بهرام رادان عکسی جدید از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که نمایی است از یک سریال تاریخی که در آن نقش ناصرالدین شاه قاجار را دارد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی بهرام رادان
شروع فعالیت‌های هنری بهرام رادان
ازدواج بهرام رادان
بهرام رادان هنرمند و بازیگر خوب کشورمان است. بهرام رادان تا کنون به دلیل بازی های خوبش توانسته جوایز معتبری را از جشنواره ای گوناگون به دست بیاورد. بهرام رادان از جمله بازیگران نسل جوانی است که در دهه 80 به سینمای ایران معرفی شد. بهرام رادان طرفداران بسیاری دارد. بهرام رادان بازیگر پرکاری نیست و با دقت نقش هایش را انتخاب می کند.

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان  (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

شروع فعالیت‌های هنری بهرام رادان

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری نیز شد.

بهرام رادان

او در چندین فیلم پرفروش سینمای ایران ظاهر شده است. یکی از مشهورترین شمایل های تاریخ سینمای ایران چهره او را بر کالبد خود دارد (علی سنتوری). در چند سال گذشته در فیلم هایی مثل پل چوبی، آتش بس 2 و یا عصر یخبندان ظاهر شده و نشان داده که هنوز بازیگر معتبر این سینماست.

در این سینما او از اوج جوانی تا سنین پختگی را طی کرده و با دقت و پشتکار از نزول جایگاه سینمایی اش جلوگیری کرده. تقریبا هرگز در جنجال های سینمایی وارد نشده است. بهرام رادان به شکل آگاهانه ای جایگاه خود به عنوان یک بازیگر محبوب سینما را می شناسد و با استفاده از تمهیدات رایج در فرهنگ غرب (که عموما در اینجا مورد توجه قرار نمی گیرند) در حفظ چهره و اعتبار خود تلاش کرده است…

رادان یک آلبوم موسیقی نیز تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده‌است.

او در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد. او گفت: «خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می‌کند» و همچنین عنوان کرد حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می‌گردید. او برای ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت نمود.

در سال ۱۳۸۹ بهرام رادان به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد.

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان تاکنون  ازدواج  نکرده است و مجرد می باشد . چندی پیش وی با انتشار یک عکس در کنار یک زن در صفحه اینستاگرامش خبر  عروسی  اش را داد ! اما این خبر واقعیت نداشت و دروغ سیزده او بود ! این عکس در واقع مربوط به حضور او در یک فیلم آمریکایی می باشد.

بهرام رادانبهرام رادان

تگ های مرتبط

ارسال نظر