سهام عدالت| سهام عدالت امروز

قرار بود سود سهام عدالت جاماندگان دوم مرداد ماه واریز شود. اما مبلغ این سود چقدر است و چه کسانی مشمول این سود می‌شوند؟

سایت شماره یک:

افرادی که اسفند ماه سال گذشته سود سهام عدالت سال ۹۸ و ۹۹ را دریافت نکرده‌اند،‌ این هفته باید منتظر دریافت سود سهام عدالت خود باشند. حدود دو میلیون نفر از واریز سود سهام عدالت جامانده‌اند و اکنون در انتظار دریافت سود سهام خود هستند.

مهم‌ترین علت واریز نشدن سود سهام عدالت برای این گروه این است که اطلاعات حساب آنها مشکل داشته است.

به همین دلیل اکنون مهم‌ترین شرط دریافت سود سهام عدالت این است که افراد اطلاعات حساب خود را اصلاح کنند و شماره شبای آنها درست باشد.

این گروه تنها تا ۳۱ مرداد ماه فرصت داشتند که با مراجعه به سامانه سجام، اطلاعات شبای خود را اصلاح کنند. در غیر این صورت هیچ سودی برای جاماندگان واریز نمی‌شود.

چه کسانی سود ۵ میلیونی می‌گیرند؟

جاماندگان منتظر واریز سود سال ۹۸ و ۹۹ خود هستند. مبلغ سود سهام عدالت سال ۹۸ برای افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند ۱۹۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ برای همین گروه حدود ۵۸۰ هزار تومان است.

این مبلغ برای دارندگان سود سهام یک میلیونی دو برابر است. یعنی سود سال ۹۸ حدود ۴۰۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ حدود یک میلیون تومان است.

اگر یک خانوار چهار نفره سهام یک میلیونی داشته باشد و همزمان هم سود سال ۹۸ و هم سود سال ۹۹ را دریافت کند،‌مجموع سود واریزی خانوار ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود.

یعنی این خانوار یکشنبه هفته آینده باید منتظر چنین واریزی باشد. البته مشروط به اینکه هیچ بخشی از سهام خود را واگذار نکرده باشند.

مبلغ این سود برای یک خانوار چهار نفره دارای سهام ۵۳۲ هزار تومانی، دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

اما دریافت این سود وابسته به این است که افراد شماره شبای معتبر داشته باشند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر