مدیران خودرو | فونیکس مدیران خودرو

در جدول زیر قیمت روز انواع خودروی فونیکس را در بازار مشاهده می‌کنید​

سایت شماره یک:

مدیران خودرو محصولات متنوعی دارد. مدیران خودرو محصولاتش گران است. قیمت محصولات مدیران خودرو مدام در حال نوسان است. خدمات پس از فروش مدیران خودرو عالی است. برای اطلاع از قیمت محصولات مدیران

قیمت نمایندگی فونیکس مدیران خودرو در آبان ماه تغییر کرد. بر اساس لیست قیمت فونیکس fx در نمایندگی به یک میلیارد۷۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به ماه گذشته ۶ میلیون افزایش پیدا کرده است. قیمت نمایندگی تیگو ۸ پرومکس اکسلنت نیز ۲ میلیاردو۳۸۹ میلیون تومان شده است که با ۱۰ میلیون افزایش به روز شده است. بر اساس لیست قیمت خودروهای مدیران خودرو، قیمت تیگو ۷ پرو اکسلنت در نمایندگی ۶ میلیون بالا رفته است. همچنین قیمت آریزو ۶ پرو ۴ میلیارد افزایش پیدا کرده است و حالا یک میلیاردو۲۴۲ میلیون تومان قیمت دارد.​
در جدول زیر قیمت روز انواع خودروی فونیکس را در بازار مشاهده می‌کنید​
قیمت خودروهای فونیکس در بازار

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۲ صفر    ۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۷۳۰,۴۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت ۱۴۰۱ صفر    ۲,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۲,۳۸۹,۶۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو ۱۴۰۲ صفر ۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو ۱۴۰۲ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۲۴۲,۴۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۲ صفر  (قیمت نمایندگی) ۱,۴۵۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ کلاسیک ۱۴۰۰ صفر ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX اکسلنت ۱۴۰۱ صفر ۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱۴۰۲ صفر ۲,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱۴۰۲ صفر  (قیمت نمایندگی) ۲,۳۸۹,۶۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱۴۰۱ صفر ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

شرایط پیش فروش فونیکس اف ایکس (PDF)

عصر سبز فونیکس با تیگو 8 هیبرید

برند فونیکس به عنوان نامی که با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظهور کرده و ارائه محصولاتی لوکس به مشتریان را هدف قرار داده همواره نوآوری را سرلوحه کار خود داشته و حال، پیش رفتن در مسیر خودروهای سازگار با محیط زیست را به عنوان یکی از برنامه‌های بنیادین خود می‌بیند. فونیکس قصد دارد تحولات گسترده‌ای را رقم بزند که از تحول تکنولوژی آغاز شده است. فونیکس در این گام می‌کوشد با ارائه به روزترین تکنولوژی‌ها وسعت نگاهی فراتر از بازار کشور داشته باشد و محصولاتی ارائه کند که در بازارهای جهانی هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

فاز دیگر در تحولاتی که فونیکس برای تحقق آن برنامه دارد تحول در راستای مسئولیت اجتماعی است؛ اینکه با اقدامات عام المنفعه در راستای توسعه فرهنگی آگاهی بیشتری را در زمینه اهمیت محیط زیست برای شهروندان به همراه داشته باشد.

فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید
ادامه تحولات گسترده فونیکس هم به تحول صنعت مربوط است که با رونمایی از نخستین محصول سازگار با محیط زیست از این برند آغاز می‌شود. در نیمه دوم تیر ماه 1402 فونیکس قصد دارد از این خودرو، یعنی تیگو 8 پرو e پلاس رونمایی کند که طی ماههای اخیر از موضوعات پربحث در رسانه ها بوده است.

 

بررسی خودرو تیگو 8 پرو e پلاس
فونیکس در کنار پروژه‌هایی نظیر پارکینگ VIP، برای توسعه زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد. برنامه موسوم به جریان سبز فونیکس برای ارائه محصولات دوستدار محیط زیست محدود به این خودرو نخواهد بود و فونیکس در ادامه راه خود، قصد دارد خودروهای دیگری را نیز بر پایه تکنولوژی‌های PHEV و BEV ارائه کند.

 

فروش یکپارچه فونیکس: خرداد 1402
دومین مرحله فروش یکپارچه محصولات فونیکس ویژه برندگان سامانه عرضه یکپارچه خودرو، اعلام شده است. برهمین اساس، آندسته از متقاضیانی که کد ملی آنها در اولویت فروش خودرو قرار گرفته، می‌توانند از 30 اردیبهشت‌ماه لغایت یکم خردادماه 1402، با مراجعه یه یکی از نمایندگی‌های فونیکس، جهت واریز وجه و تکمیل ثبت نام فونیکس، اقدام نمایند:

شرایط فروش فونیکس - خرداد 1402

مدل قیمت فروش پیش پرداخت
آریزو 6 پرو اکسلنت 1 میلیاردو 430.8 حداقل 50 درصد
تیگو 7 پرو اکسلنت 1 میلیاردو 667.8 حداقل 50 درصد
تیگو 8 پرو پریمیوم 2 میلیاردو 269 حداقل 60 درصد
تیگو 8 پرو مکس 2 میلیاردو 630 حداقل 65 درصد
تیگو 8 پرو مکس IE 2 میلیاردو 690 حداقل 65 درصد
FX پریمیوم 1 میلیاردو 740 حداقل 50 درصد
اولین فروش تیگو 8 پرو مکس در ایران
شرکت مدیران خودرو، از روز چهارشنبه 21 دی‌ماه 1401، طرح فروش نقدی تیگو 8 پرو مکس را اعلام کرده است. این برای نخستین‌بار است که متقاضیان، امکان خریداری این محصول جدید را دارند:

 

شرایط فروش فونیکس - دی 1401
خودرو تیگو 8 پرو مکس
قیمت قطعی 2 میلیاردو 130 میلیون
مدل خودرو 1401
سود انصراف 12 درصد
جریمه تاخیر 12 درصد
موعد تحویل 45 روزه
*قیمت‌ها برحسب تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که به رسم همیشگی مدیران خودرو، فروش این خودرو کاملا جدید، درحالی آغاز شده که هنوز لیست آپشن‌ها و تجهیزات استاندارد این خودرو، نامشخص است!

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر