ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو در فراخوان مرحله ۲۴ اولویت بندی سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته اعلام شد.

سایت شماره یک:

ایران خودرو تنوع محصول دارد. ایران خودرو بزرگترین خودرو سازی در ایران است. ایران خودرو هر چند وقت یکبار محصولاتش را پیش فروش می کند. ایران خودرو خدمات پس از فروش خوبی دارد. برای اطلاع از قیمت محصولات ایران خودرو این مطلب را بخوانید.

فروش ایران خودرو در فراخوان مرحله ۲۴ اولویت بندی سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته اعلام شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته

فقط متقاضیان که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت زمستان ۱۴۰۲ فروش فوری به این شرکت اعلام شده است می توانند در صورت تمایل دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

در این پیش فروش قیمت خودرو غیرقطعی بوده و قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل و بر اساس قیمت روز مشخص می شود . قیمت فعلی این خودرو در حال حاضر ۴۹۸,۵۸۴,۰۰۰ تومان می باشد.متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۸ آبان ماه لغایت روز پنجشنبه ۱۸ آبان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه می توانید جدول پیش فروش محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید.

منبع:خبرجو24

با ثبت پویشی با عنوان «درخواست عدم تغییر خودروی تارا V1 به پلاس با اولویت تحویل زمستان» عنوان کرده‌اند که شرکت ایران‌خودرو طی فراخوانی به ثبت‌نام کنندگان مرحله اول سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرده است به جای تحویل خودروی تارا V1، خودروی تارا V1 پلاس تحویل بگیرند. 

کاربران سامانه فارس من در پویش مذکور نوشته‌اند که در مرحله اول عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام برای خرید خودرو تارا دستی پنج دنده ثبت نام کرده‌اند و براساس اولویت‌بندی در نوبت تحویل زمستان 1402 قرار گرفته‌اند که به تازگی از سوی خودروساز برای آنها فراخوان واریز وجه ارسال شده است. 

آنها عنوان کرده‌اند که خودروی جایگزین، نسبت به خودروی انتخابی آنها حدود 200 میلیون تومان گران تر است،‌ لذا با توجه به اینکه حدود 7 ماه است که در انتظار تحویل خودروی انتخابی خود هستند، امکان تامین وجه اضافه برای خرید خودروی جایگزین را ندارند بنابراین از مسئولان این شرکت خودروساز خواسته‌اند‌ شرایطی فراهم شود که متقاضیان تارا V1 همان خودروی مورد تقاضای خود را خریداری کنند. 

پیرو پویش ثبت شده، موضوع از روابط عمومی شرکت ایران خودرو پیگیری شد.

روابط عمومی ایران‌خودرو در واکنش به این پویش اعلام کرد: «مشتریان در صورت انتخاب و مشارکت در فراخوان تارا V1P، خودرو را ظرف دو هفته تحویل خواهند گرفت و در صورت عدم انتخاب، اطلاع‌رسانی لازم متعاقبا انجام خواهد شد». 

‌روابط عمومی و معاونت فروش ایران‌خودرو با وجود پیگیری‌های مکرر خبرنگار فارس، توضیحات بیشتری ارائه نکرد، در این راستا فعلا مشخص نیست ‌در فراخوان بعدی کدام خودرو تارا عرضه می‌شود. 

منبع: فارس

اعتراض حواله داران تارا برای طرح‌های تبدیل ایران خودرو

مشتریان تارای ایران خودرو افرادی هستند که در سامانه یکپارچه، اقدام به ثبت خودرو کردند. اما اتفاقی که اخیراً رخ داده، اعلام قیمت ۸ محصول جدید ایران خودرو از سوی شورای رقابت بود که نام دو مدل تارای جدید نیز در میان این محصولات به چشم می‌خورد.

اعتراض حواله داران تارا، این است که محصول ثبت‌نامی آن‌ها خودروی تارا دنده دستی V۱ بوده که قیمت درب کارخانه آن ۳۹۴ میلیون و ۴۹۴ هزار تومان است. حال که تارا ۶ دنده دستی و تارا اتوماتیک V۴ به ترتیب با قیمت درب کارخانه ۵۸۰ میلیون و ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده، پیامک تبدیلی از سوی ایران خودرو برای این مشتریان ارسال شده است؛ بنابراین مشتریان این خودرو در صورت تبدیل به محصول بالاتر، باید حداقل ۱۸۵ الی ۲۸۵ میلیون تومان مبلغ اضافه‌تر پرداخت کنند.

هرچند در پیامک ارسالی عبارت «طرح تبدیل اختیاری» صراحتاً نوشته شده؛ اما مشتریان خبر از اجباری بودن این طرح می‌دهند. طبق گفته مشتریان تارا دنده دستی، هنگامی که با پشتیبانی شرکت تماس می‌گیرند، به آن‌ها اعلام می‌شود که درصورت تبدیل نکردن خودرو به مدل جدیدتر، شرکت تعهدی در قبال این مشتریان نخواهد داشت.

تکلیف مشتریان سامانه یکپارچه چیست؟

باید توجه داشت که ملاک خودروساز و تمامی نهاد‌های دولتی، پیامک ارسال شده و طرح فروش خودرو بوده و مشتریان نباید با صحبت‌هایی که در فضای مجازی و… می‌شود، اقدام به تدیل خودرو به مدل بالاتر کنند.

گذشته از این، حتی در بند‌های ثبت‌نام سامانه یکپارچه نیز صراحتاً اعلام شده که با توجه به برنامه تولید و استاندارد‌های مصوب، امکان تغییر تیپ و مدل خودرو توسط خودروساز وجود دارد. همین بند موجود در سامانه، دست خودروساز را برای تغییر محصول ثبت‌نامی کاملاً باز می‌گذارد و حق هرگونه اعتراض را از مشتری سلب می‌کند؛ بنابراین اگرچه شرکت اعلام کرده که طرح تبدیل برای خودروی مذکور کاملاً اختیاری است؛ اما با قوانین ذکر شده در سامانه، ایران خودرو این حق را دارد که محصول جدیدتر را جایگزین خودروی پیشین کند.

طرح فروش تارا

منتخبان بخش اول اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ که پیامک واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده، می‌توانند از تاریخ ۳ تا ۱۳ آبان با مراجعه به وب‌سایت فروش ایران خودرو به نشانی Esale.ikco.ir خودروی تارا پلاس V۱ با گیربکس ۶ دنده دستی را با رنگ‌های سفید و مشکی با موعد تحویل ۱۵ روزه خریداری کنند.

ازم به ذکر است که متقاضیان، تنها باید از وب سایت این شرکت به نشانی مذکور اقدام به واریز وجه کنند و ایران خودرو مسئولیتی در قبال وجوه واریزی از طرق دیگر را ندارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر