عکسی از خداداد عزیزی به همراه پسر و دخترش را مشاهده می کنید

سایت شماره یک:

 

 

 

خداداد عزیزی بعد از اینکه از فریمان به مشهد آمدند در منطقه رضاشهر مشهد منزل گرفتند ودر همان جا بزرگ شده است. زادگاه وی در روستای چشمه ایلخی فریمان است و وی و خانواده اش در 6 سالگی به شهر مشهد مهاجرت کردند. پدر وی از خانواده فقیری بوده است که حتی پول نداشته برای آنها کفش بخرد و خداداد بیش تر وقت ها با کفش های پاره و کهنه و یا دمپایی فوتبال بازی می کرده است .

این بازیکن مادرش را به علت عدم توانایی مالی برای درمان سرطان در سال ۶۹ از دست داد.

خداداد عزیزی فوتبال را به صورت حرفه ای از تیم ابومسلم مشهد( مشکی پوشان فعلی!) شروع کرد.وی چندی بعد برای سپری کردن دوران سربازی در سال ۱۳۷۱ به فتح تهران پیوست .بعد از پایان دوران سربازی در سال ۷۴ به تیم پرقدرت بهمن پیوست.

وی 169 سانتیمتر قد دارد و با نام مستعار غزال تیزپای آسیا محبوب شده است. صمیمی ترین دوست وی در زمان زندگی اش مهدی هاشمی نصب فوتبالیست است که هنوز هم تعداد زیادی از شبنشینی ها و دورهمی هایش رابا مهدی هاشمی نصب می گذارند.

ماجرای اشتباه گرفتن جکی چان و خداداد عزیزی

خداداد عزیزیگویا در سفر خداداد عزیزی به کره، ایرانی ها پیش وی رفت و با وی عکس می گرفتند که بعد از آن که ایرانی ها تمام شدند خارجی ها هم گمان کرده وی جکی چان است و به عکس گرفتن با وی پرداخته اند.

ازدواج و همسر خداداد عزیزی

وی سالها پیش عاشق دختری شد که وی را برای زندگی مشترک برگزید ولی به دلیل های شخصی هیچگاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی بسیاری از همکاران وی نمی دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها عاقبت پس از ازدواج صاحب دو فرزند شدند و میگوید بهترین نتیجه زندگی ام دخترم فاطمه عزیزی و پسرم امیرحسین عزیزی است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر