سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 اردیبهشت ماه 1360 در شهر تهران است.

سایت شماره یک:

سپیده خداوردی «Sepideh Khodaverdi» هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 6 اردیبهشت ماه سال 1360 در شهر تهران است وی در خانواده ای چهار نفری بزرگ شده، پدرش مدیر یک شرکت هواپیمایی و مادرش خانه دار است وی یک برادر به اسم علی خداوردی دارد که 3 سال از خودش کوچکتر است و در زمینه معماری فعالیت میکند. خانم خداوردی متاهل است، همسرش آقای امین نظری و یک فرزند پسر به اسم سانیار دارد.

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری

سپیده خداوردی

شروع بازیگری سپیده خداوردی

«سپیده خداوردی» فعالیت هنریش با موسیقی و از سال 1368 شروع کرد در سال 1378 موفق شد با گروه ارکستر ملی همکاری کند. سپس سال 1379 وارد تئاتر های دانشجویی شد و در همان سال سریال شب های سبز ارومیه را بازی کرد. او در سال 1382 با فیلم بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان وارد قاب تلویزیون شد خانم خداوردی در سال 1392 با بازی در سریال آوای باران و بازی در نقش (مرضیه خواهر مرتضی) به شهرت و محبوبیت فراوان رسید. وی در سال 1399 در سریال خانه امن نقش (نرگس) را بازی کرده است.

وی همچنین در سریال بیگانه ای با من است نیز نقش (شراره همسر سابق جاوید) را بازی کرده است گفتنی است سریال ها هم اکنون از شبکه اول و دوم سیما پخش می شود. وی نوازنده ی گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

سپیده خداوردی

تگ های مرتبط

ارسال نظر