منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر ، درباره مهریه همسرش گفت.

سایت شماره یک:

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش  یکتا ناصر  را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر  یکتا ناصر  ، درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم  یکتا ناصر  فقط 5 سکه بود. ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با  یکتا ناصر  بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. یکتا ناصر فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است.  یکتا ناصر  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» شده است.

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر

تگ های مرتبط

ارسال نظر