عکس لو رفته از کودکی الناز شاکردوست و پسر جوان! | عکس الناز شاکردوست

عکس بازیگر | عکس الناز شاکردوست | بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس لو رفته از کودکی الناز شاکردوست و پسر جوان! | عکس الناز شاکردوست

عکسی الناز شاکردوست و برادرش را مشاهده می‌کنید. این عکس به مناسبت تولد برادر الناز در صفحه اینستاگرام او منتشر شده است.

الناز شاکردوست یکی از چهره های محبوب و معروف سینمای ایران است.اینستاگرام الناز شاکردوست بیش از 8 میلیون فالور دارد و یکی از پرطرفدار ترین بازیگران به شمار می رود.  الناز شاکردوست برای اولین بار با بازی در سینمایی گل یخ شناخته شد و هوشیاری او در انتخاب نقش از او بازیگری توانمند ساخت.الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در پاسداران است. در ادامه تصاویر تولد متفاوت الناز شاکردوست در دریای خزر را مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

WhatsApp Image 2021-06-28 at 13.18.25

WhatsApp Image 2021-06-28 at 13.24.47

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد.

الناز شاکردوست

رتبه دو رقمی الناز شاکردوست در کنکور

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد.

بچه درس خوانی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

الناز شاکردوست

شروع بازیگری الناز شاکردوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواندبعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم گل یخ دعوت شد.به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

الناز شاکردوست

تجربه تلویزیونی

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام قلب یخی 1 و 2 و رالی ایرانی را دارد.

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است

الناز شاکردوست

مسافرت دور دنیا

از 23 سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم و لذت ببرمجاهایی که می روم مرا با عنوان الناز شاکروست بازیگر نمی شناسند بلکه با من مثل یک انسان عادی برخورد می کنند که این علاقه ام را بیشتر می کند.

الناز شاکردوست

ازدواج الناز شاکردوست 

الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

الناز شاکردوست

در یک قدمی مرگ

الناز شاکردوست یکبار سال 93 در سکانسی از فیلم تابو در ساحل ، توسط گرداب به دریا کشیده شد و در لحظه آخر غرق شدن توسط افراد محلی از روی کشتی فرسود نجات پیدا کرد

آسیب نخاعی الناز شاکردوست

زمستان سال 96 خانم شاکردوست در جریان فیلمبرداری فیلم دو طبقه روی پیلوت بخاطر شوخی یکی از عوامل از ارتفاعی نسبتا زیاد افتاد و به شدت از ناحیه کمر آسیب دید او چندین هفته در بیمارستان بستری بود و مدتی هم برای ادامه درمان به خارج از کشور رفت تا اینکه بطور کامل سلامتی خود را بدست آورد.

WhatsApp Image 2021-06-28 at 14.05.59

تیم مورد علاقه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یکی از بازیگران فوتبال دوست می باشد که شدیدا طرفدار پرسپولیس است اما فقط در زمان دربی ها برای استقلالی ها کری خوانی می کند.

خط تلفن میلیونی الناز شاکردوست

خیلی اهل موبایل نیست و به ندرت پاسخ تلفن هایش را می دهد او در اردیبهشت 1395 خط مبایل خود را به قیمت 240 میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت

WhatsApp Image 2021-06-28 at 14.06.21

عمل بینی الناز شاکردوست

خانم بازیگر تابحال عمل زیبایی بینی انجام نداده و آنچه از او بعنوان عکس قبلا و بعد از عمل در سال های دور منتشر شده مربوط به گریم فیلم چراغ قرمز می باشد

الناز شاکردوست و پاسخ به چند سوال

بهترین فرد زندگیتون کی هست؟

- خواهرم

از فن پیج هات چه انتظاری ؟

- اینکه روى خودشون و موفقیت خودشون هم کار کنن، کتاب بخونند و ساعاتى که در فضاى مجازى هستن یک بخشش رو بزارن روى مطالعه در هر زمینه اى که علاقه شخصى شونه و یاد بگیرند و یاد و هرروز بهتر از دیروز خودشون باشن، قوى باشند و دانا

وقتی از آدم های اطرافت انرژی منفی می گیری چه کار می کنی؟

- مى گذرم ازشون، تمرکز حتى لحظه اى روى انژى منفى دریافتى اشتباهه عزیزم ، بگذر بخاطر اینکه خودت لیاقت بهترینها رو دارى

رنگ مورد علاقت چیه؟

-بنفش البته نه برای لباس

از خودت راضی هستی ؟ بهترین هستی برا خودت یا فکر میکنی هنوز خیلی راه نرفته داری تا به اون چیزی که میخوای برسی؟

- نه قطعا، ولی تلاش خودمو می کنم

اون بچه ی چشم رنگی خوشکلی ک ازش استوری گذاشته بودین خیلیم شبیهتون بود چ نسبتی داره باشما

-اون بچه پسرخالمه، اسمش باربد هست

بهترین کاری که امسال واسه تولدت دوس داری انجام بدیم چیه

-اینکه به هیچ عنوان هیچ کار مادى انجام ندین فقط برام دعا کنید همین.

غذای مورد علاقتون چیه؟

-باقالی پلو

شما ترنسی ؟

نه اما حامی تک تک شون هستم.

چرا ازدواج نکردی؟

- چون مرد واقعی پیدا نمیشه

WhatsApp Image 2021-06-28 at 14.06.49

تگ های مرتبط

ارسال نظر