انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی در چند ماه اخیر شایعاتی را پیرامون این دو فرد به وجود آورد. اما این تصاویر چگونه لو رفت؟بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان سحر قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

سایت شماره یک:

مهدی طارمی متولد 21 تیر 1371 در بوشهر است.مهدی طارمی در محله صیادان بنام شغاب بوشهر بدنیا آمده پدرش آقای علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال بود، یک خواهر و یک برادر دارد و می گوید الگویش علی دایی است.مهدی طارمی فوتبالش را از شش سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد.مهدی طارمی فوتبال را ازهمان زمین های خاکی بوشهر آغاز کرد.در ادامه جزییاتی را درباره مهدی طارمی میخوانیم.

مهدی طارمی

زندگی فوتبالی مهدی طارمی

از سال 81 که 10 ساله بود تا سال 84 به ترتیب در تیم هاب برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد و در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به بزرگسالان تیم راه یافت.

مهدی طارمی

از ایرانجوان تا پرسپولیس

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دوسال دوباره در ایرانجوان بوشهر بازی کرد تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی از یک لیست 20 به وی معرفی شدند

مهدی طارمی

وی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد

تیم ملی

چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد، او سال 93 – 94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ مرد سال فوتبال ایران نیز شد

مهدی طارمی

مهدی طارمی

محبوبیت طارمی میان پرسپولیسی‌ها از زمان چیپ منجر به گل او از روی نقطه پنالتی در بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ است. وی در دربی هشتاد و سوم در لیگ برتر پانزدهم ۲ گل از ۴ گل پرسپولس را به ثمر رساند. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۵ در حالی که با پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ترکیه رفت و با تیم ریزه اسپور ترکیه قرارداد بست. یک ماه نشده پشیمان شد و به پرسپولیس بازگشت. طارمی در لیگ برتر پانزدهم و شانزدهم عنوان آقای گل لیگ را از آن خود کرد. او همچنین جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ را گرفت و آن را به حرم امام رضا تقدیم کرد. مهدی طارمی در لیگ شانزدهم برترین مهاجم فصل نیز شد.

لژیونر شدن طارمی

مهدی طارمی در سال ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی در تیم ملی

مهدی طارمی برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ و در زمان کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان انجام داد. او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد و در کنار سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن آن بازی انتخاب شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی و سحر قریشی

حدود دوسال پیش شایعاتی مبنی بر ازدواج سحرقریشی و مهدی طارمی شنیده شد که با سکوت هردو طرف این شایعات رنگ و بوی واقعیت گرفت.ما در چندین ماه پیش با انتشار عکس های دو نفره ای که از آن ها در آتلیه پخش شد این مساله را تکذیب کردند و گفتند که ازدواجی در کار نبوده و این رابطه تمام شده است.

مهدی طارمی

 مصاحبه تلویزیونی مهاجم تیم ملی باعث تذکر فدراسیون فوتبال به مهدی طارمی شده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ایرانی پورتو در مصاحبه‌ای که با برنامه سکو – که از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود – در پاسخ به این سوالی درباره قیاس وضعیت تیم ملی بعد از کی‌روش گفته بود:" آن نظم، انضباط، دسیپلین و همدلی که بین بازیکنان در زمان کی روش وجود داشت را تا به الان من جایی ندیده ام. آن همدلی تیمی خیلی خوب بود و آن را نداشتیم و هنوز هم نداریم. نمی دانم چه اتفاقاتی در فدراسیون یا مسئولان تصمیم گیرنده رخ می دهد ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ بدهد و بتوانیم بدون دردسر به جام جهانی صعود کنیم. نمی خواهم با زمان کی روش مقایسه کنم چون بعدا دردسر می شود. " پس از پایان این جملات طارمی خنده تلخی کرد و دیگر صحبتهایش را ادامه نداد.

بخش دیگر صحبتهای طارمی که کلی سر و صدا کرد نظر او درباره نحوه صعود تیم ملی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی بو که البته مجری برنامه سوال جنجالی را از او پرسید. سوال این بود که به نظر طارمی تیم ملی بیشتر به خاطر نبوغ بازیکنانش توانسته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی برسد یا مسایل فنی دخیل بوده که طارمی پاسخ داده نبوغ بازیکنان!

مهدی طارمی

طبق شنیده‌های فوتبالی، جدا از آنکه صحبتهای طارمی باعث ناراحتی دراگان اسکوچیچ از مهره کلیدی تیمش شده، واکنش فدراسیون فوتبال را هم به دنبال داشته و فدراسیون فوتبال به مهاجم تیم ملی درباره آن مصاحبه تذکر داده است.

گویا مدیران فدراسیون به طارمی گفته‌اند که تمام تلاششان را در ماههای اخیر برای موفقیت تیم ملی انجام داده و واکسیناسیون بازیکنان به خوبی انجام شده و پاداشهای گذشته و فعلی بازیکنان تسویه شده و فدراسیون در دوره جدید به لحاظ مالی هم چیزی برای این تیم کم نگذاشته‌ و بهتر بود مهاجم تیم ملی به این نکات هم توجه می‌کرد.

همانطور که از لحن صحبتهای مهدی طارمی هم مشخص بود او زیاد از ابقا شدن اسکوچیچ راضی نیست و البته یکی دو بار دیگر هم این موضوع را نشان داده است.

در چند وقت گذشته برخی رسانه‌ها فاش کردند که چند بازیکن تیم ملی با اسکوچیچ راحت نیستند و حتی به عزیزی خادم در منامه و پس از بازگشت تیم ملی به تهران هم گفته بودند که دراگان اسکوچیچ را بردارد و سرمربی دیگری  را جایگزین او کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر