حمله آرش برهانی به سلطانی‌فر/ آقای وزیر! سعادتمند می‌خواست استراماچونی را بیاورد؛ کمتر از ۱۲ ساعت برکنارش کردی!

سایت شماره یک:

آرش برهانی بازیکن و مربی سابق استقلال بار دیگر پرونده بازگشت مربی ایتالیایی به استقلال را مطرح کرد و از مدیرعامل سابق این باشگاه به طور ویژه حمایت کرد.

حمله آرش برهانی به سلطانی‌فر/ آقای وزیر! سعادتمند می‌خواست استراماچونی را بیاورد؛ کمتر از ۱۲ ساعت برکنارش کردی!

 

 آرش برهانی که شب گذشته میهمان حضوری برنامه «شب‌های فوتبالی» بود، درباره مشکلات مدیریتی این روزهای استقلال صحبت کرد. او در این مصاحبه علیه تصمیم سازی های وزارت ورزش نیز نکته هایی را مطرح کرد:*آقای وزیر به عنوان رئیس مجمع خیلی زودتر می‌توانستند تکلیف هیات‌مدیره و مدیر را مشخص کنند، یادم است آقای سعادتمند را در کمتر از ۱۲ ساعت عوض کردند؛ آقای سعادتمند که در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرد و داشت تلاشش را می‌کرد. در آن مقطع سعادتمند را برداشتند، کسی که کارهای خوب زیادی را انجام داده بود.

*سعادتمند تلاش می کرد تا استراماچونی را هم برگرداند. الان خیلی مشکلات آشکار و روشنی است که وجود دارد اما خیلی خونسرد واکنش نشان نمی‌دهند؛ شما کدام تیم را دیده‌اید که معاون وزیر ورزش بیاید برایش صحبت کند یا آقای وزیر کدام مقطع زمانی بوده که کار پرسپولیس روی زمین بماند؟ سریع بهترین مدیران، امکانات و بهترین بودجه‌ها را انتخاب کردند و بهترین اسپانسر را آورده‌اند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر