها به ندرت مگه اینکه منو دعوت کنند که اونم وظیفمه باشم . تو افتتاحیه و اختتامیه هم چون سال های ساله که خودم دوست دارم برم رو استیج و جایزه بگیرم و بقیه برام دست بزنن ، همیشه میرم تا براشون دست بزنم.

- تا حالا خودتون جایزه ای نگرفتید؟

 چرا دو تا جایزه گرفتم که هر دوش بخاطر نقش اول بازیگر زن بود ، یکی در سریال محمد حسین لطیفی که آخرین سریال من تو تلویزیون بود و یک فیلم سینمایی بود که من نقش یک دختر عراقی رو بازیکردم که تو اون نقشم جایزه گرفتم.

- در مورد خیریه مهر لیلا یکم برامون توضیح میدید؟

خیریه مهر لیلا  الان تقریبا 3 سال که عمومی شده و مردم و همکارا میدونن که اونم به لطف خدا بوده . من از بچگیم دنبال کمک کردن بودم .یعنی همیشه  چیزی که آرومم میکرد این بود که به آدما به هرشکلی نه فقط مالی کمک کنم.و این اتفاقم از فروش یک بچه که یکی از دوستام داشت بچشو میفروخت شروع شد و منم تمام تلاشمو کردم تا اون این کارو نکنم و اون موقعه من تو دوره راهنمایی بودم.پدرو مادرمم خیلی تو این مسیر بودند.که اونها هم در واقعه الگوی من شدند. 

تا قبل بازیگری دنبال این کارها بودم ولی تنها بودم . ولی وقتی بازیگر شدم شاید باورتون نشه که به نیت این کار بازیگر شدم که به آرزوی بچگیم که دوست داشتم یه یتیم خونه بزنم برای بچه هایی که بچه های یتیمو نگه داری بکنم .و وقتی بازیگر شدم گفتم بذارم معروف شم یه آدم بزرگ شم تا بتونم یه کار بزرگ اینجوری انجام بدم.

هرچند الان یه بازیگر کوچیکیم ولی با همین شرایطی که برام به وجود اومد با خودم گفتم این کمک هایی که دارم میکنم به صورت عمومی ترش کنم . اول تنها شروع کردم که تنها برم آدمها رو پیدا کنم که از درو همسایه شروع شد ، از فامیل ، دوست و آشنا و کم کم عمومی تر شد. بعد 8 تا بچه معلول گرفتم و شروع کردم به برآورده شدن آرزوهای این بچه ها و به تدریج این بچه ها شدند هزارتا .

لیلا بلوکات

-  جایی گفتید که ازدواج اولویت زندگیم نیست . چرا؟

 برای اینکه من کارمو ( بازیگری ) خیلی دوست دارم و عاشقانه بخاطرش جنگیدم ، تلاش کردم .و چون دختر خیلی مسئولیت پذیری هستم  و واقعا بازیگری نمیذاره که من به همه کارام برسم و اینا اجازه نمیده که من بتونم فرد دیگه ای رو وارد زندگیم بکنم و شریکی رو انتخاب بکنم که نتونم از عهده نیاز های اون بر بیام.و ناراحت بشه از این که من نیستم.حتی تو این 4 سالی که کار نکردم تمام وقتم با بچه های یتیم خونه گذشت.که حالا امیدوارم یه کیس خوبم واسه ازدواج پیدا شه ( با خنده )

- چرا کم کار شدید؟

بخاطر انتخابات کاریمه و چون میخواستم مسیر کاریمو تغییر بدم و یه سری انتخابات غلط تو کارم داشتم که باعث شد یک تضاد و ممیزی هایی برام به وجود بیاد .و یک سری از کارگردان هایی که من آرزو دارم باهاشون همکاری کنم  وقتی اسم من میاد بخاطر اشتباهاتی که من داشتم منو حذف میکنن .و این باعث میشه که من حق انتخابم کم بشه و پیشنهادها پیشنهاداتی نیست که من دوست داشته باشم.و الان حاضر شدم 4 سال بیکاری رو تحمل کنم و فقط تو تتاتر کار کنم . به صرف اینکه انتخاب درستی داشته باشم و این مسیر حرفه ایم درست پیش بره .

- دوست دارید 30 درصد از چهرتون کم بشه و به هوشتون اضافه بشه ؟

 بله  خیلی خوبه که 

- احساس خوشبختی دارید؟

 بله و خدارو هزار مرتبه شکر میکنم بخاطر تمام کم و کاستی هایی که تو زندگیم وجود داره خداروشاکرم که بهم این لیاقت رو داده که بخوام به بقیه هم کمک کنم.

لیلا بلوکات

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • لیلا بلوکات ازدواج کرده است؟
    خیر
  • لیلا بلوکات تمایل به ازدواج دارد؟
    او گفته خواستگاران زیادی دارد

ارسال نظر