فکر می کردم این یادداشت رو وقتی برات می نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی...

سایت شماره یک:

اشکان خطیبی برای همسرش آناهیتا درگاهی نوشت:

فکر می کردم این یادداشت رو وقتی برات می نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی...

این روزها وقتی بازی و درخششت در ( می خواهم زنده بمانم ) رو تماشا می کنم، همه ی اون شب ها و روزهایی رو به یادم می آد که پله به پله و تمرین به تمرین و نقش به نقش با شهامت سعی می کردی تجربه کنی ، جلو بری و توقع حمایت و سفارش از کسی نداشته باشی.

من که سال هاست از سینما رفتم ولی حتی در تیاتر هم اجازه ندادی ازت حمایت کنم . شاید بشه گفت تو با بازی در ( ده سال تنهایی) و ( نفرین قحطی زدگان ) به من کمک کردی و ازم حمایت کردی.

خواستم بگم هویت مستقلی که در این حرفه برای خوت ساختی، فقط و فقط مدیون تلاش و پشتکار خودته و به هیچکس، هیچی بدهکار نیستی.

حالا آرزوم اینه که یه روزی باهات جلوی دوربین هم بازی شم.

اشکان خطیبی

ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

هنوز زمان زیادی از ماجرای جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد.آناهیتا درگاهی سال 95 پای سفره عقد با اشکان خطیبی نشست و راهی خانه بخت شد.

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی، توسط اشکان خطیبی در برنامه دورهمی رسانه ای شد و این بازیگر جوان در برنامه خندوانه از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی اش ابراز خوشحالی کرد و از علاقه اش به او گفت. این زوج هنرمند زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند و از زوج های بی حاشیه و پر انرژی دنیای هنر هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر