نیوشا ضیغمی | حواشی نیوشا ضیغمی | اخبار نیوشا ضیغمی

تیپ جدید نیوشا ضیغمی جنجالی شد.

سایت شماره یک:

نیوشا ضیغمی تا به حال چند بار نامزد دریافت سیمرغ شده است.نیوشا ضیغمی در دو سریال تلویزیونی بازی کرده است.نیوشا ضیغمی از سال 90 در سریالی بازی نکرده است.نیوشا ضیغمی چهره زیبایی دارد.نیوشا ضیغمی بازیگری مشهور است.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران ؛ بازیگر ، تهیه کننده و مدل است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که حالا کلینیک زیبایی اداره می کند و یک شوهر تاجر نقره دارد

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعه تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم‌های مواجهه و گناه من بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.

سال 85 سال نسبتاً خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ‌کدام از فیلم‌هایش اکران نشده بودند، بود. با اکران فیلم‌های پارک وی و اخراجی‌ها؛ بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم‌های وی شکست. نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی‌ها و در سال‌های86 و 87 با فیلم‌های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما تثبیت کرد.

بعد از اکران این فیلم‌ها ضیغمی حدود یک سالی در هیچ فیلمی بازی نکرد؛ در عوض دفتر سینمایی را گشود تا در این دفتر از فیلم‌های خوب سینمایی حمایت شود. ضیغمی سپس در فیلم‌هایی مثل؛ اخراجی‌های ۲، زمهریر، دموکراسی تو روز روشن، پرستوهای عاشق، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، سرخابی، چارسو، آدم باش و … ایفای نقش کرد. در خرداد 1394 نیوشا ضیغمی با انتشار متن و عکسی خبر از فوت مادر بزرگش داد.

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. او بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

 نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی با تاجر نقری

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با آرش پولادخان (تاجر نقره) ازدواج کرد ، شاید جالب باشد بدانید که مهریه این زوج تنها دو سکه طلا است !

آقای پولاد خان برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد

 نیوشا ضیغمی

حمله نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان

خانم ضیغمی در گفتگویی با یکی از رسانه ها در خصوص صدف طاهریان که از پشت پرده فساد در سینما حرف زده بود گفت ؛ ایشان را بازیگر نمی دانم

بنظرم اسمشان را اصلا نیاورید چرا که اصلا بازیگری نیستند ، واقعا نمی دانم چه زمان بازیگر بودند فقط تصاویری از او در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت

چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می کنم ، خود ما این آدم های بی مغز را بزرگ می کنیم

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی و طرفداری پرسپولیس

بیشتر طرفدار تیم ملی هستم ولی قرمز می پوشم ، در بیشتر مواقع هم هر طرف باد بوزد من هم کشیده می شوم ولی خارج از شوخی قرمز پوش سرسختی هستم

نیوشا ضیغمی

مخالفت پدر نیوشا ضیغمی با بازیگری او

وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

نیوشا ضیغمی

حضور نیوشا ضیغمی در فیلم های سینمایی

● زنها فرشته‌ اند 2 – 1398

● ما خیلی باحالیم – 1396

● دخترعمو و پسرعمو – 1395

● شام عاشقانه سه نفره – 1395

● هشتگ – 1395

● خوب، بد، جلف – 1395

● ثبت با سند برابر است – 1394

● هفت معکوس – 1394

● آدم باش – 1393

● ایران برگر – 1393

● دریا و ماهی پرنده – 1393

● آینه شمعدون – 1391

● فیتیله و ماه – 1390

● گشت ارشاد – 1390

● ما همه گناهکاریم – 1389

● چارسو – 1389

● دختر شاه پریون – 1389

● یکی برای همه – 1389

● پرتقال خونی – 1389

● پرستوهای عاشق – 1389

● زمهریر – 1389

● دموکراسی تو روز روشن – 1389

● اخراجی ‌ها 2 – 1386

● تلافی – 1386

● توفیق اجباری – 1386

● قرنطینه – 1386

● اخراجی ‌ها – 1385

● پارک‌ وی – 1385

● حس پنهان – 1385

● گناه من – 1385

● تردست – 1383

● شوریده – 1383

● مواجهه – 1383

تحصیلات نیوشا ضیغمی و نحوه ورودش به بازیگری

دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید با مخالفت والدین وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

نیوشا ضیغمی

فعالیت‌های متفرقه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.

او در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که مهریه او یک سکه طلا بوده‌ است و همین مسئله منجر به جنجال در رسانه‌های ایرانی شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر