مهران غفوریان | حواشی مهران غفوریان

در ادامه سکانسی از سریال شوخی کردم را مشاهده خواهید کرد.

سایت شماره یک:

مهران غفوریان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است.مهران غفوریان در کنسرت-نمایش سی صد ایفای خوش درخشید.مهران غفوریان بیشتر در فیلم و سریال‌های کمدی بازی کرده است.مهران غفوریان 47 ساله است.مهران غفوریان از استندآپ کمدیان های برنامه خندوانه است.


بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران ، بازیگر و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد که از 18 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و با نقش بهروز خالی بند «زیر آسمان شهر» مشهور شد. مهران غفوریان در خیابان مولوی به دنیا آمد ، پدرش ناخدای نیروی دریایی و مادرش معلم و اهل تبریز است و تنها یک برادر موزیسین بزرگتر از خود بنام مهدی دارد. او در مصاحبه ای گفت: هنر را از پدرم خدا بیامرز به ارث بردیم، او خطاط و نقاش بود، آواز می خواند و تار می نواخت، برادرم مهدی که 5 سال از من بزرگتر در دانشگاه موسیقی خوانده است. 

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ 3 شهریور ماه 1353 دیده به جهان گشود و در تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر که اهل تهران و  در سال 1372 فوت شده است ؛ بعنوان ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی است. این بازیگر دارای یک برادر میباشد که نام او مهدی است و 5 سال از او بزرگ تر است و در زمینه ی آهنگسازی فعالیت دارد. ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آنها که خطاط بوده آغاز شده است که در هنر نقاشی و آواز خوانی، علاوه‌براین هنر ها مهارت داشته اند.

مهران غفوریان

ماجرای آشنایی مهران غفوریان با تئاتر و سینما

در زمان دبیرستان شاهد احمدلو که الان بازیگر و کارگردان سینماست، همکلاسی‌ ام بود ، از طرفی من هم علاقه شدیدی به بازیگری داشتم .سال 1371 بود که شاهد می‌ خواست یک فیلم برای جشنواره سوره بسازد به هر حال این فیلم با همکاری جفتمون ساخته شد و در اصفهان برنده جایزه اول شد. 

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد. اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

مهران غفوریان

سایر فعالیت های مهران غفوریان

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد. در اینستاگرام هم فعالیت جدی دارد. همسر او، آرزو با 134 هزار فالوور در اینستاگرام فعالیت دارد. علاوه بر پگیج شخصی یک پیج کاری هم دارد که در آن کسب و کار مجازی راه به راه انداخته است. 

مهران غفوریان

تحصیلات مهران غفوریان

مهران غفوریان در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در رشتهٔ نقاشی- نقاشی عمومی فارغ التحصیل شده است.

خصوصیات اخلاقی مهران غفوریان

مهران غفوریان درمورد خصوصیات اخلاقی خود می گوید:من برخلاف نقش های بازیگری ام، خیلی جدی هستم و کارهایم را با جدیت تمام انجام می دهم. همکاران من از خصوصیات اخلاقی ام مطلع هستند ولی همیشه سعی دارم که هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

مهران غفوریانماجرای ازدواج مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 وقتی 40 ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد، این دو در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند.این زوج در نهایت بعد از 4 سال در بهمن 97 صاحب یک دختر بنام «هانا» شدند. از جمله دوستان صمیمی او می توان سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی و مهران مدیری نام برد.

علت لاغری شدید مهران غفوریان

به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است. غفوریان در 26 مهر 1400، سر صحنه سریال نیسان آبی دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.

مهران غفوریان درخصوص برخورد مردم کشورش می گوید:مردم ایران از مردمان هنرمند به شمار میروند و همیشه بعد از دیدن ما در اماکن عمومی یا خیابان ها از ما استقبال می کنند و به ما مهر و محبت می ورزند. یکی از آرزوهای من اینست که بتوانم گوشه ای از محبت های مردم را با انجام کارهایم جبران کنم.

مهران غفوریانفعالیت‌های تلویزیونی مهران غفوریان

مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد. بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعه طنز لبخند سوم آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال 1376 برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف و سپس در سال 1377، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

غفوریان سال 1394 و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر