علی دایی میلیاردر فوتبالیست و نفر اول فوتبال ایران و وجهه ورزشی کشورمان در جهان و بازیکن سابق پرسپولیس و بایرن مونیخ و آقای گل جهان باید هم در بهترین ساختمان و گران ترین خانه ایران و تهران بنشیند.

سایت شماره یک:

کمی بالاتر از چهارراه نور , برج رولکس , یکی از پنت هاوس های میلیاردی این برج منزلگاه علی دایی سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه فوتبال پرسپولیس است. زیربنای این واحد حدود 1700 متر است. بله شما در خواب هم نمی توانید آنرا بخرید. قبل از گرانی های دلار قیمت هر متر آن 25 میلیون تومان بود!!

علی پس از اینکه در سال مرد سال فوتبال شد توانست ثروت زیادی را از آن خودش کند که حق هم داشت

از امکانات سوپرلوکس این خانه همانند استخر و آسانسور حمل ماشین و زمین ورزشی که بگذریم به ویلا های او در شمال و شایعات پیرامون او در مورد باشگاه پرسپولیس و جشن تولد میلیونی دخترش و کلکسیون میلیاردی ماشین های او و بیزینس های مختلف او در تهران اشاره کرد.

 علی داییعلی دایی چندسال پیش با حضور پرتعداد هنرمندان و فوتبالیس تها گالری جواهرآلات بانام “گالری نور” را افتتاح کرد

 

طراحی جواهرات این گالری لوکس بر عهده همسر علی دایی یعنی “مونا فرخ آذری” است.

 

 

بعد از اینکه مربی تیم ملی شد و سرمربی پرسپولیس دیگر باید ماشین های میلیاردی سوار میشد و نتیجه شد مازراتی چندین میلیاردی :

 علی دایی

همسر دوم علی دایی مونا فرخ آذری در کار جواهرآلات و گالری و خواهرش دنا در کار نقاشی و مجسمه سازی است:از دیگر سرگرمی های این زوج دوست داشتنی شرکت در مراسم حراج بزرگ آثار هنرهای تجسمی و مجسمه است. عکس های زیر در هتل آزادی از این زوج گرفته شده است. جالب اینکه رضا کیانیان مجری این نمایش در سال 1394 بود!

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر