حامد آهنگی کمدین و مجری برنامه نوروزی «شوتبال» درباره دغدغه‌های خود برای اجرای این برنامه با هدف خنداندن مخاطبان توضیحاتی ارائه کرد.

سایت شماره یک:

حامد آهنگی که این شب‌ها برنامه «شوتبال» با اجرای وی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود درباره نوروز امسال و خانه نشینی مردم بیان کرد: در نوروز امسال خیلی بیشتر باید رعایت کنیم چون خیلی از خانواده‌ها عزیزانشان را از دست داده‌اند. شاید نوروز سال گذشته، کرونا هنوز خیلی جدی نبود اما امسال به دلیل اتفاقاتی که رخ داد و عزیزانی که از دست دادیم تلنگری جدی به همه ما وارد شد

به گزارش مهر، وی ادامه داد: خواهش ما از مردم این است که در ایام نوروز در منازل‌شان بمانند و البته که این کار ما و دیگر برنامه سازان را سخت‌تر هم می‌کند که بتوانیم برنامه خوب تولید کنیم.

مجری «شوتبال» درباره ویژگی‌های برنامه نوروزی و شوخی‌هایی که برای مخاطب دارد، اظهار کرد: هر برنامه‌ای یک ظرفیت و پتانسیلی دارد «شوتبال» هم همینطور است خیلی جاها سعی کردیم با بداهه و با شوخی‌هایی که با مهمانان داشتیم فضایی مفرح را برای مخاطب فراهم کنیم. خیلی وقت‌ها خود مهمانان شوخی می‌کردند و من بیشتر شنونده بودم.

آهنگی با اشاره به حذف رقابت از این برنامه نوروزی عنوان کرد: ما سعی کردیم در برنامه نوروزی هم بازی‌هایی را انتخاب کنیم که خیلی سخت نباشد. قالب بیشتر بازی‌ها مثل سابق است و فقط تغییراتی انجام شده است. به طور مثال در بازی‌های لیگ در پیش از این، قرعه کشی انجام می‌شد و همه فرایند رقابت باید عادلانه پیش می‌رفت. در برنامه نوروزی اما با خود مهمانان گپ زدیم و گفتیم هرکسی بسکتبال یا فوتبال یا بازی تعادلی و… دوست دارد با همان بازی با او پیش برویم.

وی درباره شیطنت‌هایی که در برنامه نوروزی می‌تواند داشته باشد، بیان کرد: گاهی در حدی شوخی می‌کنیم که حتی مانع برنده شدن یک تیم بشوم چراکه اینجا اصلاً برد و باخت مهم نیست و فقط یک ساعت می‌خواهیم مخاطب بخندد. پس من هم به خودم اجازه می‌دهم شوخی کنم چون نیتمان شاد کردن مردم در ایام نوروز است.

حامد آهنگی

مجری «شوتبال» درباره رعایت پروتکل‌ها در این مسابقه نیز توضیح داد: همه بچه‌ها دائم زحمت می‌کشند و استودیو را ضدعفونی می‌کنند تا آخرین لحظه‌ای که جلوی دوربین می‌آییم، ماسک می‌زنیم و بعد جلوی دوربین ماسک را برمی‌داریم. من خودم سه ماه پیش کرونا گرفتم و در منزل ماندم و بهبود پیدا کردم.

وی درباره افت بار طنز برنامه و اینکه چه تلاشی در این زمینه خواهد داشت بیان کرد: توقع بیننده از من و به ویژه کسانی که سال‌ها مرا روی استیج دیده‌اند، این است که همیشه خنده داشته باشم و موقعیت‌های طنز و کمدی ایجاد کنم. این دغدغه همه هنرمندان حوزه طنز و به ویژه کمدین‌هاست که اجرای‌شان روی صحنه پایان بی‌نمکی نداشته باشد. این طنازی فقط به من هم وابسته نیست ما مهمانانی داریم که اگر پایه شوخی نباشند، این طنازی اتفاق نمی‌افتد.

آهنگی در پایان گفت: ما برنامه‌ای داشتیم که البته امیدوارم خروجی آن خوب شده باشد ولی خود من به شخصه راضی نبودم. چون مهمانان در آن برنامه با همه تلاش‌هایی هم که انجام دادم بستر شوخی را فراهم نکردند. بالاخره کمدی همیشه به یک فرد مقابل نیاز دارد که اگر هماهنگ نباشد کمدی رخ نمی‌دهد. با این حال امیدوارم هر ۱۴ برنامه نوروزی به اندازه خود برای مخاطب خنده داشته باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر