نیما کرمی معتقد است به دلیل اینکه شهاب حسینی در سال‌های گذشته بیش از هر چیز به بازیگری تمرکز کرده در این عرصه بیش از اجرا پیشرفت داشته است.

سایت شماره یک:

نیما کرمی مجری تلویزیون، اظهار داشت: برنامه «هم‌ رفیق» شهاب حسینی به طور کل برنامه خوبی است. شهاب حسینی از دوستان قدیمی ما است و البته همه می‌دانیم که او کارش را از اجرا شروع کرده است.

کرمی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با فاصله زمانی طولانی که بین اجرای آخر او تا اجرای این روزهایش در برنامه «هم رفیق» افتاده باعث شده تا او در حرفه بازیگری پیشرفت چشمگیرتری داشته باشد تا اجرا. البته که قطعاً تمرکز بیشتر شهاب حسینی بر بازیگری در این سال‌ها کاملاً منطقی است.

او درباره برنامه‌سازی در فضای مجازی گفت: هر رسانه‌ای چارچوب‌های خودش را دارد و این تصور که در فضای مجازی هیچ محدودیتی وجود ندارد کاملاً غلط و اشتباه است چرا که در این رسانه نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. هر رسانه در شرایطی که دارد و در چارچوب‌های خودش باید بهترین اثر را خلق کند و فکر می‌کنم در این بین فضای مجازی از بیشترین امکان در شرایطی که دارد برای برنامه‌سازی استفاده می‌کند و به بالاترین کیفیتی که می‌تواند آثارش داشته باشد نزدیک‌تر است.

این مجری در ادامه گفت: این روزها عوامل قدیمی تلویزیون اعم از مجری‌ها، برنامه‌سازها، کارگردان‌ها و... را در تلویزیون نمی‌بینیم و دلیل اتفاق را نمی‌دانم. شاید عدم مدیریت درست باعث شده است که برنامه‌سازهای مهم از رسانه ملی فاصله بگیرند که این اتفاق قطعاً به ضرر تلویزیون است. به نظر من تلویزیون از پتانسیل صد در صد خود استفاده نمی‌کند اما فضای مجازی اینگونه نیست.

مجری برنامه «صبحی دیگر» تصریح کرد: برنامه‌هایی مثل «خندوانه» و «دورهمی» هیچ ربطی به برنامه‌سازهای تلویزیون ندارد و آن‌ها در شرایط دیگری ساخته شده‌اند و تمام قدرتشان برگرفته از حضور یک سلبریتی در قامت مجری است. قطعاً اگر تلویزیون فکری برای مدیریت رسانه نداشته باشد کم‌کم این بحران شکل بدتری پیدا کرده و توان تلویزیون در برنامه‌سازی کاملاً از دست می‌رود.

او در پایان تأکید کرد: هنوز تلویزیون توان و امکان بیرون رفتن از این شرایط را دارد و در شرایطی نیست که هیچ امیدی به آن نباشد. برنامه‌سازهای باتجربه و با سواد بسیاری هستند که این روزها در رسانه ملی برنامه می‌سازند اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که سرعت تغییرات در دنیا بسیار زیاد است و نباید با کم‌کاری و اشتباهات از این قطار جا بمان

تگ های مرتبط

ارسال نظر