بهاره رهنما| بهاره رهنما ازدواج سوم

سلفی بهاره رهنما و مادرش تعجب کاربران را برانگیخت.

سایت شماره یک:

پروین قائم‌ مقامی متولد ۱ فروردین سال ۱۳۳۵ در شهر اراک، هنرپیشه ایرانی، همسر جلال رهنما و مادر بهاره رهنما است. پدر بهاره رهنما ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ درگذشت او در زمینه تجارت فعالیت می کرد. بهاره رهنما با انتشار سلفی از خود و مادرش نوشت: با مامی جان و دلم.

بهاره رهنما

بسیاری از فالورهای بهاره رهنما در اینستاگرام گفته اند که پروین قائم‌ مقامی پس از فوت همسرش بسیار شکسته شده است.

یکی از حواشی مربوط به مادر بهاره رهنما را گیتی معینی راه انداخت. او در مصاحبه ی تصویری جدیدی با شبکه اینترنتی تی وی پلاس، به ماجرای حضور کوتاهش در سریال «در حاشیه» مهران مدیری که در سال ۹۴ از شبکه ۳ سیما پخش شد، پرداخته است.

معینی می گوید ابتدا او برای نقش مادر مهران غفوریان در این سریال انتخاب شده بود و با همه ی دشواری های کار برای او چند روزی هم برای بازی در این نقش سر صحنه حاضر می شود اما وقتی برای چند روزی آن ها را تعطیل می کنند دیگر تماسی با او نمی گیرند تا اینکه از طریق شخصی باخبر می شود مادر بهاره رهنما، پروین قائم مقامی جای او را در این سریال گرفته است.

معینی با اشاره به سختی های فعالیت برای بازیگران مسن و نیز مسأله ی امرار معاش، ناراحتی شدید خود را از مهران مدیری و مادر بهاره رهنما ابراز می کند و با «نون بری» خواندن این اقدام می گوید هرگز آن ها را نمی بخشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

تگ های مرتبط

ارسال نظر